Arild Holta wrote:
EXxon81 wrote:
Beklager men på nåværende tidspunkt har jeg ikke sett den såkalte sterke oppegående kampen mot det perverse og onde fiendtlige barnevernet, slik du beskriver R-b-v.net
R-b-v har aliert seg med flere grupper og intellektuelle. Det kommer ikke så klart fram. Men på "bakrommet" er de oftest der.
Likevel: Du finner flere professorer som har skrevet på r-b-v. Årsaken er at jeg alierte meg fra første stund med prof Skånland.
Jeg knyttet også forumet tett til BarnasRett og GFSR.
Jeg alierer meg med enkelindivid gjennom å lage en mengde plakater de kan spre. Ikke bare for RVB, men for GFSR og BarnasRett.
Alianser er nøkkelen bak at dette forumet nå er den største siden mot bv i Europa. (Aleksa-rankingen for de fire siste måneder.) I vår var vi likevel fem ganger større! Det går litt opp og ned avhengig av mediabilde oa.
Vi har skremt opp regjering og fagbevegelse som har hatt møter om oss. Barnefjernerne over hele landet ble observante på oss allerede første året.
Vi lever med boikottaksjoner fra aviser og Wikipedia. For å stoppe/bremse oss har maktpakket forsøkt å bruke datatilsynet i både Danmark og Norge.
Rettsvesenet er brukt.
Men har det bremset oss? Nei, ikke i det hele tatt.
Som en pitbull har vi bitt oss fast i samfunnets liktå, og vi slipper ikke før vi har bitt den av.
Bare det at vi her presenterer LIDELSEN er et stort torn i øyet på de sensurgalne undertrykkerne. Videre viser vi forskning og gir et ideologisk bredt fundament for å bekjempe ugjerningene. Dette ideologiske fundamentet er tverrpolitisk (men antifascistisk og antikommunazistisk).
Men vi trenger flere dyktige mennesker.
EXxon81 wrote:
Når andre hennvender seg til dette forumet, og gjerne i desperate situasjoner med problemer hos "barnevernet" ser jeg ikke noe glødene aktivitet av forslag komme ramlende inn. Tvert i mot. Jeg ser en mengde nedtrykkende og passive kommentarer.
Det er da grunn for å være nedtrykte. Likevel er vi på hugget.
Via forumet angriper vi på en mengde nettsteder, i forum og i blogger. Dette har du i liten grad fått med deg enda.
At du har blitt angrepet skyldes utelukkende at du dro med deg en del barnevernsideologi. Dette virket ligge til grunn for noen av dine argumenter og spørsmål.
DET fikk en del i forumet til å se rødt.
Jeg tror imidlertid at du er "rask i hodet" og griper problemstillingene. Selv om det selvsagt føles litt surt i øyeblikket.
Surt føles det ikke. Spesielt ikke etter å ha lest det skrev her. Det føles bare "uangripelig" . Jeg prøver å dra med meg så mye jeg kan fra de forskjellige sidene som dukker opp, og som jeg får lest meg til. Det som er mest skremmende er at nå, når sannheten sakte begynner å innhenten meg skremmer det dritten ut av meg.
Hva om staten overvåker dette forumet? (Noe de sikkert gjør) Hva skjer når jeg selv får unger? Vil de kunne ta det jeg har skrevet i dette forumet og bruke det mot meg skulle noe slikt skje? Hvem sitter å leser det jeg skriver?
Ja, jeg er "beskyttet" på mange måter som journalist. Men når jeg begynner å forstå omfanget på faenskapet, (Xuse my lang) reiser nakkehårene seg.
Hvilken riksdekkende redaksjon tørr støtte seg bak en journalist som er svartelistet av staten? Vil dette få gjenklang i forhold til arbeidet mitt på generelt basis osv? Det er bare noen få tanker jeg har rundt dette. Forståelsen for skepsisen har selvfølgelig økt.
Selv om jeg sikkert for mange fremstår som en liten arogant drittunge er det mer akseptabelt for meg når jeg selv begynner å "våkne opp".
Så også en youtube video dere har linket til. Og tittet litt på flere av de andre. Skremmende, men godt at det er dokumentert.
Når det gjelder min "barnevernsideologi" går jeg ut i fra at jeg i utgangspuntket har dratt med meg det den "generelle oppfattningen" for de som ikke har vert borti BV direkte har. For jeg går ut i fra at jeg ikke var mer tilbøyelig for den dritten en en gjennomsnittsperson.?