It is currently Sun Jun 22, 2025 12:35 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Author |
Message |
1fingerup
|
Post subject: Leter etter 2 dok som jeg vil bruke i saken min... Posted: Wed Sep 01, 2010 3:49 pm |
|
 |
Rang: Ivrig bruker |
|
det ene er en uttalelse fra en sosionom, der han sier at de som støtter foreldrene har personlighetsforrstyrrelser. det andre er et dokument der det står hvordan man behandler depresjoner og angst..
Trodde jeg fant disse på dette forumet, men finner de ikke igjen...
På forhånd takk
Klem M
|
|
 |
|
Bernar
|
Post subject: Re: Leter etter 2 dok som jeg vil bruke i saken min... Posted: Wed Sep 01, 2010 6:56 pm |
|
 |
|
Å dra han i flettene, det er virkelig mye galt opp i hodene deres. Hva hete den personen som sa dette da ? Publiser dem med fult navn vel. Dette er verdens farligste mennesker. Vis ingen ydmykhet til svineriet. Mesteparten av folket har lagt seg på ryggen for dem, Det er det som er mye av årsaken til at dem er kommet så langt med ødeleggelser, selvmord og tragedier. Ødelegger familielivet og privatlivet til folk p.g.a. at dem er livene avskremt. Du ser bare den fryktløse makten i augene deres.
|
|
 |
|
Arild Holta
|
Post subject: Re: Leter etter 2 dok som jeg vil bruke i saken min... Posted: Wed Sep 01, 2010 7:26 pm |
|
 |
Site Admin |
 |
Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm Posts: 7442 Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
|
I en rettssak vil man ignorere denne, grunnet manglende bevis for at det er en barnefjernspedagog som har skrevet det. viewtopic.php?p=29159#p29159Det med depresjon og angst må beskrives nøyere om man skal forstå hva det sikter til. Kanskje noen andre husker?
_________________ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ."Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker > Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<
|
|
 |
|
1fingerup
|
Post subject: Re: Leter etter 2 dok som jeg vil bruke i saken min... Posted: Thu Sep 02, 2010 3:02 am |
|
 |
|
til Arild
BV sier at alle de som støtter min sak nettopp har personlighets forrstyrrelser. De har til og med sagt at advokaten min er syk. Derfor jeg ønsket meg sitatet...
Det stykket om depresjon, er i fra en bok, muligens en lærebok som heter noe slikt som "læren om krise psykiatri" stykket omhandler varighet på depresjoner og hvordan man blir frisk av dem...
På forhånd takk
|
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her