It is currently Thu Jun 19, 2025 1:37 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Author |
Message |
Lena
|
Post subject: Gruppesøksmålet Posted: Tue May 22, 2007 5:55 pm |
|
 |
Rang: Ivrig bruker |
 |
|
Etter som jeg har forstått, skal det være ett gruppesøksmål mot barnevernet. Men dette er "bare" for de med handikapede barn??? Eller er det for oss andre også?
_________________ Munnkurver er kun for å beskytte andre enn barna - Løvetannbarna knekker ikke!
|
|
 |
|
gerd june
|
Post subject: gruppesøksmål Posted: Tue May 22, 2007 6:14 pm |
|
|
Nei gruppesøksmålet er for alle.vi skal samle oss og finne likhetstrekkene i alle saker.Det kan hende vi blir delt opp i to grupper men det vet vi ikke helt ennå
mvh gerd june
|
|
 |
|
Lena
|
Post subject: :) Så bra! Posted: Tue May 22, 2007 6:19 pm |
|
 |
 |
|
Men gjelder det kun for barnevernssaker eller også saker som de har hatt en innflytelse i?
Og gjelder det kun der barn er blitt kidnappet eller også andre saker?
Min sak er nemlig at faren fikk daglig omsorg mot meg og mitt barns vilje. Da vitnet alle mot meg...også de jeg samrbeidet med som ppt...
_________________ Munnkurver er kun for å beskytte andre enn barna - Løvetannbarna knekker ikke!
|
|
 |
|
Ama
|
Post subject: psykobabbel Posted: Tue May 22, 2007 8:24 pm |
|
 |
Superposter |
Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm Posts: 1149 Location: Danmark
|
Det vil være fokus på et gruppesøksmål der barnevernet er representert som en av partene, det finnes eksempler på barnefordelingsaker mellom foreldre i f.eks skillsmissesituasjon der bvt blir brukt aktivt av den ene part, utover dette vil man også konsentrere seg om alle saker som innvoldverer psykologer/sakkyndig rapporter - dvs hvordan disse blir brukt i praksis i rettsystemet/offentlig forvaltning, herunder med brudd på menneskrettlovgivning, norsk grunnlov og helseloven.
_________________ AMA
Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:
http://www.freewebs.com/amasbvt/
|
|
 |
|
Lena
|
Post subject: Min x Posted: Wed May 23, 2007 8:43 am |
|
 |
 |
|
Han forteller i retten at han har samarbeidet med BV i ti år...dvs alle de årene vi ikke har vært sammen...Sakkyndig skriver i sin rapport om min psykisk utviklingshemmede bror at vi har kontakt...Det er bare det at jeg ikke har noen psykisk utviklingshemmet bror...Men han bor på Emma Hjort...Barnevernet sa: Hvis Lena fremdelse har omsorgen, vil vi fortsette saken. ...Hvorfor henlegge den da?? De påsto at barna bodde alene i leiligheten..alene har de aldri har vært (utenom når jeg har vært i butikken og de ikke ville være med)...masse masse masse usannheter.. og jeg tapte...
|
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her