angelstorm89 wrote:
Vi er et ungt par på 18 å 20 år. En dag var barnefar hjemme med lillegutten mens jeg var i butikken. Da jeg kom hjem fant jeg lillemann blek å slapp, han hev etter pusten å det var ikke krefter i ham.. Vi ringte legen med det samme å ble fraktet med luftambulanse til sykehuset. i løpet av natten ble han bedre å de begynte å undersøke ham dagen etter.. Dag etter dag å ingen forklaring på det som hadde skjedd, til de en dag kom inn på rommet å sa at vi var meldt til barnevernet for mulig mishandling. Gutten va påført shaken baby syndrom sa de. De hadde funnet en hjerneblødning å blødninger på øyebunnen å konkluderte derfor med at dette måtte være SBS. Vi fikk aldri med oss gutten vår hjem, barnevernet tok ham på sykehuset å plasserte ham i beredskapshjem. nå skal saken opp i fylkesnemda om omsorgsovertakelse å jeg trenger hjelp! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har aldri lagt en hånd på sønnen min!
De fleste advokater er mer eller mindre ubrukelige. Ja, de hjelper gjerne bv bak ryggen, i retten og er ofte nedpsykende gjennom å argumentere for såkalt barnevern. Holder de med klienten, så er det gjerne bare tilsynelatende. Ikke for ingen ting vi kaller dem rettens horer.
Advokat Sverre Kvilhaug er dyktig.
Jeg vet ikke hvordan den faglige kompetansen til de som driver med gruppesøksmålet er? Men det er det andre her på forumet som bør vite.
Noen som husker navnet på hun som var advokat i Tyrkia-saken, og hvordan hun var?
Dere trenger en alternativ diagnose. Eller en alternativ forklaring, bekreftet av fagfolk. Har noen noen idé om hvordan de skal gå fram?
Shaken baby syndrom, er en surrediagnose, hvor man på manglende grunnlag gjetter seg til hva som kan ha hendt. Det er et rettsikkerhetsproblem skapt av irrasjonelle elementer i helsevenet.
Remi Eivik og Cecilie Nilsen, ble beskyldt for dette, men vant utrolig nok.
På denne adressen finner du deres epost:
http://www.barnasrett.no/gjestebok_2003_05.htm