It is currently Wed Aug 13, 2025 12:36 pm

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Skal holde til denne linken..
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 9:26 pm 

ja, som sagt i en annen tråd, om de vinner 6 besøk i året i et par timer gangen.
Som du mh skånland sier: det er for å skille oss. Ja, det må jo være grunnen.
Men er helt sjokkert at de virkelig kan være slik..

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 13, 2008 8:31 am 
Superposter

Da vil jeg be deg, nå som du er våknet opp, å gjøre ditt ytterste for å spre informasjon om hvordan barnevernet virkelig er, til alle venner og bekjente. Les på www.barnasrett.no, på dette forumet, andre steder som du finner lenker til, og skriv/fortell selv. Vi får aldri slutt på disse overgrepene hvis ikke ofrene selv reiser seg og gjør det kjent. For tiden blir galskapen stadig mere omfattende, lovgivningen blir mer og mer diktatorisk, og myndighetene ødelegger flere og flere av de yngre generasjoner som tvinges til å vokse opp under barnevernets "omsorg".

Marianne HS  

Profile  

Post subject: Jeg gir meg ikke..
PostPosted: Thu Mar 13, 2008 9:47 pm 

Når jeg ser hva de har gjort i min sak, kan jeg bare tenke meg hva de ellers gjør.
De vrir og vender på ting, de ser ikke den virkelige sannheten.
Eller de ser enkelt å greit det de vil se.
Men jeg vil se noe godt i alle, trodde bare dagens barnevern ikke var slik.
Selv om du gjør alt du kan, er ingenting godt nok.. Alle andre er bedre.
Det virker som om jeg snakker et annet språk enn dem, for mye kommer jo på papiret helt galt. Da blir du nesten fremstilt som dum. Enda hvor tydelig og saklig du fremligger det som blir sagt.
Jeg er heller ingen person som melder meg inn i hatgrupper, at jeg mener det er alle andre sin feil,osv. , så heller ikke for meg at jeg kunne melde meg inn her i 2008. Men dette er så urettferdig pluss jeg ser jeg er ikke alene det går jo igjen.. Så min oppsummering er nok: Er på rett plass. Er klar for å kjempe!
Overgrep og kidnapping må stoppes...

Profile  

Post subject: Re: Jeg gir meg ikke..
PostPosted: Thu Mar 13, 2008 10:00 pm 
Rang: Storbruker

Laksevågbv wrote:
.
Men jeg vil se noe godt i alle

Ikke gjør det!
Her er det ikke normale rasjonelle, empatiske, mottagelige eller reflekterte mennesker du har med å gjøre.

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject: Nei, er klar over det
PostPosted: Thu Mar 13, 2008 10:08 pm 

har aldri vært borti lignende skapninger, og da kan jeg gjerne tilføye at jeg har sett og opplevd litt av hvert..

Profile  

Post subject: Søren og..
PostPosted: Mon Mar 17, 2008 3:56 pm 

Leste nettopp på abc nyheter at akershus universitetsykehus, skulle ha alarm på spebarn, tilfelle kidnapping..

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 17, 2008 4:39 pm 
Rang: Storbruker

Link til artikkelen: http://www.abcnyheter.no/node/62908

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject: Kidpping av spebarn
PostPosted: Tue Mar 18, 2008 4:59 am 
Superposter

bjørn erik wrote:

Når barnet kommer til verden, får det en liten identitetsbrikke festet til ankelen. Barnets mor blir også utstyrt med en personlig brikke. Dermed kan mor og helsepersonell ferdes fritt rundt på sykehuset sammen med babyen.

Men hvis fremmede flytter barnet ut av definerte områder, går alarmen. Da vil dørene låses.

Jeg går ut fra at lokale barnetraffickere (representanter for det såkalt "barnevernet") ikke regnes som fremmede. Det er fra den kanten den største kidnappingsfaren foreligger.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 20, 2008 7:06 pm 
Superposter

Jeg tror Laksevågbv tar feil av hvem som er "hatgrupper". Grunnlaget for den katastrofen som herjer og faktisk ødelegger mange titusener familier, er barnevernets hat mot den biologiske familie, den autonome enhet som har en selvstendig rett til å være sammen og ta egne valg og bestemmelser. Og foreldrene er de som verger familien, altså er det dem barnevernet hater intenst. Og det gjør de. Vi har sett og hørt dem.

Dette hatet mot foreldre er fullt ut til stede også i f.eks skolemiljøer. Det er blitt stadig vanligere at enhver uenighet mellom foreldre og skole, ethvert problem som barn måtte ha i skolemiljøet, automatisk "fikses" av skolen ved å sende bekymringsmelding på foreldrene til barnevernet. I én skoleklasse har vedkommende skole meldt 9 av familiene til barnevernet.

De av oss som har opplevet barnevernets infernalske løgner og skadeverk, for eksempel i rettsapparatet, overfor fosterforeldre, i offentlig propaganda, og har sett det skjærende misforholdet mellom det barnevernet sier og gjør, på den ene siden, og virkeligheten i mange saker vi kjenner godt, på den andre, har ingen vanskeligheter med å se parallellene med nazismens ideologiske herjinger og med slaveri i forskjellige deler av verden. Meget tidlig begynte jeg å høre nettopp slike paralleller beskrevet fra barnevernsofre selv, og de er riktige og bør komme frem ofte.

Denne slags overgrep skal man hate. Men skal ikke dovent slå seg til ro med at man kan slippe å ta stilling, "for alt er jo så bra i Norge, som er en rettsstat og en velferdsstat". Man skal prøve å bekjempe slik ondskap i samfunnet av all kraft.

Men beskrivelsene som verserer for tiden, av GFSR og andre barnevernsmotstandere som "hatgrupper", er ikke mer rettferdige enn det er å kalle andre mennesker som blir overfalt og får sitt liv, sitt hjem, sine barn ødelagt, for "hatgrupper" når de prøver å verge seg mot inntrengende ransmenn. Vi som bekjemper barnevernet, bruker vanligvis ikke engang fysisk forsvar. Vi bruker ord. Også disse søker myndighetene å berøve oss, og å stemple oss som mindreverdige og det vi sier som "ekstremistisk" og "smakløst" og "hysterisk".

Ja, gjerne det. Jeg er ussel nok til å hate og avsky det barnevernet gjør. Og jeg føler nok adskillig forakt for alle de snusfornuftige som er skråsikre og påståelige, uten den minste viten og kunnskap og uten vilje til å tilegne seg den.

*

PS den 21.03.:
Jeg ser at det jeg skrev om å føle forakt, muligens kan leses som om det er rettet mot Laksevågbv fordi hun er den som nevner "hatgrupper". Slik var det ikke ment i det hele tatt. Jeg reflekterte over alle dem som iherdig påstår og påstår at barnevernet er bra, og som fortsetter med dette uansett hvor meget man kan vise dem av saker og dokumenter og andre bevis for det motsatte.

Last edited by MH Skånland on Fri Mar 21, 2008 9:10 am, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject: BV er den fremste hatgruppen
PostPosted: Fri Mar 21, 2008 4:38 am 
Superposter

MH Skånland wrote:
Grunnlaget for den katastrofen som herjer og faktisk ødelegger mange titusener familier, er barnevernets hat mot den biologiske familie, den autonome enhet som har en selvstendig rett til å være sammen og ta egne valg og bestemmelser.

Det er "alvorlig omsorgssvikt" å ta egne valg og avgjørelser. Det er de såkalte fagpersonene som skal bestemme over våre liv. Fascistnemnda er raskt ute og fradømmer foreldre retten til egne barn, dersom foreldrene ikke ydmykt bøyer seg for "fagpersonenes" kvalifiserte synsing.

MH Skånland wrote:
]Men beskrivelsene som verserer for tiden, av GFSR og andre barnevernsmotstandere som "hatgrupper", er ikke mer rettferdige enn det er å kalle andre mennesker som blir overfalt og får sitt liv, sitt hjem, sine barn ødelagt, for "hatgrupper" når de prøver å verge seg mot inntrengende ransmenn. Vi som bekjemper barnevernet, bruker vanligvis ikke engang fysisk forsvar. Vi bruker ord. Også disse søker myndighetene å berøve oss, og å stemple oss som mindreverdige og det vi sier som "ekstremistisk" og "smakløst" og "hysterisk".

Myndighetene prøver å bekjempe bv-motstanden ved å sette merkelapper som "hatgrupper". Dette er ad hominem-angrep. Istedenfor å komme med motargumenter, angriper myndighetene personer. Er det noe som med rette kan betegnes som "hysterisk" og "ekstremistisk", er det myndighetenes satsing mot fiktiv "omsorgssvikt".

Milliarder av kroner misbrukes for å tilfredsstille sosionomer, pedagoger, psykologer og juristers syke trang til å herje med andre mennesker. Alle disse gruppene har tatt utdannelse som det egentlig ikke er bruk for. Det er nok den egentlige grunnen til at barnetraffickerne stadig bevilges mer penger.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject: Ser den...
PostPosted: Fri Mar 21, 2008 2:51 pm 

Det er ikke av min oppfatning at dette forumet er på noen så helst en "hatgruppe". Jeg ville bare poengtere at jeg ikke er en person som hadde meldt meg inn i en hatgruppe, visst ikke ting hadde gått min vei. Jeg mente derimot at jeg var her kommet på riktig plass, fordi slike overgrep mot foreldre og barn må stoppes.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Mar 21, 2008 3:02 pm 
Superposter

Aha, da skjønner jeg bedre. Jeg festet meg vel for kvikt ved det om hatgrupper fordi jeg til stadighet ser det brukt mot Mona Lygre og GFSR for tiden. Det er riktig at Mona sier at vi må virkelig hate barnevernet, men formuleringen bør nok tolkes dithen at vi bør hate det de foretar seg, og plasseres i den rammen at vi må gå kompromissløst inn for å få en slutt på det. Altså akkurat som du sier, Laksevågbv. Det nytter ikke med godsnakk og halvveis-tiltak, for det nåværende barnevernet kommer aldri til å forbedre noe som helst, aller minst av seg selv.

Profile  

Post subject: Er så enig
PostPosted: Fri Mar 21, 2008 11:47 pm 

De som har den meningen, er vel i all hovedsak uvitende.
Vi leser jo og hører støtt; Ja, men det må være mer som ligger bak..
Jeg har selv opplevd stor svikt for min egen del av barnevernet, noe som har fått store konsekvenser opp igjennom livet mitt, det hater jeg vel egentlig bv for, om jeg skal være helt ærlig.. Det er vel bedre å si, det som du så, hate det dem foretar seg. Trodde virkelig bv, hadde forandret seg, siden den tid. Men der tok jeg skammelig feil.
det jeg vil si i dag; Jeg hater dem ikke, men tar sterkt avstand fra mye av det dem gjør.

Profile  

Post subject: Re: Er så enig
PostPosted: Sat Mar 22, 2008 3:19 am 
Site Admin

Laksevågbv wrote:
Trodde virkelig bv, hadde forandret seg, siden den tid. Men der tok jeg skammelig feil.

De er verre. Ideologien deres er blitt mer og mer forskrudd. I tillegg har de stadig mer penger og makt over rettssystemet, ikke minst over fy-nemnden som sosfy.no vil bekjempe med massesøksmål.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Mar 23, 2008 8:42 am 
Superposter

MH Skånland wrote:

Aha, da skjønner jeg bedre. Jeg festet meg vel for kvikt ved det om hatgrupper fordi jeg til stadighet ser det brukt mot Mona Lygre og GFSR for tiden. Det er riktig at Mona sier at vi må virkelig hate barnevernet, men formuleringen bør nok tolkes dithen at vi bør hate det de foretar seg, og plasseres i den rammen at vi må gå kompromissløst inn for å få en slutt på det. Altså akkurat som du sier, Laksevågbv. Det nytter ikke med godsnakk og halvveis-tiltak, for det nåværende barnevernet kommer aldri til å forbedre noe som helst, aller minst av seg selv.

Jeg sier om meg selv: Jeg elsker å hate barnevernet!

Det er sagt i en halvt ironisk tone med modifikasjoner. Men, det er helt sant at jeg virkelig ELSKER å sjekke ut bv-myndighetenes "frustrasjonstoleranse". :shock:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next