It is currently Fri May 17, 2024 6:13 pm



Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 10:02 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Jun 27, 2007 5:14 pm
Posts: 107
Location: Oslo
Kunne det være en ide' å få organisert et skriv til FN, siden de bekymrer seg over alle de langvarige/varige omsorgsovertakelsene som foregår her i Norge?
Man må jo begynne å få et solid bevismateriale man kan legge ved nå?
Da kan de ved selvsyn kan se hvordan bv her (i mange tilfeller) jobber, og hvordan de bygger opp saker ved at de finner opp nye ting etter hvert som man motbeviser påstandene deres.

_________________
Det er fullt mulig for David å slå Goliat


Top
 Profile  
 
 Post subject: nei
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 10:05 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Nov 10, 2008 9:35 pm
Posts: 53
i utgangspunkt ja, men naa har vi gitt tilbake den Norske...


Top
 Profile  
 
 Post subject: få organisert et skriv til FN
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 10:10 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Nov 10, 2008 9:35 pm
Posts: 53
Quote:
få organisert et skriv til FN

.... dette krever - mye innsats - en engasjert advokat (det har jo vaert forsoekt et massesoeksmaal mot BV, men den ble lagt ned pga at advokaten mistet sin advokatstillatelese (konspirasjon?) og fordi det viste seg som vanskelig aa hantere saa mange ULIKE saker i ett. Likevel, uten at jeg er jurist (men jeg har tatt noen juss-kurs paa universitet) finns det - etter matematiske prinsipler - minimum common denominator - noe man har felles - nemlig overgrep fra staten - loegn - paastander uten skikkelig bevis - etc...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: nei
PostPosted: Wed Mar 25, 2009 10:27 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
tertnes wrote:
i utgangspunkt ja, men naa har vi gitt tilbake den Norske...


Ok, jeg ser at dette er svaret til meg.

Å ha et annet statsborgerskap - det er etter min mening dette som har reddet familien din.

Men når det er sagt er ikke din advokats uttalelse helt på jordet den heller...... :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: få organisert et skriv til FN
PostPosted: Thu Mar 26, 2009 2:43 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
tertnes wrote:
(...)
det har jo vaert forsoekt et massesoeksmaal mot BV, men den ble lagt ned pga at advokaten mistet sin advokatstillatelese (konspirasjon?) og fordi det viste seg som vanskelig aa hantere saa mange ULIKE saker i ett. Likevel, uten at jeg er jurist (men jeg har tatt noen juss-kurs paa universitet) finns det - etter matematiske prinsipler - minimum common denominator - noe man har felles - nemlig overgrep fra staten - loegn - paastander uten skikkelig bevis - etc...


Selvsagt er det mulig å få til dette. Det krever imidlertid god organisering og egeninnsatts. Noen sponsorer hadde også vert nyttig. Så må man profilere dette skikkelig. Tror det var oppe i 1500 personer? Det kunne blitt mange flere om man hadde spredt det effektivt på nett.

1500 er også så mange at man finner en del nyttige resurspersoner.

Jeg tror det er mulig å organisere det over nett. Vi får se hva vi rekker over.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 26, 2009 3:08 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Har vært inne på tanken selv med et asylmotak i et annet land slik tertnes skrev. God ide det med tilknyttet en jobb til foreldre. For økonomi hindrer mange i å komme seg utenlands når barnevernet herjer. Samt det å skaffe noe å bo i er og vanskelig å bare hoste opp fra et annet land. Om alt dette lå til rette blir det bare det sosiale med å savne sine egne familier og venner som blir vanskelig. Noen vil nok savne sin egen kultur og land om ikke barnevernet og sprøe lover.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 27, 2009 8:45 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[url=http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=26829#26829]
:arrow:
Flyttet Tertnes posting hit.
[/url] Ta DEN interessante diskusjonen der.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: ikke noedvendigvis
PostPosted: Tue Mar 31, 2009 9:13 am 
Offline

Joined: Thu Apr 27, 2006 4:35 pm
Posts: 27
tertnes wrote:
Det som min lokal advokat sa at saa lenge man holder seg paa disse regler - det beste for barn som ellers faar store psykiske og fysiske problemer - (blir sjekket av en dommer i det nye landet, som velger ut lokale sakskyndige - det er et offentlig domsstol!!) beskytter de barnet.

Hvem kunne man be om hjelp for et BV-asylmottak??? Mona Lygre sendte dette link - http://www.forced-adoption.com/introduction.asp - et er en engelsk spraakskolleder i Gibraltar som jobber hart for engelske BV-ofre, kanskje en type som han kunne vinnes for en saann ide....


Det skal snart opp for domstolen her hjemme en rettssak om "bortføring". Familien forsøkte å få hjelp i Tyskland, vet jeg, mot barnevernet og saken i Norge. De tyske advokatene bare lo: ingen nordmenn får asyl i noe land!

Familien reddet seg likevel. Og barnet, som barnevernet hadde vunnet i nemnda, er blitt myndig. Nå skal foreldrene møte i retten, som sagt, beskyldt for bortføring.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Psykiater **** (Name censored due to Norwegian authoriti
PostPosted: Fri Jun 01, 2012 11:33 pm 
Offline

Joined: Fri Jun 01, 2012 9:14 am
Posts: 1
Jeg har vært i kontakt med **** (Name censored due to Norwegian authorities. -admin)! Han har ødelagt hele livet mitt med hans diagnose som han har gitt meg som har ført til 8 år med medisinering med "anti" psykotsike stoffer! Jeg husker ikke mamma, pappa eller noen venner eller noe bra i livet mitt. Pleide å ha en IQ på 125 og nå 72! Jeg har sultet 20 dager i hver mnd i flere år og sovet på den mest skittende sengen i verden! Også gått opp 40kg og har pupper nå! Har ingen lyst på kvinner og mistet all personlighet! Det er det værste torturet enn kan oppleve på jord!


zsjuz@hotmail.com


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Psykiater **** - kjenner du BV-sakkyndig?
PostPosted: Sat Jun 02, 2012 6:42 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Det er ikke lov å tvinge deg til noe om de ikke kan dokumentere at du er farlig mot deg selv eller andre. En diagnose er ikke nok i seg selv.

Diagnosesetting er litt som bingo. Man vet sjeldent hvilken diagnose som vil bli satt. Det vet heller ikke psykologene og psykiaterne. Kommer man til den ene, så får man en diagnose. Hos en annen får man en annen, Hos en tredje...

For det store flertallet så er det tryggest å holde seg langt unna dem.

Det er min mening.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]