It is currently Sat Apr 20, 2024 1:57 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Til alle
PostPosted: Wed Dec 12, 2007 8:56 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Thu May 10, 2007 8:41 am
Posts: 131
Her stakk følelsen av julefred frem.Ved å se ut i vinterlandskapet. Morgen med stjerner, blålilla himmel, frost på trærne. Jeg tenkte på alle dere som sitter uten barna deres- og på alle barna som sitter uten dere.

Jeg ønsker nå- og for 2008- at mange barn vender hjem til sine. Og at barna får feire jul med sine nærmeste- i år. Til de av dere som ikke kan oppnå dette, ønsker jeg at deres hjerter og sjeler må finne trøst og glede der det er mulig.

ER det noe vi kan gjøre for å hjelpe? For å gjøre dette landet - og verden mer oppmerksom?
Kan vi, alle medlemmer her og våre venner/familie sende et julekort hver e.l. til ministre og regjering og minne dem på hva de gjør? Kort sagt å lage en slags aksjon? Amnesty praktiserer jo dette- brev og sms...Da kan vi også! Kan vi , i løpet av et par dager lage en eller flere tekster som passer?
Det må da være tiden for det nå?

Sender herved ut kjærlige tanker til dere alle.Og skal prøve å huske på hver gang jeg tenner lys.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 12, 2008 10:38 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
God ide det . er bare redd disse psykopatene ikke bryr seg det grann. Det liv politikerne lager for andre skal de jo ikke leve etter selv. De lever sitt drømmeliv som de vil. Ellers var det jo en god ide og kunne bare et hardt hjerte smelte. Det er jo lov å håpe, nå i håpets tid. politikerne vasser i penger og kan kjøpe seg det liv de vil ha og gi blaffen i oss vanlige mennesker. :cry:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]