It is currently Sun Aug 17, 2025 8:11 pm

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu May 29, 2008 11:30 am 
Site Admin

Nå kan det jo hende at Para Noid er en reell person med problemer. I så fall skal vedkommende få all vår støtte.

Para Noid kan jo ta kontakt med meg via PM og fortelle hvem vedkommende er. Jeg trenger ikke fortelle det videre til noen.

Slik kan man få oppklart om Para Noid virkelig er en person med problemer, eller om det atter en gang er disse løgnaktige og falske barnevernsarbeidere eller deres støttespillere som forsøker gjøre seg viktige i tro på de fordummende mytene sine.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject: Re: Spøkefugl var rette nicket.
PostPosted: Thu May 29, 2008 8:33 pm 
Superposter

athene wrote:
Para Noid, du ville stått seg bedre under nicket Spøke Fugl. Jeg foreslår: Fortell barnevernet, at du er deprimert, har angst, nevroser, ulike rusproblemer, en voldelig samboer, har vokst opp under barnevernet, bordeline personlighetsforstyrrelse, et svært dårlig forhold til mor, ingen kontakt med øvrig familie, mangler nettverk, klarer ikke sette grenser for barna, barna har flyttet to ganger i året, du har tatt de ut av barnehagen og skolen, økonomiske problemer, mangler grunnskoleeksamen.

Dette kan også være oppskriften på en fortreffelig "bekymringsmelding":

"Til Barneverntjenesten

Jeg skriver til dere for jeg har i lengre tid vært bekymret for min nabo. Hun virker deprimert og sliter tilsynelatende med angst. I tillegg har hun fortalt meg at hun skal ha borderline personlighetsforstyrrelse. Hun har videre fortalt meg at samboeren til tider kan være voldelig, og familien later til å mangle nettverk. Kontakten med øvrig familie er så godt som ikke-eksisterende. Hun synes å ha problemer med å grensesette barna og har dem heller ikke i barnehage. Familien kom tilflyttende til nabolaget for et halvt års tid siden, og jeg har vært bekymret siden da. Moren mangler forøvrig to valgfag i gym for å oppnå grunnskoleeksamen. Dette har hun selv fortalt meg. Barna går kledd i de samme klærne, dag etter dag, og de virker bleke og sykelige. Det virker som om moren må spinke og spare for å få midlene til å strekke til. Jeg er alvorlig bekymret for min nabo og velger derfor å skrive til dere. Jeg håper dere kan ta tak i problematikken og gi moren den hjelpen hun opplagt trenger. Jeg har ikke lenger samvittighet til å la være å melde ifra. Hilsen nabokjerringa som bryr seg"

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri May 30, 2008 8:56 pm 
Superposter

da er det vel klart - Para Noid er en provokatør og ikke en særlig dyktig en heller - vedkommende tilhører nok den kategorien Agrippa bruker "nabokjerring som bryr seg", eller barnehageansatt, lærer eller lokalpolitiker - som enten bare har møtt problematikken gjennom propagandaen (verden er full av familievold og rus og elendighet).

For de som jobber i barnevernet må vel vite bedre eller? De vet jo at det er altfor lite rus og vold til å gi dem nok å gjøre. Derfor bruker de alt de kan finne som tykkelsen på brødskivene du skjærer til bekymringer om støv på gardinbrettet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jun 09, 2008 11:32 am 

Da er jeg akkurat tilbake fra Brazil. Var glad for at det gikk fint hjemme, var redd får at de skulle ta barna mens jeg var borte. Men det ser ut som om det gikk bra. Måtte fylle opp kjøleskapet igjen, for det var skrapa.
Aah.. Jeg føler meg mye bedre nå. Farge har jeg fått og jeg har ikke ruset meg siden jeg kom hjem selv om jeg akkurat nå har bra med penger.

Profile  

Post subject: Ferie i Brasil - barna sultet ihjel hjemme i Norge
PostPosted: Mon Jun 09, 2008 7:31 pm 
Superposter

Para Noid wrote:
Da er jeg akkurat tilbake fra Brazil. Var glad for at det gikk fint hjemme, var redd får at de skulle ta barna mens jeg var borte. Men det ser ut som om det gikk bra. Måtte fylle opp kjøleskapet igjen, for det var skrapa.
Aah.. Jeg føler meg mye bedre nå. Farge har jeg fått og jeg har ikke ruset meg siden jeg kom hjem selv om jeg akkurat nå har bra med penger.

Satt du barna på kennel mens du ferierte i Brasil?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Jun 10, 2008 8:13 am 
Superposter

Para Noid skrev:

Quote:
Jeg har vært fattig hele livet. Men jeg fikk meg da utdannelse. Problemet er at ingen vil ansette meg så lenge jeg har ruser meg. Jeg tror alle her vet at jeg ruser meg.

Quote:

Hør her - nå må du slutte å dikte.

Dersom dine tidligere påstander er riktige - at du der fattig, har små barn og er arbeidsledig - hvordan i all h..... har du råd til å dra til Brasil?
Og hvordan våget du å dra fra dine små barn (var det de som hadde tømt kjøleskapet?)

Dette er en hån - steng vedkommende ute Arild!

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Jun 10, 2008 9:20 am 
Rang: Storbruker

Vi skal sannsynligvis provoseres til å si at hun aldri skulle hatt barn, og at disse små burde vært tatt fra henne... Av barnevernet. :roll:

Profile  

Post subject: Para Noid = Spøke Fugl
PostPosted: Tue Jun 10, 2008 6:48 pm 
Superposter

Raven Emerald wrote:
Vi skal sannsynligvis provoseres til å si at hun aldri skulle hatt barn, og at disse små burde vært tatt fra henne... Av barnevernet. :roll:

Jeg tror det er en mann som skriver. Han har vært aktiv på VG Nett, også, men da med motsatt fortegn. Det var en som skrev inn og takket "barnevernet" for at det hadde tatt barna fra vedkommende, "for barna måtte byttes bleie på opptil flere ganger per uke".

Para Noid er helt klart en som driver gjøn med oss. Det han/hun skriver er rent oppspinn og basert på mytene om ofrene for "barnevernet". Rus, liten omtanke for barna, ekstrem selvopptatthet etc. Dersom små barn virkelig hadde blitt overlatt til seg selv i 15 dager, så ville de vært døde.

Jeg tror det er en innenfor systemet. Det er klassisk bv-taktikk å beskylde foreldre for å være paranoide når de ikke legger seg flate for de selvutnevnte "fagpersonene" :lol: i "barnevernet".

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jun 11, 2008 3:21 pm 
Rang: Ivrig bruker

Etter alle disse kritiske og spørrende innleggene så svarer Para Noid likevel ikke på noe, bare chatter videre..... Hipp og hopp, barna ble ikke tatt mens hun var på verdensomsegling.

Det hørs ikke alvorlig ut nei.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2