hei jeg er en mor som har noen saker på gang med sandnes og de to personene du etterlyser hvet jeg utrolig godt vem er. løgeneren line øien er flyttet hjem til tronhjem, der hun arbeider som fagkordinator og selveste apeland sitter fremdeles som sjefen i sandnes bvern. jeg har en anke til strassbourg, der jeg vet sandnes og jeg kommer til skrive histrie og at de blir den tapende part. er og meldt på massesøksmålet mot barnevernet, der det er flott at vi nå er flere hundre stykker. flere vi er, mer synlige blir vi og det blir vanskeligere og feie oss under teppet!
stå på og aldri gi deg selv om det er våre uskyldige barn som blir straffet, en vakker dag får de straff for det de har påført oss og gjort av lovbrudd.
jeg har god samvittighet og kommer aldri til og gi opp kampen.
etter snart tre år med det kriminelle barnevernet, er det jeg kaller de for alle lovbruddene de begår, de sko blitt fengslet! står jeg ikke en centimeter lengre og de er like arrogante som de pleier, men jeg har noen kjekke opptak som jeg kommer til legge ut av flere saksbehandlere og apeland sjøl.
nå har du mail adressen min og må gjerne ta kontakt.
de er med på sin egen nedleggelse for alle lovbruddene de begår og apeland har innrømmet dette i flere aviser, at de ikke følger loven, de følger kun sine egne meninger og lager lover underveis.
stå på og aldri gi deg

klem fra meg