It is currently Thu Jun 19, 2025 5:54 pm

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Jeg er sliten
PostPosted: Wed Aug 01, 2007 11:27 pm 

Nå er jeg sliten... Jeg trodde jeg hadde vunnet kampen, men neida... Da jeg satt på sykehuset ringte min elskverdige saksbehandler. For første gang på sikkert 2 mnd. Da hadde de funnet nytt avlastningshjem til mitt barn. Noe jeg sa ifra om at jeg ville tenke på, siden jeg følte at noe skurret.

Det verste er at de bruker mine sykehusopphold imot meg. Det er ikke min skyld engang ( Har papirer på at jeg er grovt feilbehandla av et lokalt sykehus) Nå må et større sykehus i hovedstaden prøve og rette opp i disse feilene, noe som har vist seg å være vanskelig. Så her går jeg, med masse betennelse bak det ene øyet, i konstante smerte og med kiddnapperene hengende over begge skuldrene.

Hvorfor ser dem ikke at det er de som gjør meg sliten?

Jeg er sliten.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Aug 02, 2007 8:11 am 
Superposter

De ser nok at det sliter, det er jo det som er meninga. Dette er en utmattelsekrig, der de bruker det skitneste av alle midler, å slite ut motparten.

Prøv å samle krefter og ikke tenk på så mye på hva som kan skje. Deres verden vil du aldri bli klok på allikevel. Jo mindre du plager deg selv, jo sterkere blir du.

Og så melder du deg inn i GFSR og finner støtte og oppmuntring der.

Det finnes flere fra ditt distrikt på forumet. Felles skjebne er felles trøst - ikke glem det.

Profile  

Post subject: Sliten av barnevernets "avlastning"
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 12:58 pm 
Superposter

Litn wrote:
N er jeg sliten... Jeg trodde jeg hadde vunnet kampen, men neida... Da jeg satt på sykehuset ringte min elskverdige saksbehandler. For første gang på sikkert 2 mnd. Da hadde de funnet nytt avlastningshjem til mitt barn.

Hvorfor ser dem ikke at det er de som gjør meg sliten?

Jeg er sliten.

At man kan bli sliten av barnevernets "avlastning" er ikke rart. Avlastning er vel egentlig ment å gjøre en mindre sliten, men resultatet blir som oftest det motsatte. Jo mer "avlastning" barnevernet truer på foreldrene, jo mer stressede og slitne blir foreldrene. Det er hensynet til de stakkars "saksbehandlerne" som teller mest. Hva heter vedkommende som ringer og plager deg til stadighet? Du burde offentliggjøre navnet. Det er straffbart å plage andre unødig, og det er akkurat det denne "saksbehandleren" gjør.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]