It is currently Tue Jun 17, 2025 11:27 pm

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sola barnevernstejeneste og andre gode tjenester for barn.
PostPosted: Wed Mar 10, 2010 3:48 am 
Rang: Storbruker

Sola er tydelig en aktiv kommune når det gjelder forfølgelser av foreldre og ødeleggelse av barn. Innimellom får jeg pm fra folk som har fått Reidun Ims, Mariann Klovning, og andre etter seg. Mariann Klovning er beryktet, Reidun Ims likeså, og Hege Syversen som ikke jobber der lenger. Generelt er Sola beryktet (også blant sine egne), de er kjent for å behandle foreldre dårlig, for å opptre hatefullt, manipulerende etc. For å si det slik: De er ikke kjent for å la hensynet til barn veie særlig tungt. Men er de annerledes eller verre enn andre barnevernstjenester? Nei.

Det er svært viktig at nye ofre for barnevernets terror, helst i forfjor fikk det krystallklart for seg, at det ikke handler om Reidun Ims eller Mariann Klovning eller Hanna Hansen. Det handler ikke om enkeltpersoner, det handler om systemet, til en viss grad kan det være ulike kulturer innenfor ulike kontoret, men de opptrer i enden likt, dersom man først får problemer. Sola er desverre et uheldig kontor å motta hjelp fra, da det er ett av de kontorene hvor ansattes status bestemmes av antall “omsorgsovertakelser“. Ergo er det en desperat kamp om flest mulig “fylkensnemdsaker“. Mariann Klovning er en person som vil opp og frem, hun sikter høyt, hun er en meget farlig person for foreldre og barn.

Når jeg bruker navn på personer, er det for å identifisere dem som ansvarlige for sine egne handlinger. Ikke alle som skriver, er i posisjon til/vil bekjentgjøre hvilke personer som begår overgrep mot dem, eller hvilket kontor som begår overgrep. De kontorer, som forfølger mennesker som har mulighet til å offentliggjøre navn på kontor og personer, vil bli kjent.

Hvis jeg har bidratt til å gjøre Reidun Ims og Mariann Klovning og Hege Syversen berømt, er det en stor glede. Jeg bidrar gjerne på åpent forum med detaljer om hvordan akkurat Reidun Ims går frem, og andre jeg kjenner på Sola. Siden jeg vet Ims&co ofte leser på forumet, benytter jeg anledningen til å hilse så mye. Men: Imser og Mariann Klovninger befolker tusener av kontorer over det ganske land, hvis jeg beskriver hvordan Ims opptrer, vil helt sikkert mange kjenne henne igjen som som sin egen (saksbehandler), helt fra Alta til Lista.

Barnevernet er et psykopatisk system, man må bare holde seg milevidt vekke. Man er i psykopatens makt, så lenge man har noen som helst kontakt med de. Ikke telefoner, ikke brev, ingen kontakt overhodet. Når man ikke har noe valg, men må, fordi barnet er tatt, mener jeg det er svært viktig å skaffe seg mest mulig kunnskap om psykopatiske systemer.

Dr. Josef Mengele var i stand til å utføre de mest sadistiske overgrep mot vergeløse mennesker. Uten sammenligning forøvrig, det er også Reidun Ims og Mariann Klovning i stand til. Mengele var drevet av idéer, det er også våre kjære barnevernsarbeidere. Mengele begikk overgrep mot jøder, Ims og hennes kolleger over det ganske land, mot barn.

For meg var det en aha-opplevelse, den dagen jeg skjønte at det ikke var meg, de var ute etter å ødelegge - det var barna mine. Klovning og Ims er ikke annerledes enn andre barnevernsarbeidere. De er først og fremst opptatt av å splitte familier: Godt samarbeidsforhold mellom hver for seg boende foreldre, samboerskap, ekteskap, kjernefamilien mor/far/barn, storfamilien, vennekretser etc. At noen barn går til grunne i kampens hete, er ikke viktig, som de sier selv “vi handler alltid til barnets beste“.

Psykologi er 90% kvakksalveri, men noen ganger har psykologien også rett. Reidun Ims og Mariann Klovning, som jeg kjenner, sliter med et indre barn i seg som aldri har blitt sett, noe må de ha opplevd som de har trengt å bli reddet ut av, men de ble sviktet, ingen var der for dem. Jeg vil tro det dreier seg om svært tidlige forstyrrelser, at de ikke har blitt sett på sine behov, de har ikke fått den nødvendige speiling og beundring på spedbarnsstadiet. Kanskje har Klovning hatt en kald og avvisende mor, hva vet jeg. Hun er ikke i kontakt med seg selv i hvertfall, hun har neppe opplevd betingelsesløs kjærlighet, menesker som blir elsket, er ute av stand til å gjennomføre de overgrepene hun faktisk gjør. Mengele hadde legekolleger som ble skutt, fordi de ikke maktet å følge ordre. Reidun Ims er en person man bare kan glemme å forsøke å få kontakt med. Hun er ikke i kontakt med seg selv, da er hun ute av stand til å komme i kontakt med andre. Mariann Kloving er slu, ond og dum. Hun liker å bli beundret, å “være noen“, i kraft av sin posisjon og makt. Saksbehandler, må være det største Mariann Klovning har opplevd hittil. Skal man ta innersvingen på henne, kall henne saksbehandler Klovning i en nøytral og respektfull, korrekt tone. Hun vil dirre av innvendig stolthet. Reidun Ims kan man prøve seg på med varme, spontanitet, humor, åpenhet, glede - i tonefall og kroppsspråk - ikke gi henne noen svar eller opplysninger - fortell om en vakker opplevelse på en tur, en solnedgang. Hun kommer til å hate deg, men det gjør ikke noe, for hun hater deg fra før, ingenting du gjør kan få henne til a hate deg mere.

Fordi barnevernet er likt over hele Skandinavia, er det viktig for nye foreldre å bruke åpent forum, man får mange flere gode svar, og kan velge fritt ut fra det en syns passer. Pm er til for det barnevernet ikke må vite, for de leser og leser og leser. Særlig nattevakter har dette som “jobb“.

Profile  

Post subject: Re: Sola barnevernstejeneste og andre gode tjenester for bar
PostPosted: Wed Mar 10, 2010 10:38 am 
Superposter

athene wrote:
Dr. Josef Mengele var i stand til å utføre de mest sadistiske overgrep mot vergeløse mennesker. Uten sammenligning forøvrig, det er også Reidun Ims og Mariann Klovning i stand til. Mengele var drevet av idéer, det er også våre kjære barnevernsarbeidere. Mengele begikk overgrep mot jøder, Ims og hennes kolleger over det ganske land, mot barn.

Nazistene begikk groteske overgrep mot jødiske barn. Mest beryktet er de såkaltetvillingforsøkeneutført av Dr. Mengele i dødsleiren Auschwitch.

Da de franske jødene skulle utryddes, ble barna skilt fra foreldrene. Små barn måtte klare seg alene. Etter flere måneder ble de ført med tog mot Polen, hvor de ble gasset ihjel.

1942, Paris: 13.152 jøder blir fanget og samlet på forskjellige steder i Paris. 8.160 av dem, de fleste var barn, blir holdt fanget på det som i dag er Velodrome d`Hiver sykkelstadion. Jødene blir så sendt til nazistenes dødsleirer.

Til sammen deporterte Frankrike 75.000 jøder til konsentrasjonsleirene. Kun 3.000 overlevde.

"Barnevern" er nazisme. Det er en nazistisk tankegang som preger de ansatte i "barnevernet". De føler seg som overmennesker og har ingen empati med ofrene.

Dr. Mengele er erstattet med andre "doktorer", som fungerer som angivelige "sakkyndige" som skriver dommer over familiene som skal utslettes. Disse "doktorene" befinner seg gjerne på den blodrøde venstresida i norsk politikk og har ingen skrupler med å skrive utredninger på bestilling fra "barnevernet". Drevet av grådighet og maktbegjær sørger de for at "barnevernet" vinner over familiene i retten.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 11, 2010 6:01 pm 
Site Admin

Kommentar, Forskning.no. - Blir den sensurert

Etter en artikkel om holocaust skrev jeg følgende på Forskning.no:

Quote:
Vel, vi ser samme likegyldighet i det norske samfunnet.

Hvert år dør mange mennesker som følge av barnevernets overgrep. Både grunnet utbrenthet og ødelagt immunsystem, ulykker grunnet nedsatt oppmerksomhet (utslitte mennesker) og selvmord.

Media ignorer det hele. Hvilket fungerer i praksis på folket slik sensuren fungerte i nazi-Tyskland. Tross alt så fremmer det deres (70% +) ideologi med øking av offentlig sektor og institusjonalisering.

Makten får likestillingspolitikk av det hele. Barnevernet er jo blant de største kvinnearbeidsplasser og gjør oss til verdensmestre i likestilling. Ikke minst kan man nå gi homofile likestilling gjennom å dele ut barn både nå og mye mer etter den kommende barnevernsloven.

Private bedrifter tjener på dette.

Fosterforeldre tjener på dette.

Det gir altså ideologisk og økonomisk gevinst for mange grupper.

Og hvor kommer ingeniørene inn i bildet? Jo, til tross for at barnehjemsskandalene er kjente, så tegner ingeniørene og arkitektene nye barnehjem og nye barnevernskontorer...

Nå snakker regjeringen om å minske barnetrygden (som man gjennom skatter, avgifter og moms har tatt fra foreldre). Dermed så presser man flere barnefamilier inn i barnevernet. Hvert fjerde barnevernstiltak er såkalt omsorgsovertakelser. Dermed øker man barnevernet/offentlig sektor/kvinnearbeidsplasser ytterligere. Samtidig får man barn å dele ut til fortsatt utvikling av likestillingen til homofile.

Prisen er ruinerte familier, selvmord, helseproblemer og ulykker. Om denne lidelsen er dokumentert? Jepp. Også med norsk forskning.

MERK: Jeg uttaler meg ikke om likestilling, kvinner eller om homofile her, men om REGJERINGENS METODER.

Denne galskapen er samlet under kun ett eneste departement:
Barne-, likestillings- og inkluderingsdepartementet

Barna er blitt maktens likestillingsobjekter, og propagandaen mot familien har nådd slike høyder at man driter i helvete foreldrene opplever, og fornekter barns lengsel etter foreldrene med tilknytningsteorier som er "in", og som blir fremmet i vitenskapens navn, slik man tidligere fremmet ikke-vitenskapelig raseforskning i nazi-Tyskland og andre steder.

Så mangler bare at Forskning.no deltar i sensuren og fjerner dette. Jeg har imidlertid ikke opplevet å bli sensurert av Forskning.no tidligere, som mange andre har sensurert meg: VG Debatt, Dagbladet, Facebook etc.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]