Uffda, det var jo skikkelig leit å høre at du tapte, men, jeg har hørt det før, det er det vanlige.
Og jeg sier meg enig med Marianne her:
MH Skånland wrote:
Det hjelper ikke å si noe til barnevernet, eller til kommunen, eller til politikerne. Man må skrive om det offentlig, enten i avisene eller på internett, eller helst begge deler, hvis det skal bidra til kampen for å stoppe barnevernet. Og man må helst underskrive med sitt eget navn.
Forøvrig, de kan ikke nekte deg å ta henne med på møte.
Jeg hadde også et par stykker som jeg trodde stod på min side, bla. helsesøster Kari Øvreeidet og psyk. vernepleier Anne Karin Eide, som fulgte meg tett opp gjennom hele prosessen, de mente også bare å ville "hjelpe meg"... Men da den sakkyndige vurderingen kom på bordet, slapp de meg som en kald potet. Enda de var klar over at de anklagene som ble rettet mot meg, bare var fri diktning.
De visste utmerket godt hva det var jeg gikk til, og at jeg hadde nubbetjangs. Dersom de virkelig hadde ment å hjelpe meg, hadde de foretatt seg noe annet og frarådet meg å ha kontakt med barnevernet.
De later til å ville hjelpe ja,

men sjekk ut navnet på arbeidsgiveren deres du, så kan du spytte i den ene neven og håpe i den andre og se hvor du får mest.
Dersom denne sosionomdamen din mener å hjelpe deg,
HYLER HUN UT om den uretten som du er blitt utsatt for. Inntil dess, kan du bare drite oppi å kaste vekk mer tid på henne. Sett deg heller ned og skriv ned din egen story her, eller på freewebs.com eller ning.com eller joomla.