It is currently Sat Aug 09, 2025 10:31 pm

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 20, 2009 1:54 am 
Rang: Storbruker

Hva er det for galt i å være følsom? Jeg vil heller påstå det er værre å være følelsekald. Å hva hjelper det å "kurere" en helt naturlig depresjon med en ny? Må si jeg føler sterkt med din datter og håper hun snart forenes med sitt barn og du med ditt barnebarn.

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Feb 27, 2009 2:46 am 

Dere er alle sammen fantastiske å få støtte hos
Tusen tak ! Det betyr uendelig mye for os. :)
På Mandag skal vi op til første riktige officielle møte, og da Kommunen åpenbart er desperat og har ingenting ! å forklare anbringelsen på, har de fremskaffa den aller værste form for skyts med de apsolut groveste uttalelser om samværet mellom jentene. Fy BIIIB hvor er de bare for BIIIB !

Her er vores ansøkning om utvida samvær og få den flytta hjem til Mamma på grunlag av de forferdelige vilkår dei er under nu,
Angrep er det beste forsvar er vores strattegi !

Første samvær 3 uger
Efter Jukis første samvær var Jukis første udtalelse at der åbenbart ingen kommunikation var mellem kommunen og plejefamilie Hun var meget bekymret over at Lilith endnu ikke var undersøgt af spædbarnspsykiateren som vi havde en aftale med samme dag Lilith blev fjernet efter aftale med Overlæge Lisbeth Hagenbøll , og heller ikke var plejemor gjort opmærksom på at Lilith burde kontrolleres hos kiropraktor grundet hovedets position under selve fødselen. Hun havde heller ikke modtaget nogle henvendelser ang. blodprøve, til trods for at vi d. 15-01 bad om at dette blev gjort direkte til Familierådgiver Helge Pedersen pr mail. Juki syntes det var skønt at se Lilith igen, men var ked af at Lilith åbenbart græd flere timer hver aften. Desuden fandt hun det meget generende at plejefamiliens store hvalp hele tiden skubbede, og prøvede at springe op når hun sad med Lilith. Hun forsøgte gentagende gange at lægge Lilith i skødet så hun kunne snakke med hende, men blev hele tiden skubbet til af hunden der gerne vilde klappes og have opmærksomhed. Hun var bange for at kritik vedr. hunden vilde tages som at hun var negativ. Lilith blev tydelig forskrækket når hundens hale logrede hende i hovedet. Lilith sov meget af tiden, og virkede træt hvilket sandsynligvis hang sammen med at hun græd hele aftenen. Det virkede ikke på Juki at dette var noget plejemor havde til hensigt at kontakte læge eller andre relevante hjælpeinstanser for at forsøge at afhjælpe koliksmerterne. Hun var åbenbart af den overbevisning at vægtøgning var bevis for at der ikke var noget i vejen med Liliths trivsel. Juki havde med noget tøj og billeder til Lilith. Bl.a en bamsedragt str. 50cm og et par andre ting i str. 50-56cm samt savlesmække hun selv havde syet og en molo-rangle. Juki bliver efter dette besøg af sin kontaktperson gjort opmærksom på at hun er heldig hun har fået så meget ekstra tid med Lilith, men hun skal være opmærksom på at det kunne bruges som kritik dersom hun selv prøvede at opnå længer samvær hos plejemor, og at det var kommunen der skulle søges om længer og mere samvær. Dette lover Juki at passe på med, da hun ikke vil gøre sig uvenner med plejefamilien. Juki konstaterede at døren til Liliths værelse stod åben så hunden havde fri adgang. http://www.helse.dk/Default.aspx?ID=44& ... ewsID=4616 ”Undgå husdyr
Husdyr og småbørn er en dårlig kombination, hvis man vil forebygge allergi. Børn kan nemlig udvikle allergi over for dyr, hvis de deler bolig med dem. Børn er mest følsomme i det første leveår, og derfor er det klogt at lade være med at anskaffe dyr i den periode. Er kæledyret i familien i forvejen, og kan man ikke skille sig af med det, bør dyret ikke komme i barneværelset, stuen og soveværelset. Man kan derimod godt besøge venner med dyr, hvis barnet ingen symptomer har.”

Andet samvær 5 uger
Lilith kan meget tydelig genkende sin mor, og kort tid efter når hun sidder med LIlith på armen begynder Lilith at søge efter Jukis bryst, jeg kan tydelig mærke det rammer Juki meget hårdt at hun ikke kan amme, og jeg spørger plejemor om hun kan være sulten. Dette benægter hun da Lilith har fået flaske kort tid inden vi kom. Lilith er efter plejemors udsagn begyndt til kiropraktor der kan bekræfte at nakken er påvirket og kræver behandling. Lilith græder dog stadig hver aften i op til 3-5 timer men hun skal til kiropraktor igen. Jeg mormor er med ved dette besøg, og har lovet at forsøge at holde hunden væk, og kan hurtig konstatere at den er ualmindelig kontaktsøgende og hvalpeklodset. Det er meget tydelig at Juki forsøger at skærme Lilith og løfter hende gentagende gange op for at undgå hvalpen slikker Lilith i hovedet og hopper op i skødet på Juki når hun holder Lilith. Jeg hører kun halvhjertede forsøg på at kalde hunden væk selv om det er meget tydelig at det generer kontakten mellem Lilith og Juki. Lilith er på dette tidspunkt 5 uger og der er endnu ingen tydelige tegn på at hun er ved at tage første tigerspring, dette kan dog skyldes at hun er født 13 dage før termin. Juki har i forbindelse med det udvidede samvær mailet plejemor og spurgt hvilken dag der passer hende bedst, og at for at ikke rykke rundt på psykologsamtaler og miste hjemmegruppeprojekt foretrækker Mandag Torsdag eller week-end som samværsdag. De bliver enige om Mandag men holder fast i Jukis 16. års fødselsdag d 25-3 da Juki meget gerne vil se Lilith på sin fødselsdag. Plejemor bekræfter at Kommunen omsider har kontaktet hende ang. Liliths blodprøve efter jeg har rykket pr. mail 23-1 til afdelingsleder Sten Bager , hun har ringet til laboratoriet, men blevet afvist, og lover at kontakte kommunen så de kan få styr på manglende blodprøve. Hun er endnu ikke blevet kontaktet vedr. psykiatrisk undersøgelse af Lilith, og jeg ringer efterfølgende op til Overlæge Lisbeth Hagenbøll for at høre om proceduren for at få Lilith undersøgt, og om Juki som Liliths mor kan henvise eller hvordan hun skal bære sig ad for at få gennemført undersøgelsen, men hun er desværre på ferie. Hun har dog ved samtale 11-2 at tilbudet om undersøgelse selvfølgelig står ved magt, og at hun mener det vil være en rigtig god ide at gennemføre denne, og hun vil sørge for formidling til afdelingens spædbørnspsykiater når Kommunen kontakter hende. Hele samværet er temmelig rodet da der bliver talt til Juki og hun aner ikke om hun skal svare eller forsøge at følge med, eller om det virker uhøflig at hun heller vil hygge om Lilith. Rammerne omkring samværet er helt klart under al kritik for at Juki kan få lov til at knytte sig til Lilith, og de to kan få fred til at være sammen uden forstyrrelser. På et tidspunkt ligger Lilith på en dyne mellem os i sofaen, og ”snakker” tydelig mod sin mor der svarer, så kommer hunden igen, og forsøger at hoppe op ovenpå Lilith, og Juki skynder sig at tage Lilith op på skulderen for at skærme hende. Igen kun halvhjertede forsøg på at kalde hunden væk fra plejemors side. Vi snakker bl.a. voksipose, og spørger om det er noget plejemor har, eller vil bruge, og da det er videnskabelig bevist at netop voksiens ulddyne er optimalt for dels dens egenskab til at forhindre husstøvmider (astma og allergiforbundet) samt temperaturregulering og transportere sved bort fra kroppen gør at den er meget anbefalet af både brugere samt sundhedspersonel . Desuden findes der belæg for at dels barnets temperatur samt liggen på maven har haft indvirkning på det faldende antal af vuggedød. netop ulds fantastiske egenskab som temperaturregulerer kender jeg fra mit engagement i Middelalderdragte og relateret interesse. Lanolinindholdet går i forbindelse med sved og der sker en forsæbning. Uld har i mange år blevet skubbet til siden til fordel for moderne kunstige tekstiler, men er ved at kraftig vende tilbage for dets gode egenskaber. Juki havde ved dette besøg enkelte dele tøj i str. 56-62cm samt et par silkesko hun har købt i den mindste størrelse de havde, samt en hæklet pigehat str. 56cm fra Onkel og Tante der åbenbart var forkert størrelsesmærket ifølge udsagn fra tilsynsførende. Hunden prøvede igen at få opmærksomheden, og væltede noget af tøjet ned på gulvet. Juki konstaterede igen at døren til Liliths værelse stod åben så hunden havde fri adgang.

3 Samvær 6 uger
Juki er oppe med Liliths far og han har åbenbart ikke sovet om natten af bare spænding, så Juki karakteriserer ham som overtræt og meget overstadig. Hun har bedt ham om at holde hunden på afstand, men dette har han ikke helt grebet på. Lilith bliver igen skubbet til og hunden vil ikke holde sig væk,, og Juki får ingen fred med Lilith. Når hun kommer hjem er hun ked af det, og beder mig tage med i fremtiden, så hun i det mindste får lidt fred for hunden. Lilith er dog meget mere udviklet, og vender sig mod lyde på en helt ny måde, så hun siger til mig hun regner med Lilith er ved at være overstået sit første udviklingsskridt. (Tigerspring) Hun spørger hvad hun kan gøre for at Lilith bliver tilset for hendes græderi hver aften, og om det ikke er noget hun kan gøre ? Jeg lover at spørge plejemor om evnt. lægebesøg dersom hun ikke er veltilpas om aftenen.

4 Samvær 7 uger
Juki og mig kommer op, og bliver som sædvanlig hjertelig velkommen af hvalpen. Jeg bruger samme taktik som forrige gang, og forsøger at aflede dens opmærksomhed så Juki kan få ro til Lilith, men den er ikke tilfreds med mindre end alles opmærksomhed. Igen sker det samme som sidst gang, og Juki må gentagende gange redde Lilith fra at blive skubbet til af hunden. Vi kan begge to tydelig mærke at Lilith bliver forstyrret når den hele tiden søger hen for at blive klappet. Vi kan begge to lide hunde, men nu er det så ikke for at klappe den i 1½ time vi er kommet. Lilith har ved dette besøg helt tydelig udviklet sig og er langt mere med, smiler og bevæger arme og ben når man taler til hende, men som sidst er det hvalpen der vil have opmærksomheden. Lilith kommer med utilfredse lyde, Juki tager hende op for at gå rundt på gulvet med hende, igen vil hunden være med, og Juki er ved at falde over hunden ved mere end en lejlighed. Herefter tager Juki Lilith op på skulderen så hun kan se hvor hun går. Hunden får at vide den skal tage det med ro, men det synes den åbenbart ikke er noget man skal adlyde. Kort tid efter bliver hunden heldigvis lukket ud og Juki og Lilith sætter sig ned i sofaen og hygger. Plejemor oplyser at kiropraktorbehandlingen er afsluttet, men at Lilith stadig ikke er tilfreds 2-4 timer hver aften og vil bæres rundt. jeg spørger om hun har kontaktet læge, men det mener hun ikke er nødvendig. Lilith er ”i trivsel” da hun tager godt på i vægt og længde. Hun har omsider fået tid til blodprøve med Lilith, dette kan dog ikke gøres indenfor den af statsamtets fastsatte sidste frist. Kommunen har åbenbart endnu ikke læst vores opfordring om at kontakte psykiater, eller forsøgt at få noget i stand omkring dette. Jeg bemærker som Juki sagde til mig fra hendes sidste besøg, at hun havde ret i at Lilith havde gennemgået sit første tigerspring, og var helt fantastisk meget med. Plejemor aner ikke hvad tigerspring er. Kort tid efter kalder en bekendt på plejemor, da deres hvalp har løbet frit ude på et nærliggende offentlig område, og freden fra hunden er herved forbi. Det var ellers skønt så længe det varede. Den kommer straks glad hen til Juki og mig, og igen tager Juki Lilith op på armen for at beskytte Lilith når den forsøger at springe op. Lidt senere lægger den poten op på Liliths fod for at få opmærksomhed, Lilith klynker, og Juki rejser sig igen op for at gå lidt mere rundt med Lilith. Plejefar kommer med en bemærkning om at det var ok at lade barnet ligge og græde når det var utilfreds, dette var vi andre ikke enige i. Plejemor var tydeligvis meget utilfreds med at Plejefar var blevet klippet i byen. Plejemor viste Juki hvordan Lilith kunne lide at bæres rundt om aftenen, med ansigt vendt bort fra den der bar, og liggende på en arm. Jeg og Juki prøvede, og Lilith faldt hen, men ingen af os syntes at stillingen var særlig god, da den ikke var med hverken øjenkontakt eller tæt kropskontakt, Dog var det meget nemmere at holde øje med om hunden var foran benene, så man faldt ikke over den. Vi konstaterede igen at døren til Liliths værelse stod åben så hunden havde fri adgang. På vej hjem skal vi til Jukis psykolog små 2 timer efter så vi har aftalt at bede Jukis kontaktperson køre os til Hillerød så vi kan hente Jukis støvler. Det har omsider lykkedes at få dem i str. 36.

Vores konklusion på samvær

Vi vil gerne have samvær flyttet hjem, så Juki kan koncentrere sig om Lilith og ikke plejefamiliens hund. Vi vil samtidig bede om samvær til resten af Liliths familie og netværk, så Juki ikke behøver at dele den sparsomme tid hun har med Lilith med andre. Vi beder også om at Kommunen og eller plejefamilien hurtigst mulig kontakter Overlæge Lisbeths Hagenbøll for undersøgelse af Lilith. Desuden en generel opfordring til at kontakte Liliths læge så hun kan blive undersøgt om hvorfor hun er så urolig hver aften. Mulig allergi eller overfølsomhed for erstatningsmælk ? Eller om det udelukkende er fordi hun savner sin mor. Havde hun været her hjemme vilde vi forsøge Zoneterapi, og svøbning samt dæmpet belysning og vandmusik/ regnskovslyde i forbindelse med direkte hudkontakt og generel tæt kropskontakt og liggende slynge . Lilith er åbenbart ikke glad om aftenen, så må det vare noget galt, eller noget hun mangler. Vi er også bekymret over at hun endnu ikke sover igennem. Sidste nat på hospitalet med sin mor, sov hun sammenhængende 6½ time inden hun vågnede og var sulten. Lige siden anbringelsen har hun ikke kunnet sove så længe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 12:23 am 

Jaja..-dommens dag er så i om 12 timer i "udvalgets" bedste ånd.
kl 12.30 skal vi op til den dom vi alle frygter.
Journalisten har desværre ringet syk, så desværre kom hun ikke med i tv2 her i løpet av helga :cry:
Jeg ble lyrisk her i kvell og på bakgrund av ei "bekymring" om jentas navn kom denne historie ut av tastaturet.
Håper ikke noen tar det som blasfemi, det er ingen forsøk på å nedgøre noen former for religion eller tro, men jenta heter Lilith og DET er "bekymrende"..

Jomfru Maria i moderne tid..

I dag vilde den unge Maria gået til lægen og fået konstateret sin graviditet..- dersom hun var ung og efter eget udsagn ikke kunne huske undfangelsen og talte om Guds stemme og synet af en Engel vilde lægen skrive flittig ned i sin journal ord ; psykotiske symptomer som hallucinationer, hører stemmer og vrangforestillinger formodentlig efter en traumatisk voldtægt hun fortrænger og give hende en psykiatrisk henvisning med ordet skizofreni . Når den unge Maria forlader konsultationen vil han med bekymret mine skrive en melding til kommunen der opfordrer dem til at tage affære . Den omsorgsfulde kommune vil kontakte den unge Maria og bekymret råde hende til abort..- historien kan ende her hvor de får smittet hende med deres bekymring og det lille Jesusbarn ender som abort.

Men dersom den unge Maria afviser abort eller er kommet såpas langt i sin graviditet at det er for sent, vil bekymringen først tiltage. Hun vil blive kastet rundt mellem bekymrede læger, jordemødre, scanningspersonale, psykolog, psykiater, forældreevneundersøgelser, kommunale socialarbejdere, tidlig indsats hvor hun hver eneste gang, bliver opfordret til at bortadoptere det lille barn. Alt hun siger vil blive noteret ned, vejet og fundet for uovervejet og naivt. Måske det lykkes dem at overtale den unge Maria at bortadoptere det lille Jesusbarn når det kommer og Marias del af Jesus historie ender her

Dersom hun glæder sig til at få sit lille barn, er det galt, og dersom hun er ked af det eller i tvivl, er det galt. Ingen vil nogensinde kunne finde grund til andet end yderligere bekymring. De fortæller hende at det er ikke sikkert hun får lov til at beholde den lille, da hun ikke vil betragtes som god nok til at være mor til sit eget barn..

Nu er så denne moderne Maria en stærk ung pige der ikke lader sig rive med af al den massive bekymring, så til trods for belastningen begynder hun at ikke bare glæde sig men ligefrem forberede sig og købe ind til den lille Jesus. Kommunen har ganske rigtig af bekymring ikke udbetalt den unge Maria de penge hun har krav på for at købe ind det nødvendige, men Maria har familie og venner der tror på hende og træder til. Det lille Jesusbarn skal selvfølgelig tages godt imod og er velkommen ind i hele familien, ikke kun den unge Maria glæder sig. Alle venner og hele familien vil gøre alt for at Maria og det lille Jesusbarn skulle have det de trængte for at få det bedst mulige start på familielivet.

I mellemtiden var den bekymrede psykolog og psykiater godt i gang med at finde ud af den unge Maria, og de var samstemmende enige om at ganske vidst var hun ung, men hendes psykiske tilstand var dæmpet ned til minimum. Dette kunne de så meddele den bekymrede kommune og unge Maria var meget rolig da hun nogle uger før tid meldte sin ankomst til barselsgangen. Det lille Jesusbarn vilde gerne ud til sin mor.

Miraklet skete og den unge Maria fødte uden større dramatik det mest vidunderlige Jesusbarn. En lille pige med store blå øjne og perfekt ned til mindste detalje. Maria fik lov til at nyde det lille mirakel og de to lærte hinanden at kende. Det var ren fryd og gammen. Alle på barselsgangen smilede stort og roste den unge Maria for hendes omsorg og alt så lyst ud. Maria glædede sig til at få det lille Jesusbarn med hjem, men så skete det uundgåelige..-

Kommunen kom op på barselsgangen og sagde at det vilde være bedst for det lille Jesusbarn at komme op til en profetionel plejefamilie. Med sig havde de deres ”bekymring” og den var så det eneste der var tilbage. Psykolog, psykiater, jordemoder og barselsgang var fejet til side som et ved et trylleslag, og den grædende Maria måtte aflevere sit lille Jesusbarn til kommunen..

Fortsættelse følger …- ( Disclaimer : Vor Maria så ikke engle og hun kendte barnefaderen, men resten passer)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 11:32 am 
Rang: Ivrig bruker

Lykke til med utvalget.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 3:33 pm 
Site Admin

Hmm. Med tanke på dagens psykiatri kunne det godt ille også med tilbakekomsten. Tenk dere psykiatriens reaksjon på: "-Jeg er kommet tilbake fra himmelen." Mon tro hva de hadde dopet han ned med, i vår intolerante tid, med vår ekstreme adferdsindustri, som barnevernet er en del av? :D

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 6:55 pm 

Vi vant..

Jenta skal hjem til Mamma, og Mamma fik en "uforbeholden undskyldning" fra formanden av utvalget.

Skal samle mig, og skriver resten i kvell :-)
Vi har masser av materiale både herfra og andre steder som jeg legger op på forummet senere med håp om at noe kan brukes av andre naturlige familier som er uretferdig behandla.

TUSIND TAK FOR ALLE HER PÅ FORUMMETS OPBAKNING OG HJELP !

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 7:45 pm 
Rang: Ivrig bruker

Gratulerer til dere. Dette var moro..... :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 8:56 pm 

Gratulerer så masse :D

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 02, 2009 9:27 pm 

Åh, endelig en god nyhet!!! :D

Gratulerer så inderlig mye fra meg og hele min lille familie....

De hjerteligste hilsener fra Bestemamma :!:

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 12:22 am 

TAK TAK TAK

Forkortet, men lover å vende tilbake..- her er et hurtig sammendrag av forløpet..- skal samle mig og finde en genial måte å legge alt jeg har på en logisk måte, men det ER temmelig omfattende,,

Ut over al forstand, blev min indsigelse til trods for sin længde lest, og tat til efterretning. Juki ble direkte spurgt om hvad hun selv ville, og i det hele tat opførte hun sig så fantastisk at der var som sædvanlig intet de kunne sætte fingeren på. Vor advokat og os havde 90% af taletiden, utvalg og dommer de 8% og kommunens afdelingsleder 2% hvor hun kvajede sig, og ellers rendte over og kopierede ting hun havde glemt..-, og sa INTET som ikke kunne tilbagevises ved hjelp af deres egne papirer og notater.
Det er første gang i advokatens karriere at formanden har undskyldt direkte til mamman, og aldrig havde hun nogensinde tidligere set et bedre materiale eller bedre bakland hun kunne præsentere uden den mindste anmerkning. Helge Pedersen og Sten Bager (De onde barnerøvere) var overhovedet ikke med i lokalet, og de får med sikkerhed en læng næse i løbet af dagen, ( eller en medicinsk BIIIIP som de fortjener. )
Det var første gang at advokaten havde hat fornøjelsen av å kaste børnekonventionen i hovedet på en kommune med 7 paragrafovertrædelser.
Derudover SosialforskningsInstituttets egen statestik, bistandsloven, aktivloven og for det ikke skal være løgn grundloven. Nu har de rent faktisk også overtrådt taushedspligten, men så langt nåede vi ikke før dommeren mente de havde rigelig til at trække sig tilbage og votere. Da vi gik ud, så sagde Advokaten at alt ud over 5 minutter betød vi vilde vinde, og det fik hun selvfølgelig ret i. Formanden kom ind, smilede mod Juki, og bad os komme ind. Før noen havde åpnet munden var jeg klar over at den var i hus, og ganske rigtig ..- Thi kendes for ret..
Juki græd af glæde, og både mig og Jane græd også , Advokaten var meget tilfreds, og mente at nu når det var afgjort, så måtte vi finde en hurtig løsning,,
For en gangs skyld åbnede kommunens piphans munden op om ventetider, hvortil formanden sagde at moderen var i sin gode ret til at hente barnet med det samme men at han ud fra det foreløbige materiale der forelå fra os vilde mene vi selv var i stand til at skønne barnets bedste, og derfor vilde han overlade afgørelsen om hjemtagelse til os (!!!)

Nu var jeg ikke uforberedt, og sagde jeg som det første vilde kontakte den spædbarnspsykiater vi allerede henviste til i vores anke, og vilde foreslå hun skulle rådgive om hjemgivelsen, formanden og dommeren nikkede tilkendegivende. Nu sagde så kommunens piphans ikke mere..- men kravet er at Lilith er hjemme 100% fra Fredag medmindre spædbarnspsykiateren siger andet.
Medmindre de kan finde et mødrehjem vi kan godkende (hæhæ) hun kan være 3 mnd fratrukket de 8 uker så kommer hun hjem med massiv hjelp fra sundhedsplejerske (vi kjenner), psykolog (egen) samt psykiater (godt bekendtskap,- kan anbefales ) og ellers kærlig omsorg og al mulig hjælp herhjemme fra. Det er enstemmig vedtaget.

Pyha !

Jeg hadde ikke regnet med at det var så "let"

Jeg trur jeg vil sove..- er utmattet så det batter..- MEN Advokaten havde ikke klaret det så let uten mit fotarbejde sagde hun, og det har så givet Juki og Lilith de næste 6-7 uger sammen hvor hun ellers skulle være stjålet.

Men det lille Jesusbarn kommer hjem til Jomfru Maria, og bibelhistorien kan omskrives

Hygs Anna :-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 7:51 pm 

OJojoj

Tror jeg konverterer dette til dagbok om inkompetance og alternativ intilligens fra kommunen.

Jaja, I dag var så dagen hvor Juki, mig mormor og Advokaten skulle tale på plass hjemgivelsen.
Som det første begyndte social-bablerne å trække tia ut, hvortil advokaten skar igenom og sa at efter avtale med rådets formand skulle Lilith og Juki være sammen 24-7 senest Fredag. Nu hadde de to vært skilt såpas lenge at det var "bekymrende" (Advokatens ordvalg) :lol:
Så kom svetten frem på socialbablerne, og samvær de neste par dager ble planlagt. Vi forlangte på bakgrunn av den klage jeg avleverte (inlegget to ganger over) å få det flytta hjem. Socialbablerne babla løs om "langsom tilvenning" og kun alternativt tænkende socialbablere kunne overveje dette ordvalg efter å ha fjerna ei ammende jente på 5 dager..- Dette påpekte Advokaten. Men etter mye frem og tilbake, så fik vi tilsagn.
Vi fik det som vi ville, og Juki og jeg tok hjem for å planlegge og hente jenta. Vi avtalte at Juki selv tok barnevogn og henta henne (1 times transport hver vej) og Juki ringte så plejemor og meddelte dette. Hu var i sjokk :shock: den alternativt tenkende plejemor, men Juki tok op og så hadde plejemor "plutselig" ei avtale til en time senere, og Lilith skulle med..- med andre ord ingen samvær her hjemme..- Samtidig meddelte hun at autostolen som var hjemskaffa til veslejenta var "lånt" og derfor kunne Juki ikke disponere over den til samvær i morgen.
Da Juki så sa hu ville ha jenta med en tur i barnevogna intil avtalen som var presserende en liten time senere, ble plejemor veldig bekymret, og frarådet dette, da det var veldig vigtig med kropskontakt..
WTF ?!?
Enden på al denne bekymring var samvær 45 min hos plejemor, (men uten hund.)

Jeg skummer fremdeles :evil:

Så i morgen tidlig 9.30 henter vi autostol hos babybutikken, og henter jenta sammen.
Hun blir avlevert etter 2-3 timer her hjemme + 2 timers transport.
Torsdag nesten heile dagen, og Fredag kommer hun hjem for å bli !
Hvordan kan voksne mennesker opføre sig sådan overfor ei knap 16 år gammel mamma som har fåt ret, unskyldning fra retten, og desuten er i sin fulle ret til å hente jenta med det samme, fejes til side og vrisses av ?
Glemte jeg å si at hu ikke har fåt graviditetspenge eller babypakke og de skylder 30.000 i alt. Dette fik hun tilsagn om til samme møte, men at de ikke har utbetalt pengene betyr at denne babykidnapning har vært planlagt minst 1 måned før fødselen.
Dette syntes også Advokaten var "bekymrende"
Desuten påtalte hun igen at det faktum at plejefamilien hadde avlyst sin ferie for å være klar til å hente jenta 4 dager etter var ulovlig ifølge en paragraf som jeg ikke husker.

Alt i alt har kommunen optrådt meget "bekymrende" :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 1:39 am 
Site Admin

Ønsker du en egen blogg her, for å dele historien, så si fra.

Det fungerer slik at det du da skriver på "din" plass i forumet, automatisk også vises i en blogg.

På "din" plass kan da kun du starte innlegg, mens de andre kan kun svare.

:arrow: Se her.

Hver av disse ("under")forum har en egen tilhørende blogg. Sjekk siden i lenken over.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 3:08 am 
Superposter

Hjertelige gratulerer med at barnet skal hjem til mamma. Det var den beste nyhet og få denne dag. Gleder meg med dere dette var godt å høre. Det gir håp til de mange som strever med å få til bake sine barn. Og i morgen er den store dag da dere skal hente babyen. :D Så flott.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 10:59 am 

Tak til dere begge :-)

Kansje det var en god ide å få alt mit samla ja ?
Jeg takker ja til tilbudet om blog.
Mit håp er at mange flere får hjem sine naturlige barn, og kansje er det noe som kan brukes for andre.
Som sagt lykkes det å få jenta hjem :-)
I skrivende stund sitter Mamma og jenta oppe i soverummet og er igang med å kose sig bare de to sammen :-)
Når de kommer ned skal baby hilse på vores lille hund som ikke får lov å komme ind i soveværelsene. Babyns pappa har desværre noe allergi, så kontakten med hund og hundehår er halveret med et babyværelse uten hund, og hunden sover sammen med Onkel i den andre del av huset, så det blir heldigvis ikke noe problem å minimere det i stua. Kjøkken er eneste sted hvor hunden kan komme ind hele døgnet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 9:23 pm 
Superposter

Dette er livet. :P

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next