It is currently Tue Apr 23, 2024 4:54 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Massepsykose hos politikere
PostPosted: Sat May 11, 2013 6:54 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Massepsykose hos politikere

Saker som ikke var behandlet innen fristen, ble visst henlagt. Gjelder slikt voldtekter, grov vold, utsulting og tilsvarende, så skjønner man frustrasjon og sinne. Men her er altså et 150 talls saker henlagt. Dette i seg selv er visst fryktelig.

Man tror nesten ikke det man hører. Såkalte oppegående mennesker er i harnisk og dyp fortvilelse over lidelse som normalt ikke er der. Angiverne er nemlig engler, budbærer av den ypperste åpenbaring, praktisk tillempet på den eksakte situasjon.

Empirisk forskning og reell dokumentasjon er for disse systemidiotene som luft for torsken. Nå ber de alle disse som ikke har opplevet barnevernshelvetet om å gå til sivilt søksmål for ikke å ha blitt overfalt av det såkalte barnevernet.

Siterer fra denne lenken:
http://mobil.namdalsavisa.no/Nyhet/article6613947.ece

Quote:
Beklagelse fra ordførerne

Samkommunens ordfører Steinar Lyngstad kom på sin side med ei unnskyldning.

– Jeg synes det er riktig å komme med ei unnskyldning fra talerstolen. Jeg vil beklage overfor de barna som har måttet oppleve ikke å få den hjelp og bistand lovverket sier de skal ha, sa Lyngstad.

Beklaget gjorde også Namsos-ordfører Morten Stene.

– Jeg beklager overfor de som har opplevd omsorgssvikt at vi ikke har tatt tak i sakene slik vi burde ha gjort, sa Morten Stene.

Politikerne sutrer som bare fulle mennesker kan gjøre over at livet føles så fælt. Men de lykkes ikke sove ut rusen. Demoniseringen av familiene og glorifiseringen av det såkalte barnevernet har pågått så lenge at hodene deres virker være permanent forstyrret.

Quote:
Tina B. Eilertsen ville vite hvordan det lokale barnevernet kunne tolke bestemmelsene på en slik måte at det var greit å legge bort saker som var blitt over seks måneder gamle.

– Jeg kjenner at jeg blir provosert. Hvordan kunne de som jobber i tjenesten oppfatte loven slik? spurte hun.

Lars-Erik Moxness svarte ikke eksakt på spørsmålet, men han beskrev en tjeneste med «kulturelle bremser».

Ja, det er vel denne artikkelen 8 i de europeiske menneskerettigheten som Magne Raundalen forbanner. Menneskerettigheter om fred fra maktmennesker kan man jo ikke ha når man innbiller seg at foreldre er fæle. Kanskje problemet til politikerne er at på seg selv kjenner man andre? De er for travelt opptatte til å bry seg med sine barn og bruker barnevernsterror mot andre som avlat?
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]