It is currently Tue Jun 17, 2025 12:46 pm

Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 25, 2008 10:33 am 
Rang: Storbruker

Vi bruker PM-funksjonen og tar kontakt utenom forumet for å hjelpe og snakke med de vi stoler på.....på forumet foregår utsilingen, du er fremdeles med der EXxon81, men ikke lenge om du fortsetter å angripe og snu tema........

Profile  

Post subject: Re: Sitter på vent.
PostPosted: Tue Nov 25, 2008 4:43 pm 
Site Admin

EXxon81 wrote:
Når andre hennvender seg til dette forumet, og gjerne i desperate situasjoner med problemer hos "barnevernet" ser jeg ikke noe glødene aktivitet av forslag komme ramlende inn. Tvert i mot. Jeg ser en mengde nedtrykkende og passive kommentarer.

Det finnes da en mange laaange tråder med støtte og forslag til hva folk bør gjøre.

Kan hende du blander litt sammen mottakelsen DU har fått. Det er jo ikke alle som blir møtt med sterke reaksjoner, slik du er blitt møtt. Tro hvorfor?

Du kom inn på forumet med en del bedreviter-innlegg i spedd barnevernets ideologi. Den kombinasjonen passer dårlig.

Jeg har vert tålmodig fordi jeg har ment at du ikke kan mye for ideologien - den kulturelle opplæringen, og fordi du har vert noe lyttende og virket smart. Derfor har jeg tenkt at du sikkert oppdager RASKT at du lever ut ideologi som ikke hører hjemme i dette forumet.

Forumet trenger mange, ikke minst flere menn og gode hoder. Håper ikke du skuffer meg.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject: Re: Sitter på vent.
PostPosted: Tue Nov 25, 2008 6:52 pm 
Rang: Ivrig bruker

Arild Holta wrote:
EXxon81 wrote:
Når andre hennvender seg til dette forumet, og gjerne i desperate situasjoner med problemer hos "barnevernet" ser jeg ikke noe glødene aktivitet av forslag komme ramlende inn. Tvert i mot. Jeg ser en mengde nedtrykkende og passive kommentarer.

Det finnes da en mange laaange tråder med støtte og forslag til hva folk bør gjøre.

Kan hende du blander litt sammen mottakelsen DU har fått. Det er jo ikke alle som blir møtt med sterke reaksjoner, slik du er blitt møtt. Tro hvorfor?

Du kom inn på forumet med en del bedreviter-innlegg i spedd barnevernets ideologi. Den kombinasjonen passer dårlig.

Jeg har vert tålmodig fordi jeg har ment at du ikke kan mye for ideologien - den kulturelle opplæringen, og fordi du har vert noe lyttende og virket smart. Derfor har jeg tenkt at du sikkert oppdager RASKT at du lever ut ideologi som ikke hører hjemme i dette forumet.

Forumet trenger mange, ikke minst flere menn og gode hoder. Håper ikke du skuffer meg.

Det kan godt være slik at jeg sammenblander egene reaksjoner fra andre. Ikke minst fordi jeg føler en viss presentasjons "angst"/ trykk.
Og somregel er angrep beste forsvar når man føler seg truet.
at jeg ikke kan for mye ideologi går jeg ut i fra at du mener BV ideologi?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Nov 26, 2008 2:35 am 
Site Admin

Med at du ikke kan mye for ideologien, så mente jeg at du ikke er skyld i din kulturelle opplæring.

Det var graden av uskyld jeg klossete nevnte. Ikke kunnskapsnivå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Nov 26, 2008 11:21 pm 

Det er to typer mennesker som orker å bruke tid på å tenke på og skrive om barnevernet dag etter dag etter dag. Det er
1) de som er rammet av barnevernet, og
2) som som jobber med barnevern og lever av det.

Andre folk er bare innom på kortere visitter og forsvinner igjen (med mindre de er svært bevisste på maktmisbruken og overgrepene). Say no more...

Profile  

Post subject: Dedikerte mennesker kan forandre verden
PostPosted: Thu Nov 27, 2008 6:42 pm 
Superposter

EXxon81 wrote:
Beklager men på nåværende tidspunkt har jeg ikke sett den såkalte sterke oppegående kampen mot det perverse og onde fiendtlige barnevernet, slik du beskriver R-b-v.net

Da bør du skaffe hjelp for synsproblemet ditt.

EXxon81 wrote:

Hvis det hadde vært en effektiv måte å bekjempe "barnevernet", så hadde ikke tusenvis av familier fått livene sine unødig ødelagt. Det er en vond og vanskelig kamp som venter dem som har fått "barnevernet" inn i livene sine. Det er som å kjempe mot å drukne i en septik-tank.

EXxon81 wrote:
Jeg forstår at forumet ikke er en "chat" kanal. Men når noen hennvender seg i desperasjon til forumet, og får den motakelsen jeg har sett enkelte få, skjønner jeg godt at man blir skremt vekk, og ikke vil sette seg inn i forumets eget sett med regler.

Det er ingenting som er mer fryktinngytende enn møtet med de ondskapsfulle medarbeiderne i "barnevernet". Jeg kan vanskelig tro at de som har kjennskap til "barnevernet", blir redde for r-b-v.net. Det måtte i tilfelle være personer som ikke er utsatt for reell forfølgelse men bare later som de er det.

EXxon81 wrote:
Om man skal "ta ut bv" er man nødt til å skaffe seg allianser, og dette kan ikke gjøres ved å nedtrykke de som allerede er fucka opp av BV.
De kommer til dette forumet i håp om å få innspill, hjelp, og kanskje støtte.
Hvor er dette?

Medlemmene på forumet er allierte i kampen mot "barnevernet". Ingen er sterkere enn en liten målbevisst klikk av dedikerte mennesker.

'Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. And indeed, that is the only thing that ever has (changed the world).'" Margaret Mead

EXxon81 wrote:
Må bare påpeke at dette ikke gjelder alle brukere på forumet. Noen her inne er veldig dyktige til å svare, men en "giftig"/"spydig" kommentar til noen som er meget sårbare kan være nok til at vedkommende ikke føler seg velkommen her.

De som er utsatt for reell forfølgelse fra "barnevernet" vil gjenkjenne sine likesinnede. Her på forumet tar vi vare på hverandre, men vi slutter rekkene mot inntrengere som bare ønsker å misbruke forumet til å underholde seg.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject: Re: Dedikerte mennesker kan forandre verden
PostPosted: Thu Nov 27, 2008 7:20 pm 

agrippa wrote:
EXxon81 wrote:
Beklager men på nåværende tidspunkt har jeg ikke sett den såkalte sterke oppegående kampen mot det perverse og onde fiendtlige barnevernet, slik du beskriver R-b-v.net

Da bør du skaffe hjelp for synsproblemet ditt.

Trenger ikke det, det er bare å lese det.

agrippa wrote:
EXxon81 wrote:

Hvis det hadde vært en effektiv måte å bekjempe "barnevernet", så hadde ikke tusenvis av familier fått livene sine unødig ødelagt. Det er en vond og vanskelig kamp som venter dem som har fått "barnevernet" inn i livene sine. Det er som å kjempe mot å drukne i en septik-tank.

Det tviler jeg ikke på.

agrippa wrote:
EXxon81 wrote:
Jeg forstår at forumet ikke er en "chat" kanal. Men når noen hennvender seg i desperasjon til forumet, og får den motakelsen jeg har sett enkelte få, skjønner jeg godt at man blir skremt vekk, og ikke vil sette seg inn i forumets eget sett med regler.

Det er ingenting som er mer fryktinngytende enn møtet med de ondskapsfulle medarbeiderne i "barnevernet". Jeg kan vanskelig tro at de som har kjennskap til "barnevernet", blir redde for r-b-v.net. Det måtte i tilfelle være personer som ikke er utsatt for reell forfølgelse men bare later som de er det.

Det er jeg uenig med deg i. Man blir mottatt som om man må "bevise" noe før man kan bli godtatt.

agrippa wrote:
EXxon81 wrote:
Om man skal "ta ut bv" er man nødt til å skaffe seg allianser, og dette kan ikke gjøres ved å nedtrykke de som allerede er fucka opp av BV.
De kommer til dette forumet i håp om å få innspill, hjelp, og kanskje støtte.
Hvor er dette?

Medlemmene på forumet er allierte i kampen mot "barnevernet". Ingen er sterkere enn en liten målbevisst klikk av dedikerte mennesker.

'Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. And indeed, that is the only thing that ever has (changed the world).'" Margaret Mead

Det er godt mulig, men denne klikken av dedikerte mennesker har jeg ikke sett. Enda

agrippa wrote:
EXxon81 wrote:
Må bare påpeke at dette ikke gjelder alle brukere på forumet. Noen her inne er veldig dyktige til å svare, men en "giftig"/"spydig" kommentar til noen som er meget sårbare kan være nok til at vedkommende ikke føler seg velkommen her.

De som er utsatt for reell forfølgelse fra "barnevernet" vil gjenkjenne sine likesinnede. Her på forumet tar vi vare på hverandre, men vi slutter rekkene mot inntrengere som bare ønsker å misbruke forumet til å underholde seg.

Så var det opplyst at "inntrengere slik som jeg" (slik jeg forstår det) kun missbruker forumet?

[Admins kommentar:] Jeg tydliggjorde sitatene, gjennom å fikse bruken av koder.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 27, 2008 7:26 pm 

Aurora wrote:
Det er to typer mennesker som orker å bruke tid på å tenke på og skrive om barnevernet dag etter dag etter dag. Det er

Andre folk er bare innom på kortere visitter og forsvinner igjen (med mindre de er svært bevisste på maktmisbruken og overgrepene). Say no more...

Så hvor faller jeg inn? Ikke jobber jeg for BV, og ikke er jeg direkte rammet av BV. Ei heller er jeg innom kun på en kort visitt. Men jeg er fullstendig klar over maktmisbruken og overgrepene som bv utfører.
Uansett hva jeg diskuterer, eller kommenterer, vær klar over følgende: Jeg er ikke pro BV, jeg kan ikke fordra BV, og mener at de gjør en sykt dårlig jobb!!! Det bør ingen trekke i tvil!

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 27, 2008 10:57 pm 

EXxon81 wrote:
Aurora wrote:

Så hvor faller jeg inn? Ikke jobber jeg for BV, og ikke er jeg direkte rammet av BV. Ei heller er jeg innom kun på en kort visitt. Men jeg er fullstendig klar over maktmisbruken og overgrepene som bv utfører.
Uansett hva jeg diskuterer, eller kommenterer, vær klar over følgende: Jeg er ikke pro BV, jeg kan ikke fordra BV, og mener at de gjør en sykt dårlig jobb!!! Det bør ingen trekke i tvil!

Da har du et godt utgangspunkt til å begynne på nytt.
Jeg fikk så hatten passet da jeg kom med et forslag som jeg nå i ettertid ser bare var dumt av meg å foreslå i det hele tatt.... Tro ikke at du er alene om å måtte lære..... :wink:

Profile  

Post subject: Skjønner
PostPosted: Thu Nov 27, 2008 11:32 pm 

Bestemamma wrote:
EXxon81 wrote:
Aurora wrote:

Da har du et godt utgangspunkt til å begynne på nytt.
Jeg fikk så hatten passet da jeg kom med et forslag som jeg nå i ettertid ser bare var dumt av meg å foreslå i det hele tatt.... Tro ikke at du er alene om å måtte lære..... :wink:

Ja, jeg har fått en forståelse for at det er en viss lærekurve her som man må tilpasse /bli vant med, om man virkelig skal klare å forstå hvor grusomt BV er og hva dette forumet brukes til.
Problemet noen ganger er jo faktisk at historiene er så drøye at man blir skeptiske til om det virkelig er sant. (Sikker den samme reaksjonen som de allierte fant ut av i etterkrigstiden når jøderenskingen ble opprullet og Nurnbergprosessen startert, (har ikke de to .. over u'n finner den ikke)
Der var også historier som de allierte uten vitner ville tatt som ren galskap.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 27, 2008 11:57 pm 

Dette er ikke avdelingen for psykoterapi. Psykoterapiavdelingen er døren til venstre. Biblioteket ligger til høyre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 28, 2008 12:26 am 

Apropos biblioteket:

Barnevernets eget lille bibliotek

Man kan jo bare frykte for hva slags "lektyre" de distribuerer der.

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 28, 2008 12:35 am 

athene wrote:
Dette er ikke avdelingen for psykoterapi. Psykoterapiavdelingen er døren til venstre. Biblioteket ligger til høyre.

Det er godt å se at noen enda ikke har mistet "spydspissen" mot meg!(...)
(...)

Moderert.

admin- BE

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 28, 2008 1:29 am 

Bjørn Erik wrote:
Apropos biblioteket:

Barnevernets eget lille bibliotek

Man kan jo bare frykte for hva slags "lektyre" de distribuerer der.

Heya M8, you can win a freaking memory stick at that page! I got to get hold on one of those!

By the way, if someone wonder why I switch to english, it is because my pap is from Blackpool, and my moms part of the family is from Aberdeen.

Profile  

Post subject: ...
PostPosted: Fri Nov 28, 2008 5:34 am 
Site Admin

EXxon81 wrote:

R-b-v har aliert seg med flere grupper og intellektuelle. Det kommer ikke så klart fram. Men på "bakrommet" er de oftest der.

Likevel: Du finner flere professorer som har skrevet på r-b-v. Årsaken er at jeg alierte meg fra første stund med prof Skånland.

Jeg knyttet også forumet tett til BarnasRett og GFSR.

Jeg alierer meg med enkelindivid gjennom å lage en mengde plakater de kan spre. Ikke bare for RVB, men for GFSR og BarnasRett.

Alianser er nøkkelen bak at dette forumet nå er den største siden mot bv i Europa. (Aleksa-rankingen for de fire siste måneder.) I vår var vi likevel fem ganger større! Det går litt opp og ned avhengig av mediabilde oa.

Vi har skremt opp regjering og fagbevegelse som har hatt møter om oss. Barnefjernerne over hele landet ble observante på oss allerede første året.

Vi lever med boikottaksjoner fra aviser og Wikipedia. For å stoppe/bremse oss har maktpakket forsøkt å bruke datatilsynet i både Danmark og Norge.

Rettsvesenet er brukt.

Men har det bremset oss? Nei, ikke i det hele tatt.

Som en pitbull har vi bitt oss fast i samfunnets liktå, og vi slipper ikke før vi har bitt den av.

Bare det at vi her presenterer LIDELSEN er et stort torn i øyet på de sensurgalne undertrykkerne. Videre viser vi forskning og gir et ideologisk bredt fundament for å bekjempe ugjerningene. Dette ideologiske fundamentet er tverrpolitisk (men antifascistisk og antikommunazistisk).

Men vi trenger flere dyktige mennesker.

EXxon81 wrote:

Det er da grunn for å være nedtrykte. Likevel er vi på hugget.

Via forumet angriper vi på en mengde nettsteder, i forum og i blogger. Dette har du i liten grad fått med deg enda.

At du har blitt angrepet skyldes utelukkende at du dro med deg en del barnevernsideologi. Dette virket ligge til grunn for noen av dine argumenter og spørsmål.

DET fikk en del i forumet til å se rødt.

Jeg tror imidlertid at du er "rask i hodet" og griper problemstillingene. Selv om det selvsagt føles litt surt i øyeblikket.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next