It is currently Wed Jun 18, 2025 10:47 pm

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: regner med at fylkesnemda blir det neste.kan jeg be om sakky
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 10:58 am 
Rang: Ivrig bruker

en sakkyndig.
hørte om .Joar Tranøy

dette for at jeg regner med 100% at bv kommer til og bruke. psyka som et hovedargument.
Mannen min er psykisk syk. så vet de går mye på det.
Hans psyk.sykepleier mente at jeg større sjanse alene, enn med han. For og få til bake barna.
da han har også prøvd på selvmord noen ganger.
Det værste er at han vurder det nå også, og jeg blir sinna på han. Hvis han svikter ungene slik, kommer jeg alldri til og tilgi han.
:twisted:
jeg er jo også så langt nede som jeg kan komme, fungerer ikke bare er her. som en levende død. :cry:
men jeg kan leve slik, og slåss for barna. men vil ikke svikte dem med at jeg tar livet mitt ved siden av. :cry:

Profile  

Post subject: Re: regner med at fylkesnemda blir det neste.kan jeg be om s
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 11:43 am 
Superposter

evy wrote:
en sakkyndig.
hørte om .Joar Tranøy

dette for at jeg regner med 100% at bv kommer til og bruke. psyka som et hovedargument.
Hans psyk.sykepleier mente at jeg større sjanse alene, enn med han. For og få til bake barna.
Det værste er at han vurder det nå også, og jeg blir sinna på han. Hvis han svikter ungene slik, kommer jeg alldri til og tilgi han.
jeg er jo også så langt nede som jeg kan komme, fungerer ikke bare er her. som en levende død. :cry:
men jeg kan leve slik, og slåss for barna. men vil ikke svikte dem med at jeg tar livet mitt ved siden av. :cry:

Til Evy.
Barnevernet leser på disse sidene. De vil konfrontere deg med din deltakelse her, så forbered deg på det. Du gjør ingenting galt ved å delta her; det er et debattforum for sånne som deg. Jeg håper at du er sterk nok til å stå opp mot barnevernet når de sier at du eksponerer saken/barna dine osv. De vil late som det nærmest er en forbrytelse å diskutere med andre hva barnevernet driver med - fordi de aller helst og best arbeider i det skjulte.

Du skal vite at det ikke er hyggelig for oss andre hvis du da begynner med å slette innleggene dine. Ikke tjener du noe på det heller. Barnevernet vil ikke berømme og belønne deg dersom du trekker deg unna andre barnevernofre - men du vil bli stående alene. Og da kan de fritt gjøre hva de vil med deg og barna dine!

Derfor: skriv ikke flere detaljer om saken din på forumet enn du kan stå for og forsvare overfor barnevernet.

Last edited by Nina on Mon Jan 14, 2008 2:26 am, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: Sat Jan 12, 2008 3:01 pm 
Site Admin

evy wrote:
(...)

Jeg går ut fra at dette skyldes i all hovedsak at bv har tatt barna dine. Du må imidlertid være klar over at bv vil bruke slike uttalelser som "bevis" på at det er normaltilstanden du alltid går rundt i.

Dommerpakket i fylkesnemndene griper all dritten de kan få, og aksepterer det som bevis. Så derfor: Vei dine ord nøye. Du har å gjøre med Norges verste løgnkultur. Det er ingen som får stille barnefjernsløgnere og dommere til ansvar for sine handlinger. Slikt blir bare henlagt hos politiet. Da kan altså lyve, overdrive og forvrenge som de vil.

Derfor må du uttrykke deg så klart at det ikke kan misbrukes, det du sier.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

PostPosted: Sat Jan 12, 2008 4:56 pm 
Rang: Ivrig bruker

Nina wrote:
evy wrote:
en sakkyndig.
hørte om .Joar Tranøy

Til Evy.
Barnevernet leser på disse sidene. De vil konfrontere deg med din deltakelse her, så forbered deg på det. Du gjør ingenting galt ved å delta her; det er et debattforum for sånne som deg. Jeg håper at du er sterk nok til å stå opp mot barnevernet når de sier at du eksponerer saken/barna dine osv. De vil late som det nærmest er en forbrytelse å diskutere med andre hva barnevernet driver med - fordi de aller helst og best arbeider i det skjulte.

Du skal vite at det ikke er hyggelig for oss andre hvis du da begynner med å slette innleggene dine. Ikke tjener du noe på det heller. Barnevernet vil ikke berømme og belønne deg dersom du trekker deg unna andre barnevernofre - men du vil bli stående alene. Og da kan de fritt gjøre hva de vil med deg og barna dine!

Derfor: skriv ikke flere detaljer om saken din på forumet enn du kan står for og forsvare overfor barnevernet.

Hei.

har ikke tenkt og slette mine innlegg.det kan jeg love. :twisted:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ]