It is currently Tue Mar 19, 2024 9:17 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Trakassering
PostPosted: Tue Sep 30, 2008 11:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ikke særlig hyggelig akkurat. Da jeg ankom mosjøen flyplass etter å ha vært i bergen å fått operert foten til min datter. Hvem andre enn barnefjernsmegga Anne Lise Bangsund står der. Å da hun oppdager meg og min datter så roper hun høyt å tydelig. ÅJA DER VAR DERE. slik at folk på flyplassen i Mosjøen snudde seg og fanget opp situasjonen . Alt hun kan for å plag mennnesker, den barnefjernsmegga fortjener kun spark i ræva . Dette er jo bare en av flere svært ubehagelige situasjoner med kommunens barnefjernsmeggge.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 01, 2008 1:46 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
En sommer da Arild var bortreist, da hadde jeg en stund av den tiden besøk av mine voksne døtre som gikk skole annet sted i landet ,. Jeg fikk dem til å passe barna n liten stund en kveld mens jeg var ute for å kjøpe lokalavisa ,før di stengte runt tolv . I sidegaten hvor jeg går ser jeg tilfeldigvis politibilen kjøre. Så oppdager politifolkan meg , å di hiver seg runt å kommer kjørende inn i den gata jeg går . Politibetjent Øystein Sund stopper bilen ved meg å sveiver ned ruta , Si meg hvem er det som passer barna dine nå da , Jeg svarer som sant er at det er det mine voksne døtre som gjør. At di mått no bare skjekk det da . Men det gadd di ikke da .

Snakk om å bli sjikanert av politi , di jobbet for Bangsund , Jeg fortalte historien til min lege da. Og hun skrev brev til politimester Håvar Fjærli for å få rede på hvilken lov den behandlingen var hjemlet i . Å hun ba han svare å sende kopi til meg noe politimester Fjærli aldri har gjort . Alt dette helvette styrt av Bangsund . Og den som organiserte politiets jobb var Snorre Bogfjellmo, også han var leder med Bangsund for politiets herjinger og romstering i vår heim . Anne Lise Bangsund bladret gjennom mine private papirer. Grevde i Arilds truseskap . skulle skjekke om alt var ryddig, det var motiv der.

Ved et annet tilfelle hvor Arild gjemte seg for politi i heimen , lette hehehe politi etter Arild i kjøkken skuffa, Gjemming da det var et justismord , non vet vel, .

Anne Lise Bangsund kunne komme opptil tre ganger dagli på det meste i heim til oss uanmelt uten å finne no på å henge seg opppi som tullkjura kom noen vei med. Altid med sin støttekontakt Venke ABEL

PERVERST BARNEVERN SOM HADDE BESTENMT SEG FOR Å KNEKKE MEG. JEG VAR OG GRAVID I DISSE TIDER Å DI KOM TIDLIG Å SEINT . JEG VAR SÅ TRETT KLOKKA VAR HALVELLEVE BANGSUND OG ABEL VAR HER PÅ INTRENGT BESØK . Det er bare helvette dette barnfjern. Di gjør folk syke.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 01, 2008 2:34 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ikke hygelig dette heller , politipakket og barnevernet spedte seg over hele huset ,slik at jeg ikke skulle ha mulighet til å følge med hva di foretok seg . Det er å no vi vet at dokumenter forsvant i denne perioden , Som ved senere andledning kom tilbake . Det er så mange forbrytere vert ansatt i helgeland politikammer opppgjenom årene at disse er truende til det meste.

En barndomsklassevenn kjempe ålreit fyr og par , hadde bråk med denne Bangsund hvor hun da kom uanmelt brøt seg inn i hjemmet mens mannnen i huset sto idusjen han fikk så vidt slengt et hånkle runt seg da ho kom brautende. Han ba henne gå ut så folk kun få kle på seg , no hun da gjorde , Joda hun Anne Lise Bangsund hengte seg for mye oppi at han var en kjernefar som dro på fjeltur å plukte bær til familien.

[EDIT av Admin:] Flyttet/hentet fra
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=21745#21745
Turid Holta wrote:
Anne Lise Bangsund grever i våre klesskap for å se om det er orden , vi har jo så mange. Venke Abel gjør likeså. Ikke mine truser får jeg ha fred for dette pakket som kalles barnevern. Hva søren har barnefjern med mine truser å gjøre . Anne Lise Bangsund spurte hva min datter ønsket seg hun spurte henne , Min datter på fire svarte jeg har alt jeg ønsker meg , mammma har kjøpt trampoline å det var stort , Med en heller sur mine gikk Bangsund megga. Samtidig gikk Abel løs på guttene med spørsmål . Slik at jeg ikke kunne følge med dem hele tiden. Jeg valgte sitte der Bangsund var med jentene siden Abel stakk ned og ut i hagen med guttene. Drittsekker. Jeg vet hva sliter med pakk som ikke kan tilfredstilles . VÆR HARD MOT BARNEVFJERNET.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]