It is currently Thu Jun 19, 2025 9:15 pm

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vi er en familie som er blitt tvunget til å flykte
PostPosted: Sun Apr 13, 2008 12:40 pm 

Vi er en norsk / russisk familie som er blitt tvunget til å flykte fra Norge, fordi at pågangen fra barnevernet er så stor. De vil gjøre alt de kan for å ta ifra oss vårt elskede barn.

Vi er nye medlemmer her på Redd Barna Våre, og vi håper at vi med tid og stunder finner ut av hvordan dette forumet fungerer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Apr 13, 2008 12:53 pm 
Rang: Storbruker

Hei Sivertsen

Dere er desverre ikke alene om å måtte flykte fra landet i hui og hast for å redde familien og barna.

Mange reagerer for sent og dermed mister de sine barn, og barna mister foreldrene- blir sittende tilbake med et liv i savn, sorg og ruiner.

Derfor er det alltid hyggelig når man hører om familier som reagerte tidsnok og kom seg i sikkerhet fra barnevernsregimets overgrep og vedvarende tortur- i norge :D

Jeg tillater meg også å ønske dere velkommen på forumet :D

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject: Velkommen!
PostPosted: Sun Apr 13, 2008 1:16 pm 
Superposter

Jeg vil også være med på å ønske dere velkommen til RBV!

Og jeg håper at dere med tid og stunder finner ut av alle knottene og dingsene sånn at dere også kan få fortelle deres historie og være med på å delta i debattene.

Sånn til å begynne med vil jeg anbefale folk som er uvant med å skrive på nettet å bare skrive noen få setninger. Det er greit nok for etterhvert som du blir vant til å skrive her, vil du få til mer. Husk på det at hver mester var en gang svenn, og for å komme til Oslo Konserthus - må du øve, øve, øve...

Jeg husker meg selv da en viss en tok meg for seg for to år siden og skulle vise meg hvordan RBV funket; - jeg fikk fullstendig hjernestans.

Lengre nede på hovedsiden ligger det en liten seksjon som heter "Test av forumet" - jeg vil også anbefale folk å stikke innom der å trene seg på de forskjellige funksjonene.

På den annen side vil jeg berømme dere for å ha kommet dere i sikkerhet mens dere ennå har barnet hos dere. De fleste tror at Norge er et så bra land med skikkelig rettssikkerhet og at ingenting kan gå galt, gå galt, gå galt,

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Apr 13, 2008 1:39 pm 
Rang: Ivrig bruker

Ja velkommen!

Når det gjelder innholdet av det du vil skrive, så er det bra (faktisk viktig) at du leser rolig igjennom TEMA og BRUKERGRUPPE. Det er noe du kan klikke på nesten øverst oppe på hovedsiden, like under der det står --> Plassen for nye medlemmer. Klikk også på Sletting av innlegg ødelegger og aksepteres ikke (like nedenfor).

Profile  

Post subject: Re: Velkommen!
PostPosted: Sun Apr 13, 2008 1:51 pm 
Superposter

Mona Lygre wrote:
På den annen side vil jeg berømme dere for å ha kommet dere i sikkerhet mens dere ennå har barnet hos dere. De fleste tror at Norge er et så bra land med skikkelig rettssikkerhet og at ingenting kan gå galt, gå galt, gå galt,

Jeg vil også gratulere med vellykket monarkiflukt. I Norge er det bare flaks/uflaks som avgjør hvorvidt barna blir tatt av det beryktede "barnevernet", Norges svar på Gestapo/Stasi/KGB.

Russland har heldigvis ikke undertegnet Haag-konvensjonen som barnetraffickerne misbruker på det grovste til å innhente flyktninger. Traffickerne nyter godt av Haag-konvensjonen mens foreldre og barn ikke har lovens beskyttelse! I Norge er det et offentlig yrke å bortføre barn fra foreldrene. Slavehandel med barn drives i offentlig regi under dekke av å skulle være beskyttelse av barn.

Velkommen til forumet! Vær oppmerksomme på at barnetraffickerne sitter og leser på forumet i "arbeidstiden".

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Apr 14, 2008 8:29 am 

Hei Sivertsen :wink: og Velkommen inn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 10:26 am 

Hei og velkommen.
Familien min er også norsk/russisk. Barnefaren er norsk, mens jeg er russisk. Vi har blitt fratatt vår elskede datter ei uke siden, og skal kjempe helt til hun er tilbake hos oss.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 10:49 am 
Superposter

Bra at dere fam. Sivetsen har kommet dere i sikkerhet fra barnefjernet.Og fint at dere har reagert raskt .Lykke til videre.

Profile  

Post subject: Rasisme?
PostPosted: Sat Oct 18, 2008 2:26 pm 
Superposter

Savner_jenta_mi wrote:
Hei og velkommen.
Familien min er også norsk/russisk. Barnefaren er norsk, mens jeg er russisk. Vi har blitt fratatt vår elskede datter ei uke siden, og skal kjempe helt til hun er tilbake hos oss.

Dette kan tyde på at de ansatte i "barnevernet" er rasister. Jeg tviler på om det som har skjedd deg, ville ha skjedd med en 100 % etnisk norsk jente. Det kan stilles spørsmål ved om "barnevernet" har lavere terskel for å ta barna fra foreldre som ikke er 100 % norske.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject: Re: Rasisme?
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 10:37 am 

agrippa wrote:
Dette kan tyde på at de ansatte i "barnevernet" er rasister. Jeg tviler på om det som har skjedd deg, ville ha skjedd med en 100 % etnisk norsk jente. Det kan stilles spørsmål ved om "barnevernet" har lavere terskel for å ta barna fra foreldre som ikke er 100 % norske.

Jepp! Tror nok di er rasister ja. Det var meget bekymringsfullt at jeg ventet et barn med en Iraker. Å enda mer bekymringsfullt at jeg var aleneforsørger. Det siste kan også med god grunn kalles rasisme.

Godt å høre at dere alle fortsatt er samlet Sivertsen.

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 2:13 pm 
Superposter

Ja di er helt sikkert rasister og barnefjernet .hva er vel ikke di av alt ondt som finns.Ja håper liv Marit bakke får lev i fred vist du venter barn med en iraker .barnefjern er tydeligvis rasister og.

Det finns advokater som mener alle barnefjersofre burde flytte fra landet.di ser jo at di før eller siden tar barna der barnefjern bråker.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ]