It is currently Thu Mar 28, 2024 11:40 pm



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnas jul hjemme
PostPosted: Tue Dec 02, 2008 5:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Når man ser sine egne barn glede seg så til jul, og forbereder jul med gaver lys og pynt. Julestemning som glitrer i barnas øyne, da går tankene til alle de barna som sitter i barnevernets fengsel og lengter seg syk etter familien sin.

Alle barn skulle ha rett til å få holde julefeiring med sin egen familie. Barn som er fanget av barnevernet som sitter og tenker på forige jul hjemme hos sine kjære. I år får flere barn en jul langt vekke fra sine kjære. Julesanger og det hele minner dem om mamma og pappa.

stakkars barn,klarer neppe glede seg over den gaven de fikk til jul. Gaven de drømte om var mamma og pappa søster og bror. Ingenting kan erstatte det.

Barn på barnehjem vilken jul har de?
Mobbing\plaging og lengsel hjem. Julen med mormor \farmor og farfar og mor finns ikke mere.
Jjuleklem av mamma og pappa alt er stjålet livet er ruinert.


Jeg folder mine hender små i bønn om at barn i Norge må få en jul hjemme hos mamma og pappa slik som mine barn får.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 03, 2008 2:50 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
For mange den triste jul. En jul uten sine elskede små barn. Barn tatt av barnevernet som sitter på barnevernsinstitusjon og ikke får utlevert gaven fra mamma og pappa. De ansatte forteller at det ikke er noen gave kommet fra mamma og pappa. En slik jul er manges barns jul. Julen hvor liksom alle skulle være snilde mot hverandre. Barnevernet har sørget for stadige nye juletragedier .

Julen der hjemme er den eneste julen for et barn . Det blir ingen orntlig jul uten mor og far. Barnevernet ødlegger julen for mange tårevåte barneøyne.

Barnevernet er en skam, en stor skam i et land hvor man har det best i verden. Norske barne er friskest i verden, vi lever nesten like lenge som japanere . som blir noe eldre. Alikevel tar de flest barn her. Det handler ikke om barnevern, men om penger. Kjøp og salg av barn... Du er en fande, foster mor og far. Arbeid heller du for at de barn du beholder for barnefjernet får komme hjem til jul. Vis deg som et menneske og se at det du gjør er galt.

Merry cristmas. Med ønske om at alle barn blir levert hjem denne julen. Der de hører hjemme.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 12, 2008 10:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Så alt for mange barn tvinges til å savne sine kjære denne julen. Og barnevernet skal ha vakt i jula og passe på at ingen feirer julen slik som barnevernet feirer den. Barnevernet i mosjøen de går på polet de. Etterpå så sitter de sammens med sine venner og koser seg med å legge ut i fylla om taushets belagte ting i barnefjernet. tror de der folkan bør passe sine egne saker purken og for den slags skyld de har stadige besøk der i angermobygget i mosjøen hvor en ansatt i barnevernet i mosjøen har sin venninde jobbende.

De som vil feire jul anderledes enn oss værsegod. vi er for glad i te og kaffe her i huset. God jul. Trolig er kaffe mest skadelig av disse drikker. Vist det blir flere enn to kopper dagen. alt med måte, melk er og ikke bra i store mengder.

Bør vel ta noen bilder av barnevernet med gående ut av polet med posen.
siden de ikke tolerere at andre smaker på det. barnevernet i mosjøen er relativt flittige gjester der. det ser man da sjøsiden center ligger like ved , og der er jeg daglig omtrent.

sånn rundt jobb slutt kommer disse kundene fra barnevernet. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 13, 2008 11:41 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Komunens fylleball\juleball står vell snart for dør. Kan ikke ungå å legge merke til deres årlige fyllefest på rådhuset da vi bor like ved. Vinduene står åpne langt utover natt og det er høg musikk og bråk. Om det var glatt-isen eller fylla som gjorde at en kvinnelig ansatt på komunen med latter og hyl havnet på ræv utafor komunehuset her et år. det vet jeg ikke sikkert men full var de. Og de pleier da ikke ramle til daglig.

Snart skal de samme som her festet barnevernet sosialarbeidere og komunens ansatte generelt ut å få meg seg politiet som og fester og går på polet, for å ta barna fra andre som feierer julen som de sjøl gjør. Barnevernet er noen fordømte hyklere som burde passe sine egne saker.
Så er jo barnevernet i mosjøen så heldig å ha en venninde ansatt på polet til å følge med de som barnevernet følger med. Så må der raporteres til barnevernet at nå har den og deb vært på polet.

Barnevernet er som kjent støtt der på polet og ut kommer de med poser. Så de kan bli full og gape om alt taushetsbelagt om byens innbyggere. I hjemmer som de har gjort overgrep i. Fordømt pakk er de .Fyllekela vet disse godt å lage selv. Jeg har jo sett det..

En full fra komunens fyllefest på rådhuset i mosjøen kom til å spasere sjanglende forbi vårt hus en kveld et år. Vedkomende hadde tydligvis glemt å tisse før han frlot rådhuset og slengte tisseluren sin i trærne mot vår hage for å tisse. en ansatt i komunen som snart ivrer for å gi medhold i å ta barna fra andre som fester i julehøytiden.

Snart skal Helgeland arbeider blad vel skrive om alle de barna som barnevernet mener lider under julehøytiden for foreldrenes fyll. I år håper vi at de passer på å få med at barnevernet selv er hypige og flittige julegjester på polet. De uniformerte og. byens flere fosterforeldre er og kjente polgjester. Og når julehøytiden nermer seg er det å utenfra ste den lange polkøen som komunens ansatte politiet og fosterforeldre dominerer.
Og diverse andre i styre og stell som har klikka alkis i julehøytiden. Pass endelig da og godt på i deres hjem da og , tåler de det ikke hos noen burde de sette egne grenser og. For disse politikere og barnefjernere vet å fylle på med polvarer til jul ser man jo. Og fosterfanden.

Rundt juletider kommer disse styrerne bråkende og hylende fulle som søren er de i byens julegater om du tar deg en tur ut for å lufte deg. ser man det.

Her skulle barnevernet og politiet vært. For så gjør de mot andre de dem forfølger.

Pol-en pol-to pol-tre pol-fire pol-fem pol-seks pol-sju pol-åtte pol-ni polti, disse pol-farerne. som burde se til sin egen heim å styre sitt eget hus ikke hersje å ta barna fra andre.

Noen bør jo da og se til åssen barnevernets barn har det i jula. Om rett skal være rett og likt skal være likt , for om politikerne ser andre lover å plasere på barnevernet, så er vell barn barn enten de er barn her eller der.

Så vi får håpe barnevernets barn tross alle polposer får en fin jul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 13, 2008 7:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Fyllikbarnevernsarbeideran er som kjent psykopater og tenker bare på hva de vil gjører i julen, De har jo barn syns selv da at julen burde være fredens tid. Alkohol kan de benytt senere i livet disse barneverneran. Og gjøre julen til noe fint for barna. Men de er jo psykopater å tenker bare på seg selv derfor fester de og drikker seg pære kanon. Slik at de på årets fest ikke klarer stå på bena. de klikker altså alkis. Barna er jo ikke med på det så ikke serlig morro for dem.
julen syns jeg er til for barna og deres gleder. Gaver og besøk og god mat.
Juleevangeliet passer bra inn på jesu fødseldag. Men så har jeg selv likedan gleder som barna. Så vi koser oss så godt sammen og vi har det så fint i julen i lag jeg gubben og alle barna. Og barnslige lyst.
:D :D :D Goderi i fleng nam nam . hvit fin snø nyttårs rakketter på nyttårsaften kotteletter på kvelden . begynner å bli fast inventar her i huset nyttårsaften. Men nå var det jul .

Nei vi bruker ikke nisse pynt vi har bare en nisse i huset og den pleier ligge i en sekk, men det siste året har den hengt i vindfanget i vinduet.
Mått luft den litt fra sekken sin .

det er jesus som er hovedpersonen egentlig jula, men jeg syns uten tvil det er barna som blir midtpunktet både i jula og resten av året selv om man er troende. Og det er sant noe annet er umulig. For meg blir barna min lille menighet

Ellers er bønn bra det skal aktivisere hjernen så kjempemye at det finns ingen bedre måte og bruke hjernen på viser forskning. Vil du aktivisere hjernen din så be. :D Hjernestimulangs intet over intet under.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 16, 2008 4:15 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det er vell noen pedofiler og voldtekstmenn på juleferie og vil en tro. Som driver å soner men gjerne til ingen nytte. De blir vell neppe kvitt sin måte å være på i et fengsel. Nei ikke vet jeg hva en skulle gjort med dem . Men borte fra andre mennesker burde de farligste holdes . så de treng vel noen til å pass på seg om de skulle leve blant folk.

Tullingen som satte syv barn på datra si og holdt henne fanget i en kjeller i flere år. Treng virkelig straff. Eller skal noen bare ta vare på dem? ikke vet jeg bare folk kan leve trygt er det det samme for meg. treng jo ikke nødvendigvis straff alt heller nei. Bare andre får fred for slike monstre.

Det er sikkert visse ting som straff ikke passer. enkelt hadde jo alt vært om alle var snilde ,men slik er det ikke. ikke ville jeg syntes det var trygt med masse pedofiler som kunne gjøre hva de ville med barn om de bare fikk tak i dem.

Må jo være trygt for alle. Har ike noe mere å skrive om ,bare at noen må ta vare på pedofiler og voldteksmenn så man kan få lev i fred. For de finns. Men god natt. ...Går de løs i gatene nå i jula? hvorfor blir ikke folk informert om at nå slippes så og så mange fanger ut som soner en dom for gud vet hva? og at de er på perm nå Hæ ? Og noen fosterbarn er sikkert plasert hos pedofiler. barnevernet ocompany viser jo at de ikke bryr seg om seksuelleovergrep mot barn. De lar mer enn gjerne barn bli misbrukt i sine anstalter.

det eneste barnevernet vil er ødlegge familien de bryr seg ingenting om barn. de har jo funnet det best å la barn være på institusjon hvor de vet det begaås seksuelle overgrep mot barn. Et fordømt drittland det er hva det er. hyklere og skittsekker er barnevernet som tilater seksuelle overgrep mot barn bare det foregår i fosterheim eller på institusjon. ÅÅÅÅÅ kor e hate dere barnevern det såkalte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 16, 2008 7:28 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Om foreldre drikker en gang i blant gjør ingenting. Om barn går i barnehage av og til gjør ingenting. Problemet er bare at barnevernet bruker alt mot sine ofre som de gjør selv i sitt liv. Det handler ikke om barnevern ,men om å røve barn og ødlegge familier det er det hele for barn bryr de seg ikke om.
Så har barnevernsofre barn i barnehage er de i søkelyset for at de ser etter feil . Alle normale friske barn elsker sine foreldre og vil være hos dem . Barnevernet det såkalte hater foreldre og vil bare ødlegge. Fosterfanden gir blaffen i barna og at de lengter hjem. Hadde aldri klart hatt et barn hos meg mot barnets vilje nektet barnet å vise følelser at de savner og elsker sine foreldre . Tenk så rått mot barn , nekte dem å vise følelelser. De ødlegger barn barnevernet...........Om politikerne kunne få ører å høre med. Om barn blir sex misbrukt hos fosterfanden gjør ingenting for barnevernet de syns det er helt ok. om fosterforeldrene misshandler dem helt ok . Målet til barnevernet er nådd ØDLEGG FAMILIEN. Da spiller det ingen rolle hvordan barna får det og har det i fosterheim.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 19, 2008 6:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Barnevernet likestilles med seriemordere. De gjentar si ugjerning jevnt, bare det at staten deltar i bortføring av barn . Hjernen til flere seiemordere er blitt scannet og der finns en liten forskjell, mon tro om man ikke skulle scannet hjernen på barnevernet, for ingen normale friske mennesker klarer utføre en slik rå og brutal handling som det å røve barn fra foreldrene. De må være gerne. En annen type hjerne av den meget farlige type hjerne.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 19, 2008 11:39 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Mat mat og atter mat skulle tro det var krig som ventet, men det er bare julen som står for dør. Har ondt i håndleddan etter å slete den ene posen etter den andre med meg hjem. uten bil og ikke sykkelføre men speil hålke og strødd på med sand så nytter heller ikke spark.

Det er jul , gaver kjøpe kjøpe. sende gaver noe som er glemt mon tro? Skal bli deilig å legge seg til natten ,bare synd at søvnen forsvinner av tankene om alt man kan ha glemt.

Samt at vi holdt på å få brann i huset forige kveld\natt. Tok søvnen sist natt totalt. Det brant i ei ledning i kjelleren. Guttungen hadde fått støt i seg.

Gammelt hus gamle systemer burde vært ordnet. Uten Arild i huset ville jeg ikke sett brannen i ledninga i taket. Og trolig brent inne .. Takk for at Arild finns med sine elektokunnskaper fra skolen. God jul vi lever enda. Det er nå fint med guds løfter om beskytelse.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 20, 2008 1:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
JEG GLEDET MEG ALTID TIL JUL DA JEG VAR BARN. Julen var mørketidens midtpunkt og alle vi åtte søsken gledet oss som bare det. Mamma og pappa gledet seg og til jul, det er bare overdrivelse og løgn at så mange barn som de nevner på gruer seg til jul. Bløffmakere er hva de er og overdrivere.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]