It is currently Thu Mar 28, 2024 1:00 pm



Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: Tannlegeprosjektet får 100.000 kroner fra Helsedirektoratet
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 11:01 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Så er den saken i boks, jeg fikk et par linker i dag morges, og takk for den du!:


Tannlegene skal melde fra når de tror barn er utsatt for overgrep. Nå får prosjektet 100.000 kroner fra Helsedirektoratet.


Tannleger i Østfold skal nå være med på å avsløre seksuelt misbruk av barn.


Advokat skeptisk til tannlegevarsling


Se også disse tidligere trådene vedr. samme "problematikk":


Killén om årsak til tannproblemer og Kandidater til Månedens Idiot mai 2008


Samt min egen:

Tannleger fra helvete og snarveien rett inn til HELVETE:

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 12:08 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Mange årsaker til dårlige tenner. Noen barn gulper mer enn andre - sure oppstøt osv.

Fjottete fundere på sexuelt misbruk hele tiden! Det finns vel barn som blir missbrukt. Han som missbrukta adoptiv sønnen. Som forumet nevner.

Men dette er- og kommer til å bli massehysteri. Det pleier jo være slike hysteriske perioder. Nå er dette med tannleger trendy.

Det finns barn som pusser i tid og utid og får tennenne pussa i tid og utid. Men hull blir det. Det er ikke ergo tegn på sex misbruk. Det blir så mye tull at en er helt overgitt.

Ingenting fornuftig å ta seg til disse styreran. Mon tro om di ikke er en god porsjon sex fixserte disse da som vil stell i hop dette helvette. God kost men barn kan få høl i tenna. Gap opp så bedrevitere kan se om et barn er sexmisbrukt. Jeg ler meg skakk. Di vil jo stadig ta flere barn . Så nå må di få til bedre samarbeid med tannlege som kan hekse i hop noe til å være sex misbruk.


Top
 Profile  
 
 Post subject: det går trill rundt for dem
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 4:50 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Ja, det har gått trill rundt for dem, og jeg vil anbefale østfoldingene ikke å ta barna til tannleger der, de må heller gå til private tannleger andre steder i landet,

tannkremsalget kommer til å skyte i været, det samme med tannbørster, og fluor, stakkars foreldre kan jo bli fullstendig manisk av dette tullet,

men, de vil gjøre "funn", believe me, for de kommer til å se etter det som de ser etter, og dikte opp sine egne historier,

om 10 år tipper jeg at barne- og likestillingsministeren hoster opp et nytt lovforslag som går ut på at hjemmene til alle barnefamilier skal video-overvåkes døgnkontiunerlig,

og at foreldre og deres barn under 18 år, ikke får utstedt pass, med mindre de kan dokumentere at de er "gode nok omsorgspersoner", via et grønt barneverns-plastikk-kort.

Det var jo også snakk om at barn skal chipses, altså få en databrikke operert inn under huden, slik som voffsen min har i nakken.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 5:27 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja det blir det nok værre tannpusse hysteri av enn det alerede er.For det er mer enn nok av hysteriet nå.Min mamma har fortalt at hennes far ikke brukte å pusse tennene. Men han for over dem med tommel og tannpirker.Og jett han hadde ikke hull i tennene.Tannpussehysteri .Ei gullerot gjør og en god jobb og er naturlig å spise.

Ja det blir det nok værre tannpusse hysteri av enn det alerede er.For det er mer enn nok av hysteriet nå.Min morfar hadde ikke hulli tennene er meg blitt fortalt .Han pusset ikke tennnene ,brukte tannpirker.Sikkert munnspray hehe. Ei gullerot gjør og en god jobb og er narurlig.Litt i køya for overdrivelse fra tannleger får man vær.


Top
 Profile  
 
 Post subject: i mine øyne, nei munn
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 5:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


I mine øyne, eh, jeg mener min munn, så mener jeg at min munn tilhører det som kalles for mitt privatliv, dersom noen skulle speidet etter noe muffens i min munn, så er det et overtramp, i likhet med lovforslaget om å utrede unger i hm, rumpen, det er fryktelig nedverdigene for barn å bli utstudert på denne måten,

hva er det de vil frem til? at barn som nekter å lukke opp munnen sin automatisk liksom skulle ha blitt utsatt for noe?

jeg syns det lukter dårlig ånde her, av tannleger som er fornærmet over at unger konsekvent nekter å lukke opp munnen sin sånn at den "snille" tannlegen kan få kjøre borret inn i kjeften sin på dem,

jeg tipper de føler seg sett ned på av barn, og på denne måten vil ta hevn over dem, som at de derre forbaskade drittungene versågod har med å åpne kjeften sin til dem, og vise deres 5 års studier respekt (noe sånt),

men, nå kan det "liksom" plutselig ha gått opp et lys for dem, aha, at alle de derre ungene som ikke vil åpne kjeften sin, såklabert er blitt utsatt for munnsex, og det er det de nå skal avsløre en gang for alle,

det skal bli mye grining der i gården, men den som vinner dette rotteracet til slutt - er vi!


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 7:11 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja di vil psykobable til alt.Og sjenerte barn klarer di og få til hva som helst med.Ja det gjeld voksne og.Vist noen er sjenert så kan di få til di utroligste tanker av det.Rumpa som munnen skal di oppi .En ting er å reparer ei skada tann .Men dette hysteriet.Vist barnet ikke gaper opp er det ergo sex misbrukt.Så ring tannlegen barnefjern ,og di fatter et akuttvetak.Værsegod neste.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: det går trill rundt for dem
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 7:27 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Det var jo også snakk om at barn skal chipses, altså få en databrikke operert inn under huden, slik som voffsen min har i nakken.


Alle skal chipses, ikke bare barn. Vet og se, det kommer forslag om almen chipping av befolkningen. Det er bare et spørsmål om tid og hvorvidt de rød-grønn får beholde makten.

Alle medlemmer i familier som "barnevernet" har kjennskap til vil få et "tilbud" om datachip. Slik kan de stagge "barnevernets" bekymring. Dersom familiemedlemmene nekter å få datachip operert inn under huden, så vil "barnevernet" bli veldig bekymret da dette selvfølgelig er et tiltak til barnets beste. I fylkesnemndene vil foreldre som nekter å la seg chippe bli kjent skyldige i alvorlige omsorgssvikt fordi de setter sine egne behov foran behovet til barna, underforstått det er bra for barna at "barnevernet" til enhver tid vet hvor foreldrene befinner seg.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 30, 2008 11:58 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Barnas underliv skal sjekkes hvert år.
Å nå tannlegen.

Snakk om å bli sjekket i huet og rævva.

Arbeiderpartiet - Ny rettning for Norge

Vi får bare prøve å se lyst på det. At barna som bor i fosterhjem også er med i disse undersøkelsene og at det blir registrert. Så alle overgrepene som skjer i fosterhjem endelig kommer frem i dagslys.

Ja det er fortsatt lov å tro på julenissen, selv om han ikke finnes.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 31, 2008 8:45 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ok best å heller bruke utrykket underliv eller baken.Det klarer liksom flere å svelge .Ok ikke rompe prat.Forde om det er jo det di skal oppi disse skjekkeran.Så altså underlivett skal di og munnen skal di skjekke.TullinganMan blir fortørna på di derfor språkbruken.Men det kan bli for mye rompeprat.Og det er ikke meningen med forumet.Ok litt mer ordhygiene.Så blir det så fint så. :D

Tyggegummiklysjo uten sukker er og en god tannrenser ,Og gir frisk pust.Men den beskytter neppe mot tannleger fra helvette.Som vil åpne døren inn til helvette. (...)Er det barnebarna til kongen som bør bli førstemann ut i underllivsundersjøkelsen og gape opp for sex sjekk hos tannlegen..


Top
 Profile  
 
 Post subject: Obligatorisk sjekk
PostPosted: Sat Nov 01, 2008 11:35 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Turid Holta wrote:
Er det barnebarna til kongen som bør bli førstemann ut i underllivsundersjøkelsen og gape opp for sex sjekk hos tannlegen..


Jeg synes det er svært uheldig at barna skal utsettes for obligatoriske hulromsundersøkelser, for da lærer barna at kroppen ikke er deres, men andres. Det kan gjøre det vanskeligere for barna å sette grenser for andre. Når barna lærer at hvem som helst har tilgang til kroppen deres, kan det gjøre det lettere for overgripere å forgripe seg mot barna.

Det offentlige "hjelpeapparatet" reduserer barna til kjøttstykker med tre hull, som alle skal sjekkes! :shock:

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 02, 2009 8:12 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Agrippa sa
Quote:
Jeg synes det er svært uheldig at barna skal utsettes for obligatoriske hulromsundersøkelser, for da lærer barna at kroppen ikke er deres, men andres.


Det ser da ut som at tannlegene mener at "andres kropper er til for å brukes" :

Quote:
Dagbladet): Hovedverne- ombud Mette Børing ved Universitetet i Oslo slår alarm om en ukultur med seksuell trakassering, mobbing og hundsing av studenter, stipendiater og ansatte ved et av de største fakultetene på universitetet.

Mange av de rapporterte sextrakasseringssakene skal dreie seg om forhold mellom stipendiater og veiledere. Forholdet til veilederne er avgjørende for stipendiater. De avgjør deres faglige framdrift og dermed videre karriere gjennom deres veiledning.

- De tør ikke si i fra. De er avhengig av veileder for karakterer og framdrift, sier Mette Børing til Dagbladet.


http://www.dagbladet.no/2009/09/02/nyhe ... o/7914631/


Top
 Profile  
 
 Post subject: TVBMF=Overgrep.
PostPosted: Wed Sep 02, 2009 5:05 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Overgrep og overgrep...

Unger har en naturlig sjenerthet, den begynner på litt ulik alder og på litt ulike områder. Å sitte på do: Lukk døren!!!! Altså, badedøren som stod oppe i går, må være lukket og stengt med sju låser i dag. Den samme ungen, står upåvirket i baderomsdøren, like naken som den kom til verden, og roper, "koom", - feerdig", og da er det samme om mamma eller pappa eller mormor kommer.

Slik er noen unger.

Neeeiiii!! Jeg vil børste håret SELV!!! (Det lange tykke håret til en seksåring - det går jo bare ikke). Da har en mor eller far valget mellom å utsette ungen for TVANG, eller la de gå med rusket hår underst, bakerst, nederst - ikke alltid har en tid til akkederinger når en skal avgårde.

I Norge har man en hjelpe-tjeneste for barn, basert på tvang. Tvang mot unger, vil logisk føre til "bedre barn" (kalt sunnere, tryggere barn)- ifølge Tjenesten for Vern av Barn Mot Foreldre. (TVBMF). - Så sant en ser hvordan TVBMF handler i praksis, og ikke lar seg forblinde av teorier og propaganda Tjenesten for Vern av Barn Mot Foreldre presenterer. TVBMF elsker tvang, "adferdspedagogikk", målet for tvangen er alltid barna - foreldrene er et redskap i tvangsutøvelsen mot ungene, og sadistene nyter i langdrag, at foreldrene - under deres tvang - er de som utøver tvangen.

Noen unger får det med at dèt området, som er absolutt og bare mitt, og ingen andre får røre, er tennene og munnen. Vi har selv en slik unge, jeg forbeholder meg min rett til å mene, for mine barn, at de ikke skal utsettes for tvang. Heller hull i tennene, de kan skaffe seg gebiss når de blir gamle. Men dette er selvsagt ikke Den Offisielle Norske Meningen. Og noen foreldre med tilsvarende eller andre slags meninger, på tvers av Det Offisielle Store Norge, er slike idioter at de røper de overfor Staten eller potensielle som kan tenkes å angi de til Staten. Da er en ille ute.

Foreldre må våkne, de må forebygge dette diffuse men grusomme ved navn omsorgssvikt. Og det finnes ingen mere grusom form for omsorgssvikt, enn "omsorgen" TVBMF utsetter barn for, når de fjerner barn fra foreldres beskyttelse, og plasserer de innforbi hos de som har "åpne dører" for "andres barn". Foreldre gjør lurt i å utsette seksåringen for tvang, og tvangsbørste seksåringens hår før de ruser avgårde til barnehagen som har altfor få meldinger til Tjenesten for Vern av Barn Mot Foreldre. Uansett hvor krenkende og smertefullt det er. Foreldre i Stasi-Norge må tenke på barnets liv, hva tar det mest skade av? En får forklare det for ungene når de er blitt store nok til å forstå, og bønnfalle de om tilgivelse. Barnevernshelvetet? Eller grove krenkelser fra foreldrene? Det beste er selvsagt å skaffe en helt normal privat dagmamma, uten pedagogisk utdannelse.

Noen unger får hysteriske anfall i fire-årsalder , hvis noen som helst skal tørke de, når de har vært på toalettet. En får ta ungen ut av barnehagen da. Den for tiden utsatte barnehagen, må finne noe å melde til barnevernet! De har jo færrest meldinger av alle! En sakkyndig psykolog settes på "saken" dvs. den intetanende familien, og enten det er det ene eller det andre, - psykologen vil garantert finne det unormalt, så lenge TVBMF betaler. Helst vil naturlig sjenerthet eller mangel på naturlig sjenerthet tyde på overgrep.

Som Turid Holta påpeker, det finnes en lang rekke grunner til hull i tennene hos unger. Men Tjenesten for Vern av Barn Mot Foreldre, vil inn i "kroppens hulrom", på barn, så tidlig som mulig. Munnen, tissen og rompa, er de stedene man virkelig kan skade ungene, hvis en utsetter de for tvang. Vennes barn til tvang tidlig nok, vil de ikke vite om noe annet, og blir lydige lakeier for staten.

Foreldre har noen urinstinkter, hva gjelder å beskytte sine barns liv, integritet og helse. Beskytte de mot all slags overgep fra andre. Man er da sivilisert, må vite. Likedan har de aller, aller fleste det som kalles impuls-kontroll. Hvis ikke, ville det skjedd mange drap her i landet. Det er klart en aldri ville gjort det i virkeligheten, men at foreldre kjenner at "jeg dreper enhver som ville forsøkt å underlivsundersøkt mine unger under tvang" !!! Det er helt forståelig, det tror jeg til og med såkalte familieministre kan føle på hvis de har unger. For egen del kan jeg tilføye, at i så fall måtte "underlivssjekken" (overgrepet) skjedd i narkose!!!! DA, og BARE da, hadde jeg gått med på det. Samt måtte alternativet til narkoseunderlivsovergrep, vært tvangsfjernelse.

Norge "Kjempers Fødeland", en blir kvalm. Før var tannlegebesøket noe grusomt eller lett, alt etter hvor mange hull man hadde i tennene, og hvordan skole-tannlegen var. Vi var så "heldige" å ha en skoletannlege som sparte på kommunens penger. Til nød kunne man bedøve ved utrekking av tenner og han borret i vei uten den ringeste bedøvelse. Han var skolens største skrekk. Men man skulle dit bare èn gang i året, og det var alltid et lite håp om "ingen hull". Jeg tror ikke han var sadist, han var bare av den gamle skole, og tok ikke noen minutter isende smerte så hytt. Han var en snill mann, og det var ekte når han sa "så flink du var".

I dag har barn en langt verre skjebne å frykte.

Foreldre bør, som Mona Lygre sier, gå til private tannleger. Det er en svært rimelig investering i barns liv og fremtid. Inntil ungene er store nok til å forstå hvilket trussel Staten utgjør. Slik at man kan forklare åtte-åringen;

1. Gap opp.
2. Adlyd.
3. Smil og nikk, si "neida", hvis det gjør ondt.
4. Hvis du er redd, ikke vis det.

Hvis du har en åtteåring som er belemret med dårlige tenner av en eller annen grunn, - bruk privat tannlege.

Desverre er mennesket slik innrettet, at man må ha opplevd det selv, eller hatt det tett innpå livet, før man skjønner dette ikke er spøk, men blodig alvor.

Først forsøkte barnevernspedagogene&co, å tie ihjel. Dernest å latterliggjøre. Pt. er det å fremstille de som har avslørt vår eminente tjeneste for vern av barn, som livsfarlige. - Hvilket vi også er, - for overlevelsen av barnevernet som system. Å stille den enkelte barnevernsarbeider til personlig ansvar, får rettssystemet ta ansvar for. Landssvikerne ble selvsagt ikke straffet mens tyskerne satt med makten. De fikk sin straff idet Norge igjen ble et fritt land.

Naturlig sjenerthet handler om integritet - en følelse av å være en egen person, adskilt fra andre personer, med respekt for andres private sfærer, meninger og følelser.

Dette er noe barnevernet HATER. Derfor er foreldre med integritet, i høyrisiko for å bli fratatt sine barn. Foreldre som lydig gaper er langtfra trygge, men ikke på langt nær i samme risiko. Mange foreldre elsker sine barn slik de er. Det gjør ikke mange barnevernsarbeidere. Om ei enslig mor bruker ulovlige rusmidler, kan hun likefullt ha integritet. Likedan om hun er fattig og edru, eller har en psykiatrisk diagnose.

En "ressurssterk" familie i gode stillinger, kan være likeså lydige gapere overfor barne"vernere", eller de kan også ha integritet. Ved siste tilfelle, stiller de i samme kategori som mammaen med psykiatrisk diagnose, lite penger eller rusproblemer.

Sunne unger har den iboende kraften i seg, til å rive seg utav foreldrenes klør og bli selvstendige unge og voksne. Fra den stund en ett-åring kjemper seg hylende ned fra armen og vil gå SELV, i den retningen det selv vil... Eller seks eller åtte mnd gammel, lukker munnen og vender seg vekk fra den "fristende" skjeen med barnemat. Som nevnt, mange foreldre elsker sine barn, ja, de er forelsket i sine barn, når ungene er babyer ihvertfall. - Noe så fantastisk!!! - Han liker ikke potet!!! Fins det maken til mirakler??!! I foreldres øyne?

Er en betalt av Tjenesten for Vern av Barn Mot foreldre, er dette alvolige tegn på den diffuse, farlige omsorgssvikten. De har ikke fulgt Statens Helsestasjonspålegg, om å "lære barna å smake på all slags mat".

Konklusjon; Det er ikke lenger barnevernet kùn, man må avsky som pesten. Men alt i regi av Staten Norge; Barnehager, skoler, tannleger, sykehus etc etc. Noen må trekke det uheldige loddet når barnehager, tannleger og sykehusavdelinger må fylle meldingskvoten. Ikke et lett land å leve i.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Sep 03, 2009 4:00 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Så sant samtlige er blitt farlige og ikke noe enkelt land å leve i. Difuse ting antagelser og føleleser fra disse skal bety alt.

DEt er noe galt i hodet på de av disse som går rundt og tror at foreldre er farlige mennesker.

Og så vantrivelig det er å ha slike mistenksomme mennesker man må sloss med hele tiden. Mistenksomhet har de jo diagnose på. Så det handler da vell om syke mennesker da. I følge deres egen tenkning om diagnose hysteriet.

Det er valg i år, men ingen politikk mot barnevernet.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]