It is currently Thu Mar 28, 2024 2:14 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Noen som kjenner til Arvid Sollie?
PostPosted: Wed Dec 03, 2008 4:49 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Jeg vil med dette rette søkelyset på en viss herremann for om mulig å se om en kunne få stoppet ham...............


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Noen som kjenner til Arvid Sollie?
PostPosted: Wed Dec 03, 2008 5:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Bestemamma wrote:
Jeg vil med dette rette søkelyset på en viss herremann for om mulig å se om en kunne få stoppet ham...............


Barnepsykolog Arvid Sollie

Denne mannen fortjener et eget kapittel. En engelsk forkynner sa at psykologer er vår tids heksedoktorer. Jeg tror han har rett, i alle fall når det gjelder denne mannen. Jeg har aldri opplevd så mye ondskap inne i et menneske før. Og det verste er at jeg har vitneutsagn på at han er en overgriper også. Denne mannen sammen med Anders Alme, ble forbannelsen for vår familie. Se opp for han, han driver eget firma i Kristiansund og er en meget brukt sakkyndig for barnevernet etter som jeg forstår over hele landet.


Barnepsykolog Arvid Sollie høres ut som en typisk "barneverns"-sakkyndig. De er alle ondskapsfulle. Psykologstudiet må en sterk tiltrekningskraft på forkvaklede mennesker.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 03, 2009 10:16 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Arvid Solli er som nevnt psykolog i Kristiansund og er fullstendig i lomma på bv. I en sak i fylkedsnemda i Molde tidligere i høst skrøt han av at han har skrevet langt over 300 sakkyndige rapporter for bv "så han var godt kvalifisert". Det skriftlige i rapportene kan i første omgang se ganske så nøytralt ut, men det er i den muntlige framstillingen han virkelig viser seg frem. 100% medhold til bv og en total nedrakking av biologisk familie. Han har også en del samarbeid med psykolog Tormod Sandvik som er meddommer i Nordmøre tingrett i bv saker, skriver sakkyndige rapporter for bv samt "behandler" ofrene etterpå når de er fullstendig knekt i egenskap av psykolog. Inntekta fra i fjor forteller sitt tydelige språk hvem han er :

http://skatt.abcnyheter.no/index.html?q ... und&fylke=

TORMOD SANDVIK 1957 6512 KRISTIANSUND N 4.648.728


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 03, 2009 9:38 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Takk for svar begge to :)

Ja, langora, jeg har hørt om disse 300 sakene før og lurer nå på hvor de er disse stakkarene som blir sablet ned av dette udyret............ :x


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]