Kris wrote:
Fikk svar i gjesteboka om at jeg kan skrive her. Men det begrenser seg jo hva jeg kan og vil skrive her på åpen før jeg evt. "slipper inn i det gode selskap".
Forumet er åpen også nedenfor. Årsaken til at vi ikke tilbyr lukkede forum, er at vi må forandre landet. Det kan kun skje gjennom opinionsdanning.
Gode råd hjelper lite når det er makten som rår.
Sjansen for å vinne mot bv, når de bruker maktmidler, er en plass langt under 10%. De vinner i fylkesnemnda i 90%. Der de ikke vinner er det forlik. Skulle de tape oppretter de bare nye saker.
Når de velger å bruke makt, så er det gjerne bare spørsmål om tid, før de har all makt over situasjonen, og er velsignet av rettsvesenet.
Barna vil imidlertid føle seg sviktet om man ikke kjemper. Og store barn kommer ofte frivillig tilbake når de blir gamle nok til å ta makt over egne liv.
Du er jo relativ "heldig" (absurd ord...), sett mot de som blir fratatt små barn, hvor barnevernet saboterer det å møtes i mange mange år, for å ødelegget tilknytningen.
Du har ganske enkelt møtt den vanvittige baksiden av Norges pene fasade.
Jeg har snart 20-års jubilieum i å bli trakassert av det såkalte barnevernet. Og jeg kan love deg: De har aldri gjort oss noe godt.