It is currently Tue Jun 17, 2025 12:43 pm

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Uskyldig døv far
PostPosted: Tue Dec 29, 2009 7:41 pm 

Tja Egentlig er jeg kvalm her å komme inn for å se mange som lider..Ble forbauset at det finnes flere o flere.For tre dager siden visste jeg ingenting om og lider alene i 12 fordømte år.

Jeg hadde håpet jeg kunne ta opp saken på nytt for å kjør mot barnemor sin bror som mistbrukt mine barna. Men etter jeg fikk vite fra arild at barnvernet gjør alT for å manipulere oss. nu vet jeg ikke lenge.

Kontakt med Løken og han fortalte at barnemor sin bror var bare 12 år gammel som mistbrukt barna mine fra 7år datter og sønn 3 år erikke nok mistbrukt. dette gjør meg forvirret fordI hvorfor skulle jeg få skylden istedenfor?

Jeg ble arrestert fra politiet og siviluniform med døvetolk sa at jeg var mistenkt seksuelleovergrepet mot min egen barn. Da raser mit liv ned.

Ordet var sterkt fysatan. Ble så sint på (navn på slektning) for den dagen jeg tidligere en påske -97 oppdaget de var naken i soverommet da så jeg alt hva de gjordt dette. bildet brente fast i hodet ,husker som 5 sekunder siden.

barna mine sier pappa suger og slikker og onanere rundt stua, baderommet osv fra barnvernet. da ble jeg ekstra sint og dette kommer fra (navn på slektning). bittert mitt vokset og sint. samværet fikk jeg nesten ingenting de første 4 år var ingenting og etter det bare to timer pr året. følte meg krimnelle. barna vokset fra meg..jeg tapte saken mot fylkesnemda.politiet henlagt saken men barnvernet nektet og mente jeg har forsatt mistenkt mistbrukt barna.

Jeg er 43 år gammel døv mann..

Selvmordforsøk har jeg gjordt tre ganger etter jeg fikk beskyldt mistenkt seksuelle overgrepet og politiet aa jeg kunne få 10 årsfengsel da fikk jeg panikk,tenkte med en gang bjugnsaken.der fulgte jeg godt med tidligere.

Problem er nu.. jeg er utslitt og vet ikke hvordan jeg skal gjøre...

HJELPELØS.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Dec 29, 2009 10:23 pm 
Rang: Storbruker

Hej Farmand

Arild har desværre alt for ret. BV er beryktet av os som har følt deres klamme hænder på barn og barnebarn, for å forfalske, forvrænge og direkte lyve.
Vi andre bruker båndoptager når vi snakker med dem, og får absolut alt som er mulig skriftelig. Du er i din gode ret å få alt uten tolk men skriftelig vil jeg tro ? Prøv å høre døves landsforbund.

Jeg vil på det stærkeste fraråde selvmord. Jeg er selv enke etter en selvmorder, og det er ikke let for familie og pårørende.
Alle som kjenner dig vil bebrejde sig selv, og dette åket er tungt å bære for alle, også dine barn.

Saken din har ingen lette løsninger, du skal bare anke og anke. God advokat er en fordel, men det er mye bedre å selv gjøre sig klok på lover og regler.

Har du brev og mailforbud med barna ?
Skype og online messenger burde være en måte du kunne holde kontakten med dem.
sms er også bra.

Jeg kan ikke si så mye annet end at jeg håper på en løsning for dere, men prøv å holde kontakten til barna for barnas skyld. Dokumenter alt til når barna blir voksne.

Her på forum finner du en hel del likesinnede, og det vi er mest enige om, er at BV er man bedst foruten .

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Dec 30, 2009 3:36 am 
Site Admin

Her finner dere mer om saken hans:
http://barnevernet.origo.no/-/bulletin/ ... nt-1462464

Quote:
Hei Jeg er døv far til to barn som jeg mistet rett til møte dem,Fylkesnemda ødelagt meg jeg er helt uskyldig, aldri mistbrukt barna. Saken henlagt politi fant ingen bevis.barnvern sta. (les mer...)

Inne på min profil på Facebook, skriver han:
Quote:
Ville si at min datter har sagt til dommer da hun var 12 år o sa at pappa har aldri gjordt noe sa hun for 8 år siden men likevæl får jeg ikke treffe barna mer enn to timer pr året.. Hun ble 18 år så et år tid tok hun frem barnverksaker og leste mye av sakenhar hun oppkastet flere ganger og var rasende til barnvernet o sa at pappa har aldri gjordt dette mot oss.! Dette er bevis nok at barnvernet har ødelagt mot meg og barna.

Det beste vårt nye medlem kan gjøre nå, er å lese om andres saker, og om problemstillingen. Da vil han om en del måneder ha mer å forholde seg til. Jeg ser imidlertid for meg at han går til sak mot kommune og gjerne stat (fylkesnemnd), og anker til topps, og klager til Strasbourg, om ikke saken hans fører frem i Norge. Men det er en vurdering han må ta etter hvert.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Dec 30, 2009 11:05 pm 
Superposter

Ja han skulle virkelig ha klaget på saken. Synes det høres veldig fælt ut at du har villet tatt ditt liv. Men forstår etter all den påkjenningen disse feilaktige beskyldningene har påført deg.
At barnevern tar liv det er bra sikkert.
Du må bare ikke finne på å ta livet ditt. Du har jo din datter som vet at dette er feil beskyldninger mot deg. Nei stå på . Og det er bra at du endelig etter tolv lange år har funnet støtte.

Det er foresten rart de bare kan beskylde mennesker i hytt og pine som det passer dem.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Dec 31, 2009 7:26 pm 
Superposter

Det er på barnevernsinstitusjon og i fosterhjem at barn opplever sex misbruk. Fedre gjør sjelden slikt. Stefedre ser man og kan gjøre det. Men en far er beskyttende overfor sine døtre. Og ville aldri gjøre noe slikt.
Det er uhyre sjelden. Men skjer derimot svært ofte på BV institusjoner.

Slik at barna får psykiske problem og havner vidre på psykiatriske institusjoner. Barnevernet ødelegger barn med politiets hjelp.

Sexovergrep beskyldninger er blitt in. Det for at barnevernet skal kunne ta flest mulig barn. Og plassere dem i sitt fosterfande barne harem slik at fosterfande og bv institusjoner kan misbruke dem.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Jan 01, 2010 11:06 am 
Rang: Storbruker

Så ble jeg klokere :)

Datra di er den bedste forbundsfelle i denne sak, dere bør gjøre dette sammen. Sammen som familie er dere mye sterkere, og har en langt bedre sak.

Dere er desværre ikke de eneste som har og er utsat for noe lignende, du ble ikke dømt, men som du sikkert vet er alt for mange familiefædre beskyldt for lignende.
Jeg kan desværre kommer i alt for mange lignende saker, både som foregår og har set sin ende på mest tragisk vis.

Jeg er overbevist om at å snakke ut med familien og omgangskredsen er det bedste for alle parter, jo flere som er på deres side, og er enige, jo større tjans for å få oprejsning.

Dersom jeg ikke har misforstået for mye, så har du problemer med å både lese og skrive sammenhængende ?

Å sette sig ind i reglerne er neten en forutsetning..- nesten ingen advokater har helt oversikt over hvor forferdelig det er, eller hvor dybt det stikker.

Profile  

Post subject: Seksuelle overgrep
PostPosted: Fri Jan 01, 2010 2:34 pm 
Superposter

Mormor63 wrote:
Dere er desværre ikke de eneste som har og er utsat for noe lignende, du ble ikke dømt, men som du sikkert vet er alt for mange familiefædre beskyldt for lignende.

Det er ikke bare fedre som blir falskt anklaget for grove seksuelle overgrep (SO) mot barna sine, også mødre er utsatt. Mødre kan for eksempel anklages for å selge barna sine til en pedofiliring. Strafferammen for slikt er visstnok 21 års fengsel. De som kommer med slike falske anklager går fri for straff, selv om konsekvensen for barna blir at de med tvang og makt fratas sin familie, venner, skole/barnehage og må vokse opp hos fremmede mennesker som betrakter barnet som en pengeku.

Mødre kan også beskyldes for å blotte seg for barna, beføle dem og lignende.

Overgriperne i slike tilfeller er de som kommer med de falske anklagene og lederen i "barnevernet" som tvangsfjerner barnet til tross for at det ikke foreligger bevis for at overgrepene har funnet sted. Det er ikke vanskelig å konstatere om en liten pike eller gutt har blitt voldtatt eller ikke. Isteden lates det som om grove seksuelle overgrep kan finne sted uten at det etterlater spor på kroppen. Slik kan "barnevernet" fortsette sin forfølgelse av familien etter at politiet har henlagt saken.

Det sier seg selv at voldtekt (anal, vaginal eller oral) av et lite barn vil etterlate seg spor. Et to år gammelt barn vil neppe overleve en voldtekt utført av en voksen mann. Orale voldtekter fører til brekninger hos barnet.

Jeg skriver dette fordi jeg tror - for å bruke en klisje - "at mørketallene er store". Mange gode foreldre blir anklaget for seksuelle overgrep mot barna sine av mennesker som ønsker å skade både barna og foreldrene. De som fremsetter slike falske anklager har ikke godt i sinne og må absolutt ikke få lov til å kontakte barna når de befinner seg utenfor foreldrenes beskyttelse.

Det er en svært grov forbrytelse å sørge for at små barn fratas foreldrene som følge av falske anklager om SO. Slike mennesker burde få livsvarig fengsel, ihvertfall minst like lang fengselsstraff som de stakkars barna må sone i fosterfengsel.

Politiet burde være svært forsiktige med å ta imot slike falske anmeldelser. Dessverre muliggjør "barnevernsloven" at barna kan tas i forvaring straks noen fremsetter slike falske anklager, og da får man barna neppe tilbake selv om anklagene er aldri så mye oppspinn. "Barnevernet" gir aldri frivillig fra seg barna det har bemektiget seg.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Jan 02, 2010 1:48 pm 
Superposter

Barnevernet er hysterisk opptatt av å ødelegge familier. Dumheter av de kan finne på å beskylde foreldre for har ingen grenser.
Overalt i helt vanlige ukeblad finner en nakne mennesker også i sexuelle posisjoner.
Tenåringer kan sitte ute i sin hage til all mennbeskuelse og sole seg. Voksne mennesker kan og gjøre det. Russen kan springe naken rundt i gatene i mai dager.
Lærere på skoler kan ha samme garderobe og dusje på samme sted som elever. Elever på skoler tvinges til å blotte seg i dusjer med andre lever. Gjerne fremfor dører som ikke kan låses slik at andre elever fra andre klasser kan gå tvers igjenom garderoben.(Jenter som gutter).

Alt dette er å anse som ok for sammfunnets maktaparat barnevernet. Da er det ikke noe som helst å si på det. Men i heimer er det plutselig alvorlig sexuelle overgrep om noe nakent skulle komme til syne ved en tilfeldighet.

Familier er viktig å dikte i hop masse skrull på å være overhysterisk overfor. Det er veldig viktig å ødelegge familier.

Ok lærere viser seg naken for barna, men ikke foreldre. Hvor er logikken?

Tar barna store skader av å se læreren sin naken? For elever gjør jo det. De ser medelever naken osv. Det store naken hysteriet som barnevernet vil titte inn i heimer å se etter ,burde de heller legge til skoler og andre steder. Så finner de blottere nok.

Hva som er skadelig og ikke skadelig er en ting , hva gjelder å påtvinge andre til både å være naken å og blotte seg er en annen sak. Å blotte seg for andre skjer ute i samfunnet ikke i hjemmet.

Men det er jo veldig akseptert å spradle rundt naken i flere sammenhenger. Rart er det når tenåringer selv i dag i fleng legger seg naken ut på nett. Men skriker opp om overgrep dersom en gamling sender en tekstmld med litt slibrige komentarer. De leser jo om sex overalt og blotter seg selv i fleng. Så de er vist mere enn tøffe nok til å tåle en tåpelig tekstmelding om sex fra en gamling. Det blir for hysterisk alt sammen.
Ja rett og slett tåpelig. Damer kan sole seg toppløse i hagen ja også
nakne.
Barnevernere kan trenge inn i heimer med utringninger ned til navlen, men skulle noen barn se en av foreldrenes nakne tå. Så tar barnevernet barna. Og da plutselig sex opproper de noe vannittig om det hele. Og kaller det pedofili og insect og hva de kan dikte i hop. Bare for å få barna plassert i foster harem hos fosterfanden hvor de blir fosterfandens sex leketøj.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ]