It is currently Thu Jul 17, 2025 11:20 pm

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 07, 2008 8:49 pm 
Rang: Storbruker

Turid Holta wrote:
Burde laget en heksekost å overrekt orføreren i byen, som han kunne gitt heksene på rådhuset.

God ide! :twisted:

Barnevernsjefen i denne kommunen ble ihvertfall glad for kaktusen han fikk :twisted:

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject: Kaktus
PostPosted: Tue Oct 07, 2008 9:46 pm 
Superposter

Liv Marit Bakke wrote:
Barnevernsjefen i denne kommunen ble ihvertfall glad for kaktusen han fikk :twisted:

Jeg ville ikke betrodd barnevernleder ansvaret for en kaktus. Selv en kaktus fordrer et minimum av omsorg, som vann i ny og ne.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject: Re: Den nye folkesykdommen i Norge . . .
PostPosted: Thu Oct 16, 2008 11:01 am 
Rang: Storbruker

agrippa wrote:
Kathrine wrote:
Oslo, 03.okt. 2008.
I hele år har det blitt referert til "psykisk syke eller psykisk ustabile" foreldre / voksne.
Barnevernet bruker denne benevnelsen for å "gripe inn og hjelpe barna".
Jeg spør meg selv: Ta barna fra hr. og/eller fru Nordmann, så skal vi se hvor mange stabile voksne det blir igjen her i landet.
Men de må jo finne på noe, ellers blir de arbeidsløse. Nå vil de ha mer penger. Jeg ler meg skakk.
Nei, la heller pengene gå til de eldre.
Ikke penger til barnevernet takk. Ikke mine penger i hvert fall. Ikke at det er noe særlig igjen etter den hjelpen vi fikk.
Tømte alle mine sønns konti gjorde de automatisk, anmeldte meg for oppdiktede ting.
For en gjeng. DE BURDE VÆRE BURET INNE, HELE GJENGEN.
Kathrine.

Det er lovbestemt at "barnevernet" må få mer penger. Hvert år øker bevilgningene til "barnevernet", for det kommer stadig flere "bekymringsmeldinger". Bevilgningene til "barnevernet" øker også i takt med befolkningsveksten. Dess flere barn, dess mer "barnevern" trengs, er politikernes enkle filosofi.

Det er klart at foreldre blir psykisk ustabile av å bli fratatt barna sine med tvang. Slik sett er "barnevernet" den mest sykdomsfremkallende institusjonen i landet. Psykiske lidelser kunne sannsynligvis blitt redusert med 50 % dersom barnevernsloven ble opphevet og det såkalte "barnevernet" fikk mindre spillerom. Omvendt, vil en økt satsning på "barnevern" føre til at forekomsten av psykiske lidelser i landet bare øker.

Alle undersøkelsessakene som "barnevernet" iverksetter, fører til økt stress hos foreldre. En del familier må igjennom undersøkelse etter undersøkelse. Familien Holta har, såvidt vites, vært gjennom kontinuerlige undersøkelser i 20 år.

Det beste man kan si om "barnevernet" er at det senker det generelle trivselsnivået i samfunnet. Foreldre som blir utsatt for "barnevernet" mer eller mindre dulgte tvangstiltak, stråler ikke som en sol når de henter barna i barnehage eller SFO. Dårlig livskvalitet er som oftest resultatet av "barnevernets" inngripen i familien. Hverken barna eller foreldrene trives med tvungen overvåkning og kontroll, selv om hensikten aldri så meget er "å hjelpe".

Det er bare ikke slik man hjelper mennesker. Barnevernerne kunne hatt godt av å lese Bibelen, om Den barmhjertige samaritan. Da kunne de lært litt om hvordan man hjelper andre mennesker. Det gjøres ikke ved å fremheve seg selv. Respekt skal være mer enn ord i en fancy brosjyre som er verdt mindre enn papiret det er skrevet på.

Den nye svartedauen i Norge... heter "Barnevernet".

Signerer hvert eneste ord. Behandlerne mine ved Holmlia DPS ba meg i mars skrive under på at det skulle gjennomføres en undersøkelse etter fødselen. De har aldri forklart hva slags undersøkelse og hva utfallet i verste fall kunne bli. Ellers hadde jeg aldri gått med på å skrive under på det der :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 8:18 am 
Superposter

overgripere som fikk deg til å skrive under på disse papirene

mange forstyrra psykologer og forstyrra barnefjernere.en forstyrret gjeng.

Profile  

Post subject: Re: Den nye folkesykdommen i Norge . . .
PostPosted: Thu Oct 23, 2008 8:33 pm 
Superposter

Savner_jenta_mi wrote:
Signerer hvert eneste ord. Behandlerne mine ved Holmlia DPS ba meg i mars skrive under på at det skulle gjennomføres en undersøkelse etter fødselen. De har aldri forklart hva slags undersøkelse og hva utfallet i verste fall kunne bli. Ellers hadde jeg aldri gått med på å skrive under på det der :evil:

Hvordan kom du i kontakt med Holmlia DPS? Ble du henvist dit av fastlegen?

Håper det gikk bra for dere i fy-nemnda idag, forresten. Du har vel ikke fått vite "dommen" ennå. Jeg håper du får den nydelige datteren din tilbake om noen få dager. Hun så sunn og frisk ut.

Det er normalt at kvinner kvikner til av lettere depresjon når de får barn. Det er også helt normalt at mødre har omsorgen for egne barn. Men de som jobber i "barnevernet" er ikke normale. Det er der problemet ligger.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2