It is currently Thu Jun 19, 2025 11:26 am

Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Fana BVT
PostPosted: Fri Aug 10, 2007 8:35 pm 
Superposter

Dersom det er Fana barneverntjeneste du snakker om skal du vite at deres arme er lange og det er flere (inkludert egen sak) som handler om dette barnevernskontor/sosialkontor. Det hjelper i hvertfall ikke kun å flytte til Askøy og håpe på annen behandling av din sak basert på "anonym" bekymringsmelding. Disse lager Fana barneverntjeneste på veien, deres mål er utelukket fylkesnemdsak med tvangsfjernelse, oftes med påstander om at mor er alvorlig psykisk syk, ol...

De har i øvrig stor hjelp av det lokale lensmannskontoret i Fana, så slik hjelper det litt å flytte til Askøy, men Bergenspolitiet er noe merkelig noe, spesielt om det omhandler psykratri eller barnevern - de blander det uansett ofte sammen og kaller det under et navn: Kriminell.

Uansett, så er det viktig å ha advokat med fra første møte, finner du at han ikke duger, så er det bare å skifte..., det viktige er å ikke troppe opp på kontoret deres alene.

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/

Profile  

Post subject: Re: Fana BVT
PostPosted: Fri Aug 10, 2007 9:01 pm 
Rang: Ivrig bruker

Ama wrote:
Dersom det er Fana barneverntjeneste du snakker om skal du vite at deres arme er lange og det er flere (inkludert egen sak) som handler om dette barnevernskontor/sosialkontor. Det hjelper i hvertfall ikke kun å flytte til Askøy og håpe på annen behandling av din sak basert på "anonym" bekymringsmelding. Disse lager Fana barneverntjeneste på veien, deres mål er utelukket fylkesnemdsak med tvangsfjernelse, oftes med påstander om at mor er alvorlig psykisk syk, ol...

De har i øvrig stor hjelp av det lokale lensmannskontoret i Fana, så slik hjelper det litt å flytte til Askøy, men Bergenspolitiet er noe merkelig noe, spesielt om det omhandler psykratri eller barnevern - de blander det uansett ofte sammen og kaller det under et navn: Kriminell.

Uansett, så er det viktig å ha advokat med fra første møte, finner du at han ikke duger, så er det bare å skifte..., det viktige er å ikke troppe opp på kontoret deres alene.

hei jeg flyttet ikke til askøy i den tro at jeg skulle slippe unna bv,men måtte pga økonomien,fikk ikke hjelp på sosialkontoret piga for høy husleie,etter mye leteing og om og men bestemte jeg og flytte på landet i et hus med 5 soverom ingen trafikk utenfor og stor uteplass for ungene :D :D :D askøy bv er jeg for og si det rett ut pisseredd :gruff> :gruff> :gruff> :gruff> :gruff> :gruff> vet aldri hva de finner på........så derfor håper jeg det er noen der ute som har erfaring med askøy også slik at jeg vet hva jeg går i møte :) :) :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page Previous  1, 2