It is currently Mon Jun 16, 2025 9:30 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her
Author |
Message |
vrona80
|
Post subject: Posted: Tue Jul 29, 2008 11:38 am |
|
|
Jeg er akkurat nå såpass redd og fortvilet ang en rapport som de har skrevet. (familia as) og vet ikke mine arme råd. Det står nesten rett ut at jeg er uegna som mor og omsorgsperson. Jeg skulle gjærne ha fått prata med en av dere akkurat, for meg så er det nesten krise her. Var på et møte i går med alle parter og de sa noe helt annet på møte enn det som står i den rapporten.... En eller annen hjelp ass. Jeg har ikke mulighet for å stikke av med unga eller noe på den måten. Snakka med advokaten min i stad og hu ba meg nesten vurdere og gi omsorgen over til fedrene. Han ene har jeg ikke noe problemer med å gjøre det til men han andre kan jaggu sette alt til så jeg ikke har de mere. Hva fankærn gjør jeg nå?
|
|
 |
|
Raven Emerald
|
Post subject: Posted: Tue Jul 29, 2008 12:35 pm |
|
 |
Rang: Storbruker |
Joined: Tue Jul 31, 2007 2:05 am Posts: 206 Location: Haugesund
|
Du kan gjerne kontakte meg i pm. Når det gjelder å gi fra seg omsorgen til den andre forelderen, er det en situasjon jeg selv har havnet i...
Jeg flyttet nylig fra min samboer gjennom flere år, og vi har valgt å ha foreldreansvar for ett barn hver. Så jeg skjønner utmerket godt hvilket valg du har...
Nå er mine barn riktignok i beredskapshjem fortsatt, da...
|
|
 |
|
vrona80
|
Post subject: Posted: Tue Jul 29, 2008 1:39 pm |
|
|
Har sendt deg brev eller pm eller hva jeg skal kalle det. Det står en del dær. Takk. 
|
|
 |
|
Raven Emerald
|
Post subject: Posted: Tue Jul 29, 2008 1:40 pm |
|
 |
Rang: Storbruker |
Joined: Tue Jul 31, 2007 2:05 am Posts: 206 Location: Haugesund
|
Har svart også, jeg. 
|
|
 |
|
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her