Svane wrote:
Sagt flere ganger her: Seier - tap er en illusjon.
Du skulle bare visst hvor mange modige mennesker som har kjempet, kjempet hardt og lenge mot bv, for sine barn og seg selv.
Det er mødre, fedre, besteforeldre, tanter og onkler. Og så videre.
Som fortsatt kjemper.
Men, behold pågangsmotet ditt! Du vil ha bruk for det.
Seier - Tap er ingen illusjon! Si det til de som kjempet mot nazismen under II verdenskrig!! Fortell det til våre soldater som har vert i UN tjeneste! Si det til de som startet kvinnekampen i sin tid! Fortell det til de som kjemper for likestilling, eller for de legene som jobber med livet som innsats i Kongo, Sudan, Afghanistan osv... Seier - Tap er en realitet! Du kan vinne og du kan tape!
Forøveri
Tror du IKKE JEG vet at det er mange modige mennesker som kjemper, har kjempet for seg selv og sine barn mot BV? Tror du jeg er så naiv at jeg ikke vet det? Da tar du grundig feil!
Siden 2000 som 20 år gammel uerfaren mann har jeg jobbet med "systemet". Jeg har jobbet for å unngå nedleggelse av ungdomstilbud i kommunen, jeg har jobbet mot feilbehandling av pasienter i helsesystemet, jeg har sett unge mennesker døde av overdoser på toalettene på Oslo S, jeg har vert i åpen konflikt med verdens nest største sikkerhetselskap for å bedre arbeidsforholdene til de ansatte!
Jeg har hjulpet familier og brukt av mine egene små middler i kampen mot overformynderiet og klart det!
Så jeg har til tross for mine fattige 27 år vert uten en hard stormnatt!!!!!!
Jeg vet hva det vil si å sitte i tingretten, lagmansretten! jeg vet hva det vil si å tape er, og hva det gjør med en! Men finnes det så mye som et lite glimt av håp!!!
Ja, noen ganger har jeg tapt! Men noen ganger har jeg også vunnet!!!! Hadde det ikke vert for det faktumet at det er mulig og vinne, ville jeg ikke gitt alt!!!