It is currently Sun Jun 22, 2025 12:31 am

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: trakasering fra bv fredrikstad. forrvilet og lei.
PostPosted: Wed Aug 25, 2010 11:06 am 

Hei alle som en. Jeg er ny her men har streifet innom siden ofte i noen år nå. Jeg er så lei av trakasering løgner og saemsvergelse fra bv og skole. Det tærer utrolig mye på hele fam og ikke minst meg som mor. Jeg har aldrig gjort noe vondt mot mine barn, jeg har barn som er så varme og gode. Vi er en sammen sveiset fam som koser oss masse sammen, men bv og skole lager en stor løgn sammen og prøver å knekke meg. Er så mye useriøst og helt ut på jordet de slenger ut så nå må jeg bare ta det til advokat. Kjøpt hus alle har egene rom men nei ikke bra nok. Alt blir vridd til neg hele tiden. Orker ikke mer da jeg blir psykisk sliten av det her, hca kan jeg gjøre? Kan ta hele historien bare jeg får lånt en pc, sitter på mobil nå. Trenger råd nå, mvh

Profile  

Post subject: Re: trakasering fra bv fredrikstad. forrvilet og lei.
PostPosted: Wed Aug 25, 2010 2:54 pm 
Rang: Storbruker

Hei. Jeg bor i Fredrikstad og er utsatt for det samme. Du kan kontakte meg på Tlf 41656348

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject: Re: trakasering fra bv fredrikstad. forrvilet og lei.
PostPosted: Wed Aug 25, 2010 5:40 pm 

Destiny76 wrote:
Hei alle som en. Jeg er ny her men har streifet innom siden ofte i noen år nå. Jeg er så lei av trakasering løgner og saemsvergelse fra bv og skole. Det tærer utrolig mye på hele fam og ikke minst meg som mor. Jeg har aldrig gjort noe vondt mot mine barn, jeg har barn som er så varme og gode. Vi er en sammen sveiset fam som koser oss masse sammen, men bv og skole lager en stor løgn sammen og prøver å knekke meg. Er så mye useriøst og helt ut på jordet de slenger ut så nå må jeg bare ta det til advokat. Kjøpt hus alle har egene rom men nei ikke bra nok. Alt blir vridd til neg hele tiden. Orker ikke mer da jeg blir psykisk sliten av det her, hca kan jeg gjøre? Kan ta hele historien bare jeg får lånt en pc, sitter på mobil nå. Trenger råd nå, mvh

Har sendt deg en pm.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]