It is currently Thu Apr 18, 2024 11:05 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Horrible påstander om alt mulig
PostPosted: Fri Oct 09, 2009 1:46 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Horrible påstander om alt mulig


Asbjørn Øyhovden ( aoy@tv2.no ) og Connie Bentzrud ( cbe@tv2.no ) i TV2 virker til å ha mistet en del av forstanden.

  • Fylkesnemnda som omtrent alltid sier "ja" til barnevernets udokumenterte påstander og løgner, fant ikke noe galt.
  • Politiet har ikke funnet beviser for sexovergrep etter to års etterforskning.
  • Helsestasjonen er jo alltid med i bildet.
  • Kan hende også barnehage(r).
  • Barn har slekt,
  • venner og
  • naboer
  • etc
- men ingen har kunnet dokumentere noe som overhode ligner på barnefjernernes omfattende historie.

Barnevernet og fosterpersonene "vet" likevel bedre.

Ikke bare det: De er synske og bare "vet" at barna aldri har spist kjøtt. Mengde klær konstateres av TV2, også uten å sjekke med mor.

At de kanskje har fått lov av moren til kjøpe mariekjeks selv, en eller annen gang, betyr visst automatisk at de sultet.

Påstått store hull i minst en tann, betyr også automatisk sulting hos disse magikerne, og ikke mye godter eller arvelige problemer, sur mage ea.

Vel, moren tok påstått kontakt for å få hjelp, så vi kan jo tro at barna har hatt forskjellige problemer?

Men når påstandene tyder på at barnefjernere og fosterpersoner "forstår" på samme måte som som spåkoner, så har vi mildt sagt et problem for tilforlateligheten deres.

Kort sagt: Barnefjernernes oppgulp kan bare tros av folk som er villig til å bedra seg selv.

Dermed står man igjen med det som kanskje er sant: Moren sleit med livet og bad det såkalte barnevernet om hjelp. Trolig har barnet blitt misbrukt av en barnevakt. Det er tragisk når barn blir misbrukt av barnevernere, i barnehager, av politi, lærere, fosterforeldre, steforeldre, barnevakter.

Men selv ikke løgnaktige barnevernere skal dømmes uten klare bevis. Heller ikke en barnevakt. Men vi vet jo at ikke-biologiske personer utøver svært mange flere overgrep enn biologisk familie. Det er bl.a derfor barnefjernere og fosterpersoner kan være en fare for barn.

Propaganda-artikkelen er her.

La oss, for de to barnas skyld, håpe at ikke halvparten av barnefjernernes fantasier er virkelige. Og la oss håpe på skikkelig dokumentasjon, om det er så ille som man fabler om. for det er jo forskjell på virkligheten og på det som surrer rundt i rørete familiefientlige hoder.

Men vi vet jo at sakene har en tendens til å balle voldsomt på seg når godt lønte fosterpersoner slår seg sammen med barnefjernerne.

det er visst for lenge siden Bjugn-saken...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ole Martin Hejll...
PostPosted: Fri Oct 09, 2009 8:20 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
"Barnevernet" som har drevet denne saken er ingen ringere enn Ole Martin Hejll, en kjent og beryktet skikkelse. Ja, han er kontroversiell langt forbi mine kretser. Hejll er ikke ansatt i barnevernet, men figurerer som innleid "konsulent". Han bedriver en slags etterforskning for barnevernet, spesielt i Vestfold-kommunene der han jakter på omsorgssvikt. Og det finner han! Vi har mange Fritzl-saker i Norge, ifølge Hejll...
Hejll sitter også i fylkesnemnda. Denne umoralske virksomheten hans må sies å være svært innbringende. Se her: Skattelisten.

Personlig tar jeg ALT som kommer fra den mannen med en stor klype salt. Han har drevet klappjakt på familier, og drevet dem på flukt (de har klart seg godt uten barnevernet i tiden etterpå). Han må dertil bære ansvaret for betydelig skade på barn/unge. Mer kan sies, men jeg stopper her.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 09, 2009 9:46 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Feb 17, 2007 8:58 pm
Posts: 10
Location: 3619 Skollenborg
Jeg kjenner kun saken fra media, men ut fra det som fremkommer der har den har skremmende mange likhetstrekk med den prosessen barnevernet i sin tid arrangsjerte mot meg og mine barn.
(se: Det krimminelle barnevern)

I tillegg til at det er Ole Martin Hejll som representerer barnevernet, og Mette Yvonne Larsen er yngste barnets bistands advokat styrker ikke dette sakens troverdighet.
Hejll er omreisende konsulent i omsorgsovertagelser. han forteller selv at han egenhendig har fjernet 170 barn fra sine foreldre.
Disse "parhestene", Hejll og Larsen, har jeg hatt med å gjøre i snart 2 år i forbindelse med en sak der jeg bistår foreldrene.
(se: utrop.no Sigøynerbarn tvangsassimileres)

Jeg har møtt mange merkelige individer innen barnevernet, men "parhestene" Hejll og Larsen er de jeg oftest har tatt i løgn. Her er det ingen som tenker til barnets beste. Her dreier det seg kun om egen prestisje og karriere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 09, 2009 9:57 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
TV2 har helt ukritisk svelget alle påstandene. Det er i seg selv grovt. Jeg merket meg følgende setning:
"Ole Martin Hejll var med barna under dommeravhørene. Han har behandlet saken for barnevernet. " Her burde alarmklokker kimet i Tabloid-redaksjonen, etter min oppfatning.

Kilde TV2


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 09, 2009 5:08 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Vel, ut fra en enkel tallvurdering, er da sjansen for at dette handler om overgrep mot en familie, langt over 90%.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 09, 2009 7:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Veldig synd at ikke familier kan få leve i fred. Er det virkelig ikke annet å bruke penger på enn å ødelegge familier.

Gi heller familier det de trenger. Antar hjelpelysten ikke vil finnes om de ikke hadde kunnet ta barn.

Da ville de snudd på sakene og poengtert alt som familien hadde for å slippe å bruke penger og resurser på dem.

Men når det bare handler om å ta barn, så leter de desprat etter alt mulig tull og tøys, for å ta barna.

Det skulle faktisk blitt lovforbud mot å ta barna fra foreldrene. Å hjelpe det er en annen sak. Det er ingen hjelp å ta barna.

Kommer det et slikt parti på banen noen gang spørs det om de ikke vil få min stemme. Foreløpig holder jeg meg unna det å gi min stemme til noe parti.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]