It is currently Thu Jun 19, 2025 11:46 pm

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: lavterskeltilbud
PostPosted: Mon May 10, 2010 3:50 pm 

Styr unna lavterskeltilbud som "Tverrfaglig team" og "Forelde - barn team".

Styr generelt unna alle lavterskeltilbud, inkl helsestasjonen.
De helseundersøkelsene helsestasjonene gjør, kan fastlegen gjøre i stedet.

Last edited by Live on Mon May 10, 2010 9:08 pm, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon May 10, 2010 7:56 pm 
Site Admin

Det såkalte barnevernet er så til de grader inkompetente at de ikke skjønner at den trusselen de utgjør mht adskillelse foreldre og barn, fungerer som ren tortur på svært mange.

Et så inkompetent liksomfaglig miljø kan vi ikke ha.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon May 10, 2010 8:56 pm 

Vil også legge til at også min da 9 årige datter så gjennom vennligheten til lederene ved denne barnegruppen.

Hun har i ettertid sagt:
De var så ekkelt vennlige og snille. Sånn som ingen oppfører seg til vanlig. Snakket med nesten babystemme til meg, og smilte rare kosesmil.
Det var litt ekkelt for jeg forstod ikke hvorfor de var slik, men jeg ville være like snill tilbake.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon May 10, 2010 10:28 pm 

Live wrote:
Styr unna lavterskeltilbud som "Tverrfaglig team" og "Forelde - barn team".

Styr generelt unna alle lavterskeltilbud, inkl helsestasjonen.
De helseundersøkelsene helsestasjonene gjør, kan fastlegen gjøre i stedet.

Live wrote:
Vil også legge til at også min da 9 årige datter så gjennom vennligheten til lederene ved denne barnegruppen.

Hun har i ettertid sagt:
De var så ekkelt vennlige og snille. Sånn som ingen oppfører seg til vanlig. Snakket med nesten babystemme til meg, og smilte rare kosesmil.
Det var litt ekkelt for jeg forstod ikke hvorfor de var slik, men jeg ville være like snill tilbake.

Vennligst tenk igjennom hva du skriver, før du skriver det. Barnevernet leser her - mer enn du aner. Noen ganger virker det som om det er flere fra barnevernet her, enn fra noen andre grupper.

Når du fjerner en masse i ettertid, så ødelegger du samtalene. Denne gangen hadde du ikke fått grundige svar, så du skadet ikke mye med å fjerne. Men rent prinsipielt så er det brudd på reglene.

Ellers: Velkommen hit. Håper du slipper mer av det lovløse galskapen barnevernet er.

Profile  

Post subject: "Barnevern" består av hyklere og fariseere
PostPosted: Tue May 11, 2010 11:45 am 
Superposter

Live wrote:

Hun har i ettertid sagt:

De ansatte i "barnevernet" er 100 % hyklere. De er avsondrete fariseere, som tror de er bedre enn andre og som pålegger andre store byrder som de selv ikke vil røre. De fordømmer andre istedenfor å se på seg selv.

Det tar ofte ikke lang tid før den påtatte falske "vennligheten" snur om. Da får man se deres sanne ansikt, og det er ikke videre pent. De forsøker å lokke barn og unge, slik pedofile forsøker å lokke sine ofre. Lommemannen hadde sikkert også et slesk smil når han kontaktet unge gutter og forsøkte å få dem til å ta nede i lommen hans. Akkurat på samme måte opererer de ansatte i "barnevernet", men de falske smilene deres er lette å gjennomskue, for smilet når aldri opp til øynene. Det er bare munnvikene som beveger seg.

Legg også merke til at når de innleder kontakt med en familie for første gang, så er de liksom vennlige, men straks familien setter foten ned for videre "samarbeide", så er det på med jernhansken. Da ringer de som besatte og kontakter den heslige "Barnevernsvakten" for å presse foreldrene til å godta såkalte "frivillige hjelpetiltak".

Jeg tror at barna merker hvor falske de er. Også barna er redde for de ansatte i "barnevernet". Barna forsøker å få dem til ikke å angripe seg og foreldrene, men barna får aldri opplest Miranda-rettighetene sine om at alt de sier skal og vil bli brukt imot dem. Utsagn fra små barn blir brukt til å frata barna kontakt med foreldrene. Det er kynisk gjort. Slik opererer kvinnene i "barnevernet". Det er bare å sky kontakt med dem i den grad det er mulig.

Det er verdifullt at du kommer med personlige observasjoner. Det stemmer nok at ansatte i "barnevernet" og deres ulike samarbeidspartnere er faste abonnenter på dette utmerkede nettstedet. De driver med nettspionasje for å finne ut om vi skriver om dem, selvopptatte som de er. De har jo ikke så mye annet å gjøre når det kommer til stykket.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ]