actually wrote:
Bilder av datteren min og meg ...
herregud så jeg savner henne:(
Ja, det er dette som regelrett ødelegger helsen til mange. Å gå slik gjennom flere år, er direkte skadelig.
Angående bilder.Beklager, men vi har nettopp oppgradert forumet. Dette gjorde at man kunne opplaste bilder til serveren. Men da går serveren full.
Det man heller kan gjøre er å bruke Flicr.com. Last opp der. Det er verdens enkleste sted å laste opp bilder - og verdens mest populære.
På Flicr.com får dere en liten kode som limes inn her i forumet. Da får dere et lite bilde i forumet, som forumbrukerne kan trykke på, og vips, så blir bildet stort.
Eventuelt kan man lime inn
lenken til der bildet er på Flicr. (Om bildene er ammebilder eller annet som kan gjøre enkelte brukere støtt, så er dette den muligheten. Folk er jo forskjellige mht hva de legger ut på nett.)
En annen sak, er at jeg fant ikke en funksjon, i dette nyforumet, for å minske bildene som ble lastet opp. Dermed presset de forumet ut av sin rette størrelse. Det finnes helt sikkert tillegg for å fikse dette, men jeg har ikke tid nå til å sette meg inn i det nå.
En sak til: Dersom barnevernet lykkes med å få bildene fjernet fra Flicr.com, så si fra. Da finnes det andre muligheter, et sted plassen er ubegrenset...