It is currently Tue Jun 17, 2025 9:08 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her
Author |
Message |
Anne Brit Raaen
|
Post subject: Posted: Wed Aug 01, 2007 9:51 pm |
|
 |
Superposter |
Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am Posts: 1293 Location: Stjørdal
|
Raven Emerald skrev:
Quote: Skulle ikke forbause meg om de hadde nektet dem som kom, å treffe ham...
Allikevel ville det bli lagt merke til. Hvis noen prøver, fortell oss hvordan det gikk.
_________________ Don't hate the media, become the media!
|
|
 |
|
MH Skånland
|
Post subject: Posted: Wed Aug 08, 2007 5:32 pm |
|
 |
Superposter |
 |
Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am Posts: 6857 Location: Oslo
|
|
 |
|
Litn
|
Post subject: Kort blir sendt Posted: Fri Aug 10, 2007 10:16 pm |
|
Joined: Sun Feb 11, 2007 10:19 pm Posts: 25 Location: Randaberg
|
I morgen. Undertegner med Litn, slik at han vet hvem det er ifra.
_________________ Hvordan kan jeg som mor skade min sønn? Han som jeg setter høyerer enn alt?
|
|
 |
|
Henrik Quam
|
Post subject: Posted: Fri Aug 17, 2007 8:34 pm |
|
 |
Rang: Ivrig bruker |
 |
|
|
 |
|
Henrik Quam
|
Post subject: Posted: Mon Aug 20, 2007 12:02 pm |
|
 |
 |
|
|
 |
|
4barns mor
|
Post subject: Brev/ Kort til Henrik Quam Posted: Sat Nov 24, 2007 2:49 am |
|
|
Hei. Jeg har desverre ikke sendt noen brev eller kort til Henrik siden jeg fant dette nå. Men min datter har snakket med han på msn for noen dager siden. Det er etter datoene en stund siden siste innlegg var lagt inn. Lurer på om adr. hans er den samme som står på første side enda. Kan vel ikke nekte han å få jule hilsen??
|
|
 |
|
r-b-v
|
Post subject: Posted: Sat Nov 24, 2007 8:15 am |
|
 |
 |
|
Henrik har skrevet her på forumet at han er flyttet fra Østtunsenteret (heldigvis).
Han er inne på forumet og skriver ganske ofte, og han har sitt eget forum hvor han gjør mye arbeid, og der har han gjestebok. Se for eks. tråden "NYHET!!! Nå har jeg laget en nyhets side om barnevernet:p" i avdelingen "Fra under tenåring til over ...", nokså langt nede på forsiden av r-b-v her.
Du kan skrive melding til ham enten i den tråden, eller gå inn på noen av de webadressene han gir der i det siste innlegget sitt i den tråden, eller skrive en pm til ham her på rbv (søk ut navnt hans på medlemslisten (side 7), klikk deg inn på hans profil, så ser du "pm" som en kan klikke), så tar han sikkert kontakt tilbake hvis han vil oppgi sin nåværende postadresse. Hvis ikke det passer for ham, går det jo an å sende hilsen på forumet. Kanskje Arild Holta kan scanne inn eller hente fram noen fine bilder vi kan bruke.
Lykke til.
_________________ REDD BARNA VÅRE! Signer oppropet.
http://opprop.r-b-v.net
|
|
 |
|
Arild Holta
|
Post subject: Posted: Sat Nov 24, 2007 9:43 pm |
|
 |
Site Admin |
 |
Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm Posts: 7442 Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
|
|
 |
|
Arild Holta
|
Post subject: Posted: Sat Nov 24, 2007 10:06 pm |
|
 |
Site Admin |
 |
Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm Posts: 7442 Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
|
_________________ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ."Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker > Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<
|
|
 |
|
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her