tertnes wrote:
Hun og hennes kolleger - Elisabeth Boeck og Siw Andersen - proever aa oedelegge vaar familie istedenfor aa hjelpe et barn med anorexi for aa faa behandling. Hvorfor er det foerste akuttvedtaket alvorlig, den nye - permanente vedtaket ennaa verre - uten at BV kan komme med noen grunn? Ser hele historien under "Soekte om legehjelp for datter med anorexi - fratatt".
Ber om erfaringsrapporter fra dere om disse personer. Alt er av nytte i forhold til rettssaken.
Lise Sæbø,
Elisabeth Bøck og
Siw Andersen er nye og ukjente navn for meg, dessverre, men kanskje har andre her på forumet hatt kontakt med disse.
Forstår jeg saken rett: det er fattet akuttvedtak etter bvl § 4-6, og som nå er behandlet og stadfestet av fylkesnemnda? Har dere tatt akuttsaken til tingretten? Har kommunen varslet at de skal fremme sak om omsorgsovertakelse etter bvl § 4-12?
Uff, jeg blir så lei meg hver gang en ny familie er rammet av det familiefiendtlige barnevernet og deres medhjelpere, psykologene, som produserer det løgnaktige materialet som skal tjene som "bevis" i nemnda og i retten.