It is currently Fri Mar 29, 2024 4:59 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Beste ønsker for julen og neste år fra "Redd Barna Våre
PostPosted: Sat Dec 22, 2007 3:04 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
I skrivende stund når vi flere enn noen gang med informasjonen om barnevernets tragiske, urimelige og uvitenskapelige angrep på familiene. Det gir håp for framtiden.

Vi har EN mulighet for å gå av med seieren: Bli mange og nå enda mange flere.

På forskjellige sosiale nettsted, forum og nettsider, når vi tusenvis av mennesker. Nyttårsforsettet er å nå veldig mange flere. Og tro ikke at det ikke er mange muligheter for dette! Jeg ser mange ubrukte muligheter, og mange måter jeg og andre kan effektivisere arbeidet. Det er altså ingen grunn til å tro at nyttårsforsettet ikke nås.

I skrivende stund har vi godt over 2000 daglige besøkende. Det øker altså mye for hvert kvartal.

Dette er imidlertid liten trøst for de som lengter etter å ha sine kjære rundt seg NÅ. Jeg tenker stadig på lidelsen og smerten til de som lengter etter hverandre, og skulle ønske jeg fikk arbeidet til å gå veldig mye fortere. Derfor oppfordrer jeg flere til å delta i å spre informasjon.

Bruk artiklene til Skånland. Bruk det jeg skriver. Ser dere noe dere ønsker bruke, spør de som har skrevet.

Det hjelper! For ti år siden var ytringsfriheten for barnevernsofre mye dårligere. Vi skal presse grensene ytterligere, slik at galskapen og lidelsen barnevernet og makten påfører folk, blir kjent. Vi skal bevise at vi har rett.

På denne måten skal vi få opinionen til å "se" galskapen. Viktig er det også at vi når barnehjemsbarn og fosterbarn som påprakkes barnefjernernes virklighetsforvrengelse. Det er som barn vi lærer hva som er normalt. Disse lærer at det er normalt å bli frastjålet foreldre og vokse opp på en unaturlig måte. Det ødelegger forståelsen av hvordan livet leves, som familier som står sammen i glede og nød.

Jeg håper å få tid til å lage et informasjons-opplegg som kan sendes kommuner og folk - et opplegg som viser hvilket økonomisk vanvidd det såkalte barnevernet er. Kort og konsist bevise at det såkalte barnevernet tar helt feil og kaster bort skattepengene.

Det er EN av MANGE idéer. Men skal jeg få tid til å gjøre det jeg vil, og tror er effektivt, så må flere delta i å spre informasjon om nettstedene som er viktigst. Da kan folk få vite hvordan det står til i landet vårt. Det viktigste er altså å nå flere!

Det er en del som står på mye. Kjempebra! Men vi kunne vert mange flere. Når folk forstår at det hjelper - ytringsfriheten er bedre - og at vi når en stadig større gruppe, så tror jeg folk vil delta mer.

Dette var litt av drømmen for tiden som kommer.

Må dere alle ha en så god jul som mulig!!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Dec 02, 2008 9:40 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Apr 09, 2008 7:23 pm
Posts: 193
Location: Vestlandet
Quote:
Jeg håper å få tid til å lage et informasjons-opplegg som kan sendes kommuner og folk - et opplegg som viser hvilket økonomisk vanvidd det såkalte barnevernet er. Kort og konsist bevise at det såkalte barnevernet tar helt feil og kaster bort skattepengene.


Dette vil jeg være med på.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Beste ønsker for julen og neste år fra "Redd Barna
PostPosted: Wed Dec 03, 2008 5:32 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Arild Holta wrote:
(..) Nyttårsforsettet er å nå veldig mange flere. Og tro ikke at det ikke er mange muligheter for dette! Jeg ser mange ubrukte muligheter, og mange måter jeg og andre kan effektivisere arbeidet. Det er altså ingen grunn til å tro at nyttårsforsettet ikke nås.

I skrivende stund har vi godt over 2000 daglige besøkende. Det øker altså mye for hvert kvartal.


Vi nådde nyttårsforsettet. :)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]