It is currently Thu Mar 28, 2024 5:55 pm



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: God jul 2012 og godt nytt år 2013!
PostPosted: Tue Dec 11, 2012 5:34 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
God jul 2012 og godt nytt år 2013!

Det er med delte følelser jeg ønsker alle ofre for barnevernets overgrep alt godt i adventstiden 2012. Vi vet jo så alt for godt at julen er en svært tung tid for mange. De typiske familiehøytidene vekker smerten og savnet etter sine nærmeste mer enn mye. Barna savner sine foreldre og foreldrene kjenner på smerten at barna hører hjemme hos dem.

En del opplever adskillelse foreldre og barn for første gang i tiden før jul, og får en høytid i sjokk og fortvilelse. Det er vanskelig å aktivere advokater og hjelp i ferietiden. Fra Gunn Astrid Baugerud sin uetiske forskning har alle fått tilgang til informasjon om (sitat:) "reaksjoner hos foreldrene, som høylytt gråt og hulking, klamrende atferd overfor barnet, raserianfall eller besvimelse." Dette når barna tas i varetekt av makten. Det er vel omtrent samme reaksjon man kunne forvente om noen føres bort for å skytes. Det handler altså om TORTUR av barn og foreldre.

I en slik situasjon er det ikke enkelt å spre håp og glede.

Hos oss har vi fått mye tid til å tenke på livet de siste dagene. Min svigermor tapte kampen mot kreften natt til mandag. Jeg tar meg i å tenke hva om hun hadde gjort si eller så...? Hadde hun da vert her nå - frisk? Videre tenker jeg på at levealderen øker raskere enn før.

Det jeg forsøker å si er at om DU lykkes i å holde deg frisk, så har du et langt liv foran deg hvor dere kan ta igjen noe av det tapte. Vi vet at stress kan gjøre folk syke, og at barnevernets ofre har mye mer sykdommer enn folk flest.

Stress er imidlertid på mange måter også en drivkraft. Hormoner og signalstoffer maner oss til kamp mot overmakten og mot adskillelse foreldre og barn. Det er nedlagt i våre gener. Og det er en del av den sunne fornuft. Derfor vil jeg oppfordre til konstruktiv kamp. Jeg tror det gir mindre sykdom og større sjanser for å oppnå noe. Det er en del som opplever at lang kamp bærer frukt. For barna er det også godt å vite at de hadde foreldre som kjempet for dem.

Kampen mot barnevernsovergrep har endret seg. Spesielt siste år. Russland og Kina, og mange mindre land, er kommet på banen som aktører mot vestlig liksombarnevern. Barnevernskampen internasjonaliseres.

viewforum.php?f=314

Det er mitt håp at dette medvirker til internasjonale fagmiljø som kan konfrontere Vestens sosio- og psykobabbel. Her på forumet har vi samlet og kommentert 150 lenker til forskning og artikler om forskning.

http://r-b-v.net/forum/viewforum.php?f=9

Internasjonalt press og forståelsen av barnevernets ufaglighet er viktige brikker i kampen for fred for familiene.

Julebudskapet handler om Han som Bibelen kaller Fredsfyrsten, og om englene som sang "fred på jorden". Det handler om håp både i verden og i døden. Ikke minst handler det om håpet om en større mening.

Den krigen folk opplever mot familiene sine er langt borte fra den freden kristne skulle ha spredt. Moralister, ideologer, bedrevitere og maktmennesker som kaller seg kristne tar alt for ofte bort saltet fra den kristne tro.

Det er mitt håp at barnevernsofrene skal finne en strime av lys, en stjerne som kan tale om at dagens lys og glede finnes lengre fremme, når det ser for mørkt ut. Uten håpet om bedre tider, så blir det gjerne så alt for mørkt når smerten øker på.

Jeg ønsker folk all hell og lykke i kampen om å få samle sine familier. Måtte alle gode krefter være med dere.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: God jul 2012 og godt nytt år 2013!
PostPosted: Sat Dec 15, 2012 2:24 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
15. desember 2012

Det har gått noen dager uten at noen andre har våget seg til å følge Arilds tenksomme og gode julehilsen her. Så jeg prøver meg:

Måtte julen bringe velsignelse. Det blir ikke noe simsalabim blant mennesker, men juleevangeliet er et stort håp.

Forlat oss vår skyld - - Forlat oss ikke bare våre bevisst slemme handlinger, men alle de gangene vi er dumme, utenkende, uforstående. Her på forumet i særdeleshet går tankene til alle de familiene som er blitt utsatt for familie-sprengningens ondskap, uten at resten av oss kanskje helt har forstått hvor grusomt de har det. La julestjernen lyse for dem og Kristus støtte dem slik vi ikke har maktet det.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: God jul 2012 og godt nytt år 2013!
PostPosted: Fri Dec 21, 2012 8:46 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Takk for gode ord, Arild og Marianne.

En spesiell takk til Arild og forumet, for å gi rom for de mange stemmer som er blitt utestengt fra den åpne samfunnsdebatten.

Og en takk til alle engasjerte mennesker som bidrar her, ved å sette ord på og dele sine egne, ofte dyrekjøpte og smertefulle erfaringer.

Vit at hver tanke og gjerning ment å bringe håp og glede, kan lindre litt lidelse, og derved aldri kan bli forgjeves.

Ønsker alle en fredelig jul og et godt nytt år.

Legger ved en youtubelink, til Marit Larsen & Garness, som synger Her kommer dine arme små, fra slottskonserten 2011.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: God jul 2012 og godt nytt år 2013!
PostPosted: Tue Jan 08, 2013 4:39 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Kristus er verdens lys. Han kom inn i verden for å spre lys der hvor det før var mørke. I mørketiden tenner vi lys. La disse lysene vitne om at det er noe større enn menneskene. Jesus Kristus har all makt og ære. Mot Ham må barnevernets skare av demoner gi tapt. Vi som er utsatt for barnevernets grusomhet må se tapet i en større sammenheng. Livet var aldri ment å være problemfritt. De som idag koser seg med pengene de har fått for å utøve ondskap mot barn og foreldre, vil en dag bli stilt til doms for sine ugjerninger. Alle dem som har kost seg på bekostning av andre, vil måtte svare for seg. De siste skal bli de første.

Derfor må vi aldri gi opp håpet, for Gud er sterkere enn all verdens djevler. De som utfører djevelens verk på jorden vil bli straffet om de ikke vender om og angrer sine synder. Da kan ikke Jens Stoltenberg og hans sosialistiske velferdsstat redde dem. De som setter sin lit til kommunen og pengesekken, vil på den ytterste dag ikke bli gjenreist til evig liv.

Tenn et lys til minne om Jesu' fødsel. Om dere så går gjennom dødsriket eller gjennom døren til Statens Hus for å dømmes i den uhellige "fylkesnemnda", så frykt ikke. Når kommuneadvokaten tordner mot dere med patos eller barnevernets prosessfullmektig snøvler ivei, mist ikke motet. Husk at Jesus Kristus er uendelig mye større enn de falske dommerne som tar fra oss våre høyt elskede barn.

Husk at selv Jesus Kristis, det lille barnet som ble født i en krybbe som Guds sønn, endte sitt liv i ytterste elendighet før Ham stod opp fra de døde slik også dere vil bli gjenreist dersom dere har troen på Jesus som verdens frelser.

Barnevernet skal ikke knekke oss, for vi tar avstand fra djevelen og alt hans verk. La barnevernslederne og alle deres små demoniske saksbehandlere dømme og herje mens de danser rundt gullkalven i form av kommunens lønnsregulativ. De gleder seg stort over alt gull og sølv som blir dem til del for hvert barn som stjeles fra foreldrene. Mens foreldrene og barna gråter, fryder de seg over den materielle rikdommen sin. De føler seg høyt hevet over stakkarene som de knuser med sin verdslige makt. De gidder ikke engang ta telefonen fra de elendige, som blir forfulgt for sin tros skyld.

Det drives klappjakt på kristne i et Norge som er i ferd med å bli avkristnet. Trollkjerringene i barnevernet avskyr lukten av kristenmannsblod. I Dovregubbens hall fester de, og Kommuneadvokaten danser med en møy så fager. Han har aldri sett en så fager møy. Hun ser ut som en stut, men Kommuneadvokaten synes hun er den skjønneste skapning, som han noen gang har sett. De drikker gammelt piss levert fra det lokale sykehjemmet. - Vil du ha et nytt glass mjød, min fagre møy? spør Kommuneadvokaten. - Ja, kvitrer barnevernskonsulenten. Han skjenker henne en skål fra nærmeste bekken. Oppe i bekkenet flyter det gammel avføring. - Skål, sier kommuneadvokaten, og de drikker det de innbiller seg er sprudlende champagne. - Åh, så deilig, jubler de i kor, mens de gleder seg over alle barna som har fått "hjelp" av barnevernet til å bli kvitt sine foreldre. Nedover kinnene deres renner strimer av piss og avføring, men de koser seg med all dritten og spiser en klump bæsj for å fryde ganen.

I Dovregubbens hall råder mørket, og alle trollene liker seg best bak lukkede dører. For hvis Kristi lys faller på dem, så sprekker de. Slik skal Jesu' fødsel minne oss om lyset, som bringer lys der hvor det før var mørke.

Godt nytt år!

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Last edited by agrippa on Tue Jan 08, 2013 4:43 pm, edited 1 time in total.
La til noe


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: God jul 2012 og godt nytt år 2013!
PostPosted: Wed Jan 09, 2013 9:56 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2012 12:39 pm
Posts: 54
Til mine to elskede barn,
fra deres far.

Jeg folder mine hender små
i takk og bønn til deg.
La alle barn i verden få
det like godt som jeg

Vern alle med din sterke hand
Mot barnevern og død
Og hjelp små barn i Norges land
så ingen lider nød

La ingen krig og løgn og dritt
få gjøre oss fortred
La alle leve trygt og godt
i FRIHET og i FRED

_________________
Kjemp for alt hva du har kjært, dø om så det gjelder!
Da blir livet ei så svært, døden ei heller!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]