Hvordan skal jeg takle alt egentlig??
All informasjonen som popper opp i papirene mine, alt som BV har skjult for meg i alle år..
Og ikke minst hvordan skal jeg kunne leve med det overgrepet som BV gjorde imot meg?
Vinner jeg saken? Ja jeg kan ikke skjønne noe annet, jeg har vel funnet 15-20punkt som BV har ignorert hvor de SKULLE gjort noe, men de ga faen.
Men samtidig oppi all denne lesingen av papirer og meg, familie, venner og gudene vet ikke hva. Så hvordan skal jeg takle dette??
Jeg ser på meg selv som en veldig livsglad jente, som har stort sett vært glad i livet og menneskene rundt meg. Jeg er nå ærlig og setter veldig stor pris på mine venner og familie.
Men etter og ha lest papirene mine så nesten så jeg begynner og tvile på meg selv
Jeg blir fremstilt som en alkoholiker som 14åring, jeg kan legge til at jeg knapt har drukket alkohol på de årene jeg har levd.
Jeg blir fremstilt som en psykopat som ønsker total kontroll over alle
Jeg blir fremstilt som en som juger om alt, og jeg har knapt løyet til min fostermor noen gang.
Hva skal jeg tro

Er dette sånn jeg er? Jeg ser meg da virkelig ikke sånn, jeg trodde virkelig ikke jeg var sånn... Jeg er nå godt gift med 2barn og eg tror da virkelig ikke min mann ser meg sånn heller. Ikke de veninnene jeg har heller.
Men er det sånn BV ser på BV barn?
Kunne ønske jeg fikk mulighet til og treffe igjen en av disse saksbehandlerne mine fra denne tiden. Sånn at jeg kunne fått en forklaring, kanskje en forståelse for hvorfor de gjorde som de gjorde.
Kjeda de seg? Hadde de for lite jobb?
Skjønner ingenting egentlig