Oslo, 16.08.2007.
Jeg håper på hjelp fra noen av dere.
Er den og den i slekt eller familie med hverandre?
Jeg prøver å finne ut noe om Erik Rune Sandøy, eier og leder av Aleris Ungplan as. Han startet Ungplan as, Ungplan Østfold as, etc. Han er en av tre gutter som startet de første private barnevernsinstitusjoner i Norge i 1992.
Han har treårig sosialhøyskole utover videregående. Han har mange firma. Han er født 05.06.1955. Han bor på ***. Robert Jensen, Jan Kaare Holter og Erik R. Sandøy, startet det hele på Kolbotn utenfor Oslo for15 år siden. Flere av selskapene de har startet har gått konkurs, ( Nektar barnevern i Moss...tilhørende Holter, Tadousac AS.. et rådgivningsfima innen barnevernsrelaterte spørsmål,tilhørende Sandøy ble tvangsoppløst p.g.a. manglende innrapportering til Brønnøysundregisteret osv.)
Jeg må kunne skrive dette, for det er alt offentlig informasjon.
Så er det en dame, styremedlem i Helse Sør, og leder for FFO,- Funksjonshemmedes Felles Organisasjon, som heter Margaret Sandøy Ramberg. Hun bor i Mjøndalen, deler hus med Stein Ramberg, og hun er født i 1954. Hun sitter på et fond for forskning innen søvnproblematikk.
Kan noen si eller vite om de er i familie, i slekt på noe vis?
All informasjon vil hjelpe.
Vi har fått så mye "hjelp" av Ungplan, min sønn og jeg, at vi måtte selge hjemmet vårt hvor min sønn er født og oppvokst.
Men de skal få det tilbake. Alle ulovlige ting har de funnet på, sammen med barnevernleder VBØ og "fosterfamilie". Makt hos dumme, ukvalifiserte folk, er livsfarlig. Som bruker sin stilling kun til egen vinnings skyld. Men, svar, svar. Jeg vil gjerne høre fra dere.