It is currently Thu Mar 28, 2024 2:52 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Krokodilletårer hos selvhøytidelige sutrete barnefjernere
PostPosted: Fri Apr 19, 2013 1:01 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Krokodilletårer hos selvhøytidelige sutrete barnefjernere

Som vi er kjent med er det mange irrasjonelle mennesker i det såkalte barnevernet.

Quote:
– Mange har grått, forteller fagforeningslederen.

Dette er på bakgrunn av at FrP-ordføreren mener de ikke har nok kompetanse.

Quote:
Gråtende ansatte henvender seg til fagforenings-leder Erik Hajum etter ordførerens refs av barne-vernet. – Et uventet bakholdsangrep med ren mobbing og trakassering, sier Hajum.

Det blir rett og slett for dumt.

Quote:
– Gjennom sitt utspill har ordføreren skapt en frykt og usikkerhet blant ansatte som er direkte skadelig for hele organisasjonen. Jeg blir ikke overrasket hvis ansatte i vårt barnevern nå velger å si opp jobbene sine eller går ut i sykmelding.

Å stakkar små unger. Tenk å få kritikk. Da er det vel bare å trøste seg med psykologene. De skal jo også tjene til livets brød.

Quote:
Det har allerede kommet flere signaler fra barnevernsledere som synes det er tungt å finne motivasjon til å gå videre.

Næmen, lille vennen, har du skrapet deg på kneet. Jeg kan jo nesten se et merke. Må ta på meg brillene…

Quote:
– Det må likevel være tillatt for en ordfører å ha en oppfatning av hvordan tjenesten løses i dag, men jeg beklager hvis noen oppfatter dette som mobbing, svarer Espelund.

Neimen, kjære vene… Det er ikke Espelund sin feil at barnefjernskontorene bedre passer navn som galehus.

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article6611291.ece
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Krokodilletårer hos selvhøytidelige sutrete barnefjerner
PostPosted: Fri Apr 19, 2013 1:09 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Quote:
– Gjennom sitt utspill har ordføreren skapt en frykt og usikkerhet blant ansatte som er direkte skadelig for hele organisasjonen. Jeg blir ikke overrasket hvis ansatte i vårt barnevern nå velger å si opp jobbene sine eller går ut i sykmelding.


Jeg tipper de velger sykemelding. Sånn kan de fortsette å leve på løgner og snylte på fellesskapet.
Jeg skulle gjerne sett den ynkryggen innenfor den sektoren som ville ta sjansen på å klare seg på redelig vis.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Krokodilletårer hos selvhøytidelige sutrete barnefjerner
PostPosted: Fri Apr 19, 2013 12:05 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Tragisk.

Barnevernsansatte er totalt ubrukelige, de har et håpløst reaksjonsmønster overfor konstruktiv kritikk, uansett hvem kritikken kommer fra.

Overfor "brukerne" setter de inn hele statens maktapparat og overkjører all konstruktiv kritikk.

Overfor kolleger bryter det ut rå maktkamp, slik at arbeidsgiver må leie inn psykologhjelp i forsøk på å skape arbeidsro.

Overfor overordnede legger de seg ned og griner. :cry:

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]