It is currently Thu Apr 25, 2024 3:45 pm



Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 16, 2007 3:22 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Man bør- ettersom ingen andre synes å gjøre det, ta dette med at de bruker individets bruk av ytringsfriheten som et argument for "tvilsom omsorgsevne" på alvor og registrere dem for senere bruk.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 24, 2009 7:30 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Anders Skjevling er nevnt på min blogg, han var "dommer" i min fylkesnenmdssak også. Der oppførte han seg som en stor idiot, nedlatende og frekk mot meg og min advokat. Jeg har også hørt rykter på bygda om at han er fosterfar for noen unger som bv har kidnappet.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fylkesnemndas leder
PostPosted: Sat Nov 28, 2009 11:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Thomalie wrote:
her er det faktisk fylkesnemndas leder i Hedmark som har skylda,det er han som har skrevet feil og brutt sin 48 timers regel x 2.barna er ikke hjemme enda,men går ut fra at en eller annen går til vettet fredag.kommunens advokat har truet vår advokat og ønsker selvfølgelig ikke forhandlingsmøtet fredag på grunn av de feil JEG oppdaget.Forbanna idioter..Beklager både jeg og bv har skrevet feil datoer,sa kommunens advokat,jævli rart å skrive feil dato på flere viktige ark og 12 ganger.utrolig merkelig.


Det er vel snarere de ansatte i "barnevernet" som bedriver dokumentfalsk. Det er nemlig dokumentfalsk å endre datoen på dokumenter. Du kan anmelde dem. Så lenge politiet har beviser i form av dokumenter, er det mulig å ta ut tiltale. Også mot de ansatte i "barnevernet", ville jeg tro. De er da tross alt ikke hevet over loven? Eller er de det, frøken politietterforsker?

Politiet misliker nemlig at man anmelder de ansatte i "barnevernet". Det er kun privatpersoner som skal tas av politiet. Offentlige ansatte forbrytere skjermes. Jeg vet ikke riktig hvorfor det er slik. Kanskje det er en instruks fra regjeringshold.

Politiet er dessverre sosialkvinnenes lydige løpegutter. Hvor mange "husbesøk" har ikke lovlydige borgere hatt av politiet mens politiet angivelig "mangler ressurser" til å etterforske kriminalitet? Det er lattervekkende at politiet legger seg så flate for de "deilige" sosialkvinnene. Noe må det jo være som får staute politikarer til å miste vettet?

PS: Kommunens advokat ville jeg ikke hatt mye tiltro til. Kommuneadvokater blir ansatt i egenskap av å være patologiske løgnere/løgnersker.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]