It is currently Thu Jun 19, 2025 11:45 am

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nordstrand barneverntjeneste
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 4:59 pm 
Rang: Storbruker

Flere som har hatt kontakt med de og fått livet ødelagt? Noen erfaringer?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 11:10 pm 

De er alle like, fra Hammerfest til Lista. Det er viktig å offentliggjøre navn på overgriperne, uansett hvilket kontor de jobber. Barnevernet jobber helt systematisk for å bryte ned mennesker, og ødelegge familier, inkludert barna. Slik de alltid har gjort.

Det er svært syke mennesker som jobber innenfor barnevernssystemet. Mennesker som ikke makter å begå grusomme overgrep - der de bl.a. ødelegger barn for livet, de slutter. Eller de blir syke av det, og må gå over på attføring. Da heter det at "det er veldig tøft å jobbe i barnevernet" o.l.

Ellers syns jeg det er en god ide å skape kontakter, å kunne opplyse offentlig om handlinger der flere har erfart samme person. Når flere foreldre forteller erfaringer med de samme saksbehandlerne, trer mønstre i deres handlinger fram.

Slik sett skullle det være interessant om flere her inne har erfaring med Mariann Klovning, Hege Syversen og Reidun Ims ved barnevernstjenesten i Sola kommune, Rogaland. De har jo også en sjef for sin barnevernstjeneste i Sola, hun står ikke på listen over folk man ikke kan anbefale, men er den øverste ansvarlige for det Hege Syversen, Mariann Klovning og resten av undersåttene, sier i det lukkede rom.

Likedan Gerd Langhelle, den gang ansatt ved Åsen Bo og Dagsenter, som er et kommunalt "tilbud" til folk som har, eller har hatt det en kaller psykiske problemer. En meget interessant person i Sola, er Berit Grande, henne skulle jeg gjerne hørt mer om.

Hun skrev en "bekymringsmelding", der løgnene rant, jeg fikk se den nær to år senere, og trodde ikke mine egne øyne. Forøvrig visste vi ikke at det ble en "bekymringsmelding" - hun tilbød i samtalen å kontakte barnevernet skriftlig, slik at vi skulle få hjelp til det vi ønsket.

Vi har også et aspeløv av en psykiatrisk sykepleier ved navn Berit Tjelta Leseth. Hun er noe av det feigeste jeg noensinne har møtt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 15, 2008 7:28 am 

Ja de lyver som bare det! Også helsevesenet lyver. Mine egne psykolog og psykiatrisk sykepleier skrev en bekymringsmelding, uten at jeg visste noe, og uten at jeg fikk lese det som stod der. Og de skulle liksom hjelpe meg å få det bedre???!!!!

Da jeg hadde valget mellom å beholde barnet eller ikke, skrev jeg og psykologen en liste over positive og negative ting ved å beholde barnet. Det har aldri blitt nevnt at jeg kunne få slike problemer. Den viktigste grunnen til at jeg ville beholde barnet, var at livet mitt skulle få en mening og at jeg skulle bli frisk fra det som var igjen av depresjoner. Nå har jeg blitt fratatt meningen med livet. Jeg er utrolig glad i barn og har alltid drømt om mine egne, og jeg gledet meg enormt til fødselen. Derfor har jeg det så utrolig vanskelig nå.

Fra de første ukene av svangerskapet (ca 11.februar), da jeg bestemte meg for å beholde barnet, handlet alle samtaler med psykolog og psykiatrisk sykepleier om alle fordeler ved mødrehjem som jeg fikk tilbud om. (min egen leilighet, gratis mat, helsehjelp og kontroll) Alt dette virket veldig fristende og praktisk, så jeg sa ja. Senere lovet de å hjelpe meg med en kommunal leilighet. Det har aldri blitt så mye som nevnt risikoen ved å bo på et slikt sted.

I mars skrev jeg under på en avtale om samarbeid med barnevernet og gjennomføring av undersøkelse av min tilstand under opphold på mødrehjem. Senere viste det seg at det ikke var nødvendig med mitt samtykke, da jeg i realiteten ikke fikk noe valg. Men jeg fikk aldri en forklaring på hva som var meningen med denne undersøkelsen og hva utfallet i verste fall kunne bli. Jeg oppfattet at mødrehjem er et tilbud om hjelp til unge alenemødre. Min far trodde også det samme, og gikk med på at jeg skulle bo på Aline spedbarnsenter mellom 4 og 8 uker. Men min mor var overrasket over at mødrehjem skulle være bedre for meg enn å bo sammen med henne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 15, 2008 9:12 am 
Superposter

Aline er det mest beryktede av alle. Det finnes tallrike innlegg her på forumet om Aline; du kan bruke søke-funksjonen øverst på siden hvis det har noen interesse å lese mer om hva andre har opplevet derfra.

Men det viktigste nå er jo for alle dere i familien og også dine kjente som har sett hva barnevernet har prestert av sadisme i din sak, å gå ut og informere videre. Norge er fullt av tåpelige mennesker som ikke gidder å underrette seg, og som gjerne vil tro at "det ligger nok noe under" og "dette er nok en enkelt-feil og ikke typisk for barnevernet". De må møtes med bastant opplysning om det motsatte, ellers holder terroren aldri opp.  

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 15, 2008 9:14 am 
Superposter

Savner_jenta_mi wrote:
Ja de lyver som bare det! Også helsevesenet lyver. Mine egne psykolog og psykiatrisk sykepleier skrev en bekymringsmelding, uten at jeg visste noe, og uten at jeg fikk lese det som stod der. Og de skulle liksom hjelpe meg å få det bedre???!!!!

Da jeg hadde valget mellom å beholde barnet eller ikke, skrev jeg og psykologen en liste over positive og negative ting ved å beholde barnet. Det har aldri blitt nevnt at jeg kunne få slike problemer. Den viktigste grunnen til at jeg ville beholde barnet, var at livet mitt skulle få en mening og at jeg skulle bli frisk fra det som var igjen av depresjoner. Nå har jeg blitt fratatt meningen med livet. Jeg er utrolig glad i barn og har alltid drømt om mine egne, og jeg gledet meg enormt til fødselen. Derfor har jeg det så utrolig vanskelig nå.

Fra de første ukene av svangerskapet (ca 11.februar), da jeg bestemte meg for å beholde barnet, handlet alle samtaler med psykolog og psykiatrisk sykepleier om alle fordeler ved mødrehjem som jeg fikk tilbud om. (min egen leilighet, gratis mat, helsehjelp og kontroll) Alt dette virket veldig fristende og praktisk, så jeg sa ja. Senere lovet de å hjelpe meg med en kommunal leilighet. Det har aldri blitt så mye som nevnt risikoen ved å bo på et slikt sted.

I mars skrev jeg under på en avtale om samarbeid med barnevernet og gjennomføring av undersøkelse av min tilstand under opphold på mødrehjem. Senere viste det seg at det ikke var nødvendig med mitt samtykke, da jeg i realiteten ikke fikk noe valg. Men jeg fikk aldri en forklaring på hva som var meningen med denne undersøkelsen og hva utfallet i verste fall kunne bli. Jeg oppfattet at mødrehjem er et tilbud om hjelp til unge alenemødre. Min far trodde også det samme, og gikk med på at jeg skulle bo på Aline spedbarnsenter mellom 4 og 8 uker. Men min mor var overrasket over at mødrehjem skulle være bedre for meg enn å bo sammen med henne.

Ja, du har fått erfare realiteten bak deres fine ord. Barnevernet og psykiatrien har selvfølgelig ført deg bak lyset. Det er verdifullt at du skriver om det her på forumet.

Profile  

Post subject: Likestillingsdepartementets løgnpropaganda
PostPosted: Wed Oct 15, 2008 7:39 pm 
Superposter

Savner_jenta_mi wrote:
Men min mor var overrasket over at mødrehjem skulle være bedre for meg enn å bo sammen med henne.

Din mors instinkter sa henne at det var noe som ikke stemte, og det hadde hun helt rett i. Hvorfor skal en ung ugift mor bo på såkalt "mødrehjem" når hun kan bo hjemme hos sin foreldre?

"Barnevernet" og departementet lyver så det griner. Det pøses ut løgnpropaganda for millioner av kroner hvert år slik at folket ikke skal ane uråd.

Det er ingen som klarer å overbevise andre om at "barnevernet" i virkeligheten er ondskap satt i system, før de har erfart det på egen kropp.

"Barnevernet" er den mest skitne institusjonen i Norge. De som jobber der er perverse sadister som nyter å påføre barn og foreldre lidelse. Samtidig er de dumme som brød, hele gjengen. Ondskap og dumskap går hånd i hånd i en uhellig allianse.

Det føres en skitten krig mot barn i Norge. Ta opp hansken og kjemp.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Oct 16, 2008 3:16 pm 
Site Admin

Vennligst fortsett diskusjonen her:
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=22127#22127

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ]