It is currently Wed Jun 18, 2025 10:40 pm

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hei,ny her.. (min historie)
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 12:46 pm 

Jeg er ei jente på 32 år som har fem fantastisk barn!!! Men de er i skrivende stund ikke hjemme! For de har barnevernet tatt.....
Litt bakgrunn av saken min.
Jeg ble på onsdag anholdt av politiet,og ungene ble hentet av barnevernet. Etter avhør ble jeg sluppet ut,fordi det viste seg å være en STOR missforståelse fra politiets side. Problemet var jo at nå hadde bv ungene mine, og de nektet å gi de tilbake :cry:
Jeg ble truet med rettsak og permanent omsorgsoverdragelse hvis jeg ikke skrev under på samtykket om at ungene skulle plasseres utenfor hjemmet...
Jeg har nå en advokat på saken som mener at jeg bør trekke samtykket,men da truer bv med rettsak, og da tar det MYE lengre tid!!!
Bv har ingen bevis på det de sitter å anklager meg for... jeg har blitt beskylt av bv for både det ene og det andre, men de har ingen beviser på det de sitter å sier. I tillegg lyver hun som har saken hele tiden...sier forskjellig ting til alle!!!!
Jeg er dypt fortvilet, og ønsker bare å få mine fem barn hjem igjen!
Jeg er en god mor som har valgt å være hjemme med barne mine helt siden første mann ble født!!
Det eneste jeg vil er å få barne mine tilbake!!!!

Takk for at du tok deg tid til å lese...

Profile  

Post subject: Re: Hei,ny her.. (min historie)
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 7:20 pm 
Rang: Storbruker

Stine wrote:
Jeg har nå en advokat på saken som mener at jeg bør trekke samtykket,men da truer bv med rettsak, og da tar det MYE lengre tid!!!

Hør på advokaten og trekk samtykket, for det ble skrevet under, under press. La barnevernet kjøre sak nå, å ikke om et år. Desto lenger du drøyer, desto mer komplisert og vanskelig blir det å få dem hjem. Lykke til!

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 8:15 pm 
Superposter

Dette var helt forferderlig. De bare stjeler barn barnevernet. Men det er slik de er. Og det er selfølgelig ikke noe barnevern. Du må ikke la barnevernet få ha barna lenge i sitt fengsel. De vil dikte i hop enda mere løgner og bruke at barna har vendt seg til sitt nye liv.(Noe barna ikke gjør de lengter seg syk etter mamma). Hent barna hjem.

Ordne med advokaten om hurtig tilbakeføring av barna. Da det hele er bygd på løgn fra barnevernet.

Måtte dette gå raskt og gå bra for deg. Takk for at du valgte og opplyse om dette her på forumet. Det trengwer å bli satt lys over hva barnevernet(Det påståtte) herjer med i sin iver etter å stjele andres barn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 8:46 pm 
Site Admin

Hør på advokaten.

BV bygger saker gjennom å kverulere, presse og true.

Trekker du ikke saken, vil bv bruke at du selv har erkjent at du ikke kan ha omsorgen for barna.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 9:46 pm 

Grusomt. Håper du har en riktig god advokat, det er ikke alle som er gode nok til å få hjem barna igen desværre.
Er barn samlet sammen, eller har barnefjernet splitta dem op og sendt dem til ulike plasser ? Håper at ungene får være sammen og har det nogenlunde ok selv om de savner mamma så har de det helt sikkert bedre sammen end hver for sig.
Vi krysser fingrene for at du har held til å få lle hjem hurtigst mulig, men utsiktene er desværre ikke de beste :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jul 29, 2009 11:35 am 

Mormor63 wrote:
Er barn samlet sammen, eller har barnefjernet splitta dem op og sendt dem til ulike plasser ?

Ungene er delt i tre :cry: Og de er på forskjellige steder....

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jul 29, 2009 4:58 pm 

Stine wrote:
Mormor63 wrote:
Er barn samlet sammen, eller har barnefjernet splitta dem op og sendt dem til ulike plasser ?

Ungene er delt i tre :cry: Og de er på forskjellige steder....

Herregud, helt latterlig... Hva begrunner de med og dele søsken på den måten?

Skjer i mange tilfeller, men søsken burde i det minste ikke deles. Tenk hvor ekstra belastningen blir for de små.

Jeg har kun alt og vinne, for meg selv og for andre barnevernsbarn som har opplevd det samme.

Jeg ønsker med min sak og fortelle barnevernstjenesten at "NEI dere kan IKKE gjøre akkurat det dere føler for"

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jul 29, 2009 6:46 pm 
Superposter

Ja tenk å splitte opp barna slik. Barnemisshandling, ikke noe mere med det. Først stjel de fra foreldran så splitter de opp barna.Djevler.............er hva de er.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jul 29, 2009 7:02 pm 

Dem splitter søsken rett å slett for å ha mer kontroll over dem. Når barn står alene mot den store stygge verden er di meget enkle å forme.

Til barnevernets beste og fosterhjems behov.

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject: Re: Hei,ny her.. (min historie)
PostPosted: Fri Jul 31, 2009 10:01 pm 
Superposter

Stine wrote:
Jeg ble truet med rettsak og permanent omsorgsoverdragelse hvis jeg ikke skrev under på samtykket om at ungene skulle plasseres utenfor hjemmet...

Du skulle aldri ha skrevet under på det samtykket. Lytt til advokaten din og trekk samtykket tilbake. Det er ikke slik du får barna dine tilbake.

Det eneste du oppnår er at "barnevernet" da kan skryte av at du har gitt fra deg barna frivillig. Det er det de såkalte "sakkyndige" pleier å fortelle foreldre; at de fleste barna som "barnevernet" overtar blir det med foreldrenes samtykke.

Nå har vi fått et fint eksempel på hvordan "barnevernet" oppnår slike samtykker.

Du skal vite at det ikke er deg det er noe i veien med. "Barnevernet" stjeler barn hver dag året rundt. De er forkvaklede mennesker som innbiller seg at de gjør noe godt når de tvinger barn og foreldre fra hverandre.

Ikke gi opp kampen for barna dine. Stå på. Du er ikke alene om å ha blitt rammet av "barnevernets" meningsløse ondskap.

Ikke samtykk til noen "sakkyndig" utredning. De "sakkyndige" er kjøpt og betalt av "barnevernet", også de rettsutnevnte. De plukkes fra samme liste, som "barnevernet" har godkjent.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ]