It is currently Thu Mar 28, 2024 11:24 pm



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnas Rett - en fantastisk resurs
PostPosted: Mon Feb 20, 2006 2:04 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
:arrow: www.barnasrett.no

:) Barnas rett har stilt seg i fremste rekke i kampen mot et forskrudd barnevern.
Har du ikke vert på den siden, så har du gått glipp av noe!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 25, 2010 1:09 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Tue Jan 16, 2007 5:55 pm
Posts: 57
Enig - BarnasRett er blant de klart beste internettsidene her i landet - eller var. Hva skjer fremover nå? Det ser ut som siden er lagt ned eller ihvertfall ikke fungerer. Har i så fall "BarnasRett.no" lenger noen misjon som underforum på Redd Våre Barn?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Barnasrett.no
PostPosted: Tue May 25, 2010 3:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Erik Strand wrote:
Enig - BarnasRett er blant de klart beste internettsidene her i landet - eller var. Hva skjer fremover nå? Det ser ut som siden er lagt ned eller ihvertfall ikke fungerer. Har i så fall "BarnasRett.no" lenger noen misjon som underforum på Redd Våre Barn?


Det kan synes som om myndighetene har trappet opp kampen mot ytringsfriheten. Stadig flere nettsteder som er imot det djevelske "barnevern"-systemet blir inaktive. Listene over "barneverns"-aggressorer er også borte.

Dette forteller oss at det er viktig at listene kommer tilbake. Vi må bruke siste rest av ytringsfrihet for alt den er verdt. Ennå har ikke norske myndigheter innført totalt diktatur, selv om de er på god vei.

Jeg håper www.barnasrett.no kommer tilbake. Den var en horn i siden på de aggressive barnebortførerne.

"Barnevernet" holder denne siden under oppsikt, de sitter og nileser, kjerringene (i arbeidstiden - hvis man kan kalle det for arbeid, det de holder på med).

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnasrett.no
PostPosted: Tue May 25, 2010 5:20 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
agrippa wrote:
de sitter og nileser, kjerringene (i arbeidstiden - hvis man kan kalle det for arbeid, det de holder på med).


Vi har gjerne en topp med besøkende mellom kl 8 og 11, hvilket tyder på at folk går på jobb og starter lesingen.

Om man ser på ikkebesvarte innlegg, så finner vi at det som virker være mest interessant for barnefjernerne har gjerne høyest antall lesere.

Sammen med meldingene vi får fra brukere som opplever seg presset av barnevernet, så er dette sterke indikasjoner på at bv-arbeidere regelrett nileser der de risikerer kritikk.

For en patetisk gjeng!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 25, 2010 7:13 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Erik Strand wrote:
Enig - BarnasRett er blant de klart beste internettsidene her i landet - eller var. Hva skjer fremover nå? Det ser ut som siden er lagt ned eller ihvertfall ikke fungerer. Har i så fall "BarnasRett.no" lenger noen misjon som underforum på Redd Våre Barn?


Det ser ut som om siden kommer på plass igjen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 25, 2010 9:06 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Tue Jan 16, 2007 5:55 pm
Posts: 57
Det var godt å høre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 25, 2010 11:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Jeg jobber med å finne ut hva som har skjedd, og hvordan man i verste fall skal få rekonstruert nettstedet ut fra div. backup.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Barnasrett
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 6:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Nina wrote:
Jeg jobber med å finne ut hva som har skjedd, og hvordan man i verste fall skal få rekonstruert nettstedet ut fra div. backup.


Nå er www.barnasrett.no heldigvis oppe igjen, men hva er årsaken til at den ikke lenger blir oppdatert?

Jeg har forøvrig sett at Stine Sofie Stifelsen, som reklamerer for "barnevern", har tatt nettadressen www.barnerett.com som leder til siden www.stinesofiesstiftelse.no.

Det kan virke som om Stine Sofie stiftelsen forsøker å konkurrere med Barnasrett ved å lage en nettadresse som er nesten identisk.

Stine Sofie Stifelsen har et helt annet formål enn Barnasrett. Førstnevnte som ble grunnlagt få uker etter de tragiske Baneheia-drapene, jobber for å øke "barnevernets" innflytelse. Alle seksuelle overgreps-gale kvinner vil få sympati og støtte hos Stine Sofie Stiftelsen. Det er bare å skrive inn og påstå at barna har blitt utsatt for grove seksuelle overgrep, så vil det komme et forståelsesfullt brev tilbake, som bekrefter angiverens vrangforestillinger. Slik propaganderes det for mer ressurser til det heslige "barnevernet", som forårsaker mer sorg og ulykke for barn enn foreldre er i stand til.

Det er uhyre trist at drapet på Stine Sofie skal føre til at uskyldige barn kastes i fosterfengsel. Hva hjelper det Stine Sofie at andres barn blir frastjålet barndommen av hunndjevlene i "barnevernet"? Ingen verdens ting. Jeg synes det er misbruk av avdøde Stine Sofie at hennes navn brukes til et slikt uverdig formål. Moren hennes burde tenke seg litt om. Ada Sofie Austegard har dessverre ikke utrettet noe positivt i det hele tatt. Det er ikke positivt å nøre opp under hysteriet som fører til at flere og flere barn blir tvangsfjernet fra gode hjem.

Justisminister Knut Storberget er selvfølgelig med på galskapen og oppretter såkalte Barnehus rundt omkring i landet hvor barn som utsettes for falske anklager om seksuelle overgrep kan bringes for å få kjønnsorganene sine blottet og undersøkt av nysgjerrige spesialsykepleiere uten medisinsk kompetanse. Det finnes eksempler på spesialsykepleiere som tror det er mulig at små barn kan voldtas uten at det etterlater spor. Man kan undres om de i en alder av noen og førti fremdeles er jomfruer.

Stine Sofie Stiftelsen har for tiden gående en reklamekampanje for "barnevernet":

Lansering av tidenes holdningskampanje!
"- for barnas beste, må du tørre å tenke det verste - "


Enda flere skal oppmuntres til å komme med falske og grunnløse "bekymringsmeldinger" samt falske anmeldelser av seksuelle overgrep. Målet er visst at kvinnearbeidsplassene i "barnevernet" skal ekspandere som et sort hull.

Forøvrig er jeg tilhenger av livstidsstraff for barnedrap. De to drapsmennene burde sitte i fengsel resten av sin levetid. Du må nesten være like labil og tåpelig som Knut Storberget og resten av kvinnesaksjuristene for å tro at rehabilitering er mulig. Mødre blir fratatt barna sine for ingenting mens to menn som begår overlagt drap på to 10 års gamle jentunger får slippe ut mens de ennå er relativt unge menn. Juss skal visstnok ikke ha noe med rettferdighet å gjøre, og det er jeg helt enig i.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 6:41 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Det er veldig trist at Stine Sofie Stiftelsen skulle ende ut i dette, det var jeg ikke klar over, jeg trodde de kjempet for barns rettssikkerhet, og det trenger barna i Norge at noen gjør. Og FrP gir de John Alvheim's ærespris.

Den absolutte fornuft avgikk ved døden i aftes kl. 11.
(Henrik Ibsen).


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnasrett
PostPosted: Fri Jun 11, 2010 7:47 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
agrippa wrote:
Forøvrig er jeg tilhenger av livstidsstraff for barnedrap. De to drapsmennene burde sitte i fengsel resten av sin levetid. Du må nesten være like labil og tåpelig som Knut Storberget og resten av kvinnesaksjuristene for å tro at rehabilitering er mulig. Mødre blir fratatt barna sine for ingenting mens to menn som begår overlagt drap på to 10 års gamle jentunger får slippe ut mens de ennå er relativt unge menn. Juss skal visstnok ikke ha noe med rettferdighet å gjøre, og det er jeg helt enig i.


Jeg har ikke studert dommen, men fikk med meg at psykobablere var sterkt inne i argumentasjonen for skyld. Videre arbeides det for å få saken opp på nytt. Jeg dømmer ingen kun for at media og domstolene gjør det.

Hvorfor måtte man ødelegge saken med psykobablere, om det var en opplagt sak?

Jeg har ikke tid til å sette meg inn i saken, men er svært skeptisk domstolene.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]