It is currently Wed Jun 18, 2025 4:18 pm

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: barnevern
PostPosted: Thu Feb 28, 2008 11:38 am 

hei.jeg har noe å fortelle. dette hendte 27.2 08. jeg var på besøk hos mine foreldre sammen med minstemann.vi satt å kosa oss da jeg plutselig får øye på 6 politi menn og 3 fra barnevernet. de kom får å hente sønnen min på 23 måneder. jeg sa ikke ta ungen min ikke ta ungen min og jeg blei helt gal. de har tatt fra oss to barn tidligere. så jeg sa at nå går jeg å tar livet av meg for dere har ødelagt livet vårt. jeg blei tatt med makt av politiet og dro meg inn i bilen og kjørte meg til legevakta. de ville legge meg inn på psykriatisk.men det ville ikke jeg.jeg er helt ødelagt. jeg er 28 år. hvor mye skal jeg orke. :cry: barne vernet er helt gale. de ødelegger barn og voksne. helt sykt

Profile  

Post subject: hei.
PostPosted: Thu Feb 28, 2008 2:40 pm 
Rang: Ivrig bruker

Vet akkurat hvordan du har det, er vel ikke noe trøst i det men.
Bv har tatt mine barn også.
Har funnet ut at jeg havner ikke i helvete når jeg dør, for der er jeg nå.
Akkurat nå er jeg litt for langt nede. klarer ikke se framover.
Vet ikke om hvor lenge jeg klarer dette. Men prøver og ta en dag om gangen.

Sender deg en Stor, Varm klem.

:oops:

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Feb 28, 2008 2:44 pm 
Superposter

Du spør hvor my skal jeg orke, et godt spørsmål. Det som er viktig er at vi som er utsatt for barnefjernindustrien, må klare å hjelpe hverandre her, slik at vi orker alt. Vi må gjennvinne tilbake egen selvrespekt og hjelpe de som faller, opp på bena igjen, slik at de forstår at de ikke skal la seg stigmatiseres, for det er hva barnefjenindustrien vil. Vi må kommunisere og vi må opplyse og bruke ytringsfriheten til å bekjempe terroren med.

Situasjonen der barnefgjernet bruker politiet til å hente ungen og tvangsinnlegge mor eventuelt far er ikke uvanlig, tvert om tror jeg det er med til normalen. Selv oplevde jeg 4 uker ulovlig varetektsfengsel, der 1 uke var isolasjon på glattcelle, pga lege anmelder meg for drømmer jeg har hatt. Under varetektfengsling ble jeg tvangsinnlagt på Skrekken HYus Sandviken fordi jeg ikke fikk røyk, (begrunnelse fengsellege). Tvanginnleggelsen ble selvfølgelig opphevet straks jeg snakket med lege, og her ble jeg overtalt til å "la meg observere" i 4 dager. Straks de begynte med tvangsmedisinering sa jeg farvel og valgte selv og gå tilbake til den ulovlige varetektsfengslingen. Politiet ga dette som alternativ, dersom jeg ikke lot meg frivillig observere.

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/

Profile  

Post subject: Apport!
PostPosted: Thu Feb 28, 2008 6:24 pm 
Superposter

ann wrote:
hei.jeg har noe å fortelle. dette hendte 27.2 08. jeg var på besøk hos mine foreldre sammen med minstemann.vi satt å kosa oss da jeg plutselig får øye på 6 politi menn og 3 fra barnevernet. de kom får å hente sønnen min på 23 måneder. jeg sa ikke ta ungen min ikke ta ungen min og jeg blei helt gal. de har tatt fra oss to barn tidligere. så jeg sa at nå går jeg å tar livet av meg for dere har ødelagt livet vårt. jeg blei tatt med makt av politiet og dro meg inn i bilen og kjørte meg til legevakta. de ville legge meg inn på psykriatisk.men det ville ikke jeg.jeg er helt ødelagt. jeg er 28 år. hvor mye skal jeg orke. :cry: barne vernet er helt gale. de ødelegger barn og voksne. helt sykt

Jeg er helt enig med deg; er det noen som burde vært buret inn på psykiatrisk avdeling så er det skrullene i "barnevernet" og de skallete politidustene som logrer servilt hver gang skrullene kommanderer dem "apport barnet!".

Si "apport!" til en politidust og han løper av gårde og tar med seg barnet den kvinnelige psycho'en har utpekt for ham.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ]