Barnløsfar81 wrote:
Endelig har jeg fått beskjed om når saken skal opp til behandling. I april.
Det som var overaskelsen er at de denne gangen ikke vil gå inn for en pause i samværet som de tidligere har signalisert. De vil faktisk stanse alt samvær totalt.
Fått advokat da. Sikkert ikke verdens beste og siden det er fylkesnemndsak så regner jeg med å tape.
Advokaten ble ganske forundret over innstillingen fra BV. Det har jo aldri vært snakk om at jeg har mishandlet ungen. Samværene jeg har hatt har gått greit også. Det er bare det at det har vært en del etter-reaksjoner hos guttungen. Noe som nesnten må regnes som normalt.
Uansett. Her skal det ankes hvis jeg taper. Ikke snakk om noe annet. Om jeg må gå helt til topps i strasbourg får så være.
Dette er virkelig ganske skremmende, det at "barnevernet" vil ta fra deg alt samvær med barnet ditt.
Det kan være et signal om at "barnevernet" nå tenker å sette igang med tvangsadopsjoner av barn. Da vil jo foreldrene ikke ha rett til samvær overhodet.
Det er skremmende at myndighetene ved det såkalte "barnevernet" kan hindre all kontakt mellom barn og foreldre, også i tilfeller hvor det ikke foreligger kriminelle forhold.
De fleste foreldre som har fått barna bortført, har allerede minimalt med samvær. Tolv timer i året er ikke uvanlig. Dette er likevel ikke lite nok for de kynisk kvinnene som sitter og skalter og valter med andres liv. De vil frata de stakkars barna og deres fortvilte foreldre all kontakt med hverandre. Dette er satanisme, i praksis, mener jeg. De er noen ondskapsfulle djevler de som "jobber" i det såkalte "barnevernet". De burde selv bli utsatt for noe av den ondskapen de utsetter andre for. Isteden får de fortsette med sine behagelig liv, og alle naboene betrakter dem som anstendige og respektable mennesker. De skulle bare visst hva de egentlig holder på med. Det er derfor de grusomme menneskehandlerne er så livredde for å bli fotograferte, og de sletter telefonnumrene sine. De vet innerst inne at det de har medvirket til er en avskyelig handling, og så skal de beskytte seg selv. Men hva med å la være å utføre onde handlinger? De har faktisk et valg. De trenger ikke utføre ordrene til den forkvaklede "barnevernslederen" som utav fremstår som en anstendig kvinne, men som har det kaldeste og ondeste reptil-blikket du kan tenke deg.
Kjære Barnløsfar81, du skal vite at du ikke er alene om å bli rammet av "barnevernets" meningsløse ondskap. Vi er så altfor mange som har blitt knust av dette rovdyret som går under det misvisende navnet "barnevern". Jeg håper disse hunndjevlene ikke klarer å frata deg all kontakt med barnet. Det våset de anklager deg for er bare hysterisk kvinnemas. Det vet jeg, for jeg har opplevd det selv.
De er forbrytere de som stjeler barna våre og fratar oss all kontakt. Dette er legitimert slavehandel. Nå må noen snart ta til motmæle mot disse groteske overgrepene. Hvordan kan et kvinnemenneske i korte skjørt og med fete lår drive og terrorisere hele nabolaget? Det skulle ikke vært mulig, hadde det ikke vært for at onkel politi (gutta med lue) digger disse lodne kvinnfolkene som ringer dem og maser om at nå må de gripe inn mot "voldelige, aggressive og særs farlige alenemødre". Politiet må snart begynne å tenke litt selv, istedenfor å la seg lure av de djevelske kvinnfolkene som stadig gnåler og maser om seksuelle overgrep, trusler og "vold mot offentlig tjenestekvinne".
Barn og foreldre trenger politiets beskyttesle mot disse kriminelle voldskvinnene som har fått politikernes fullmakt til å herje fritt med barnefamiliene.
HJELP OSS, VÆR SÅ SNILL.
ps: Listene over de kriminelle kvinnene som bortfører barna våre og selger dem til svindlere, MÅ opp igjen.