It is currently Thu Mar 28, 2024 8:44 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Anniken Huitfeldt vil ha mer angiveri fra barnehager
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 3:48 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Anniken Huitfeldt vil ha

mer angiveri fra barnehager

Kilde: NRK. OBS: Kan kommenteres.

Quote:
Mange av barna som har foreldre med rusproblemer burde være fanget opp av barnevernet, men få våger å komme med bekymringsmelding.

Systematisk samarbeid
- Voksne er ikke gode nok til å våge å spørre mer, spørre hvordan det egentlig er, sier Huitfeldt.


Det er samme søppelet som nå profileres i forbindelse med TV-aksjonen Blå Kors driver. Vi støtter ikke denne aksjonen som svartmaler foreldre og familiesituasjonen.

[quote="Kommentarer på NRKs side
Undertegnede"]
ANGIVERKULTUR - MED JUDAS SOM HELT

Det er en søppelkultur som fremmes. Ikke takler det såkalte barnevernet jobben sin. Likevel skriker man etter at privatlivet til uskyldige skal invaderes av makten.

Det er fascisme. Kall det også gjerne for kommunisme eller stalinisme.

Tenkningen bygger på at om bare makten får komme inn i bildet, så blir tingene løst. Privatliv etter menneskerettighetene har hos disse kreftene ingen mening, men er kun lukkede krimineller "rom".

Vi har ikke lært av nazismen, fascismen, kommunismen, føydaltidens maktundertrykkelse, militærstater og politistater, eller av muslimske fascister.

Tenk! Etter et århundre hvor det ble drept 148 millioner mennesker i fredstid i kommunistland, og med nazistenes vanvittige herjenger - Ja, så har vi enda ikke lært.

Gi familiene tilbake den friheten de har hatt i årtusener!!

[/quote]

Gjerne kommenter du også.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 11:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Postert (med et par skrivefeil) som svar til "TK", som mener det er bedre å sjekke et tvilstilfelle enn ikke å gjøre det:

********************************
SV: Undersøke ?

Skrevet av Marianne Skånland, Bergen

Problemet er at de ikke har hverken metode, kunnskaper eller realisme for å sjekke noe som helst. I barnevernet betraktes enhver mistanke som bevis – ekstra gjerne hvis anmeldelsen kommer fra en barnehage, hvor personalet også betraktes som kyndige med røntgenøyne. Mange er de familier som dømmes til å sprenges til og med når de kan bevise at alt barnevernet påstår er direkte usant.

Det er dessverre naivt å tro at "tiltakene" til barnevernet og deres forlengede armer hjelper barn. De ødelegger barn for livet.

********************************

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: SV: 30 prosent
PostPosted: Mon Oct 20, 2008 9:25 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Quote:
Siden når ble inskrenkinger i skolene, dårligere lærere og flere elever et familieproblem med grunn god nok til å fjerne barna fra foreldrene? Er virkelig barnevernet i stand til å drive undervisning bedre enn skolene?

Nei sats på mer penger til undervisning, bedre lærere og færre elever pr klasse.

Å legg ned barnevernet! Di begår kun overgrep mot helt uskyldige familier!

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 20, 2008 9:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Så sant som dere skriver barnevernet ødlegger barn for livet.gi friheten tilbake til familien Godt skrevet av dere helt på tryne å ønske mer angiveri fra barnehager.mistanker omgjøres til bevis hos barnevernet ja det er sikkert og vist.og ikke bare det di er fæl å lyge barnevernet.så skal vel barnevernet tvinge noen til å sette sine barn i barnehage ,mens di ansatte blir bedt om å følge eksta godt med dette barnet.Som er satt i barnehagen etter anbefaling av barnevernet. så begynner di ansatte ålete etter alle mulige feil og tolke alt negativt for så å smøre godt på forvrenge di vet jo di får favør hos barnevernet for det.Og slik smadre en familie.og disse ansatte får vel gjerne og plutselig spesielle følelser vedrørende dette barnet som er i barnevernets søkelys.dette skjer jo idag ,men di vil jo ha mer.at di ansatte må føle mere rart. tolke ting enda mere feil. tro hva som helst om folk .så får di favør hos barnefjern .barnehagen blir totalt en barnevernsinstitusjon,


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]