It is currently Thu Mar 28, 2024 11:17 am



Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hvorfor???
PostPosted: Tue May 22, 2007 9:59 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue May 22, 2007 9:48 am
Posts: 82
Jeg skjønner ikke noe av dette.... Hvorfor kan ikke jeg svare på noen innlegg eller skrive nye? Skulle gjerne fortalt alle og enhver at jeg mistet sønnen min fordi jeg begynte med hjemmeundervisning....fordi han "bare" ble mobbet på skolen i 6 år....Noe alle mener at man må regne med...

_________________
Munnkurver er kun for å beskytte andre enn barna - Løvetannbarna knekker ikke!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hvorfor???
PostPosted: Tue May 22, 2007 10:07 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Lena wrote:
Jeg skjønner ikke noe av dette.... Hvorfor kan ikke jeg svare på noen innlegg eller skrive nye? Skulle gjerne fortalt alle og enhver at jeg mistet sønnen min fordi jeg begynte med hjemmeundervisning....fordi han "bare" ble mobbet på skolen i 6 år....Noe alle mener at man må regne med...


Du må først godkjennes av administrator. Det er for å forhindre at forumet blir infiltrert av barnevernspropagandister.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Aha:))
PostPosted: Tue May 22, 2007 10:17 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue May 22, 2007 9:48 am
Posts: 82
Selvfølgelig:) Som sikkert alle forsto, så er jeg heeeelt fersk:))

_________________
Munnkurver er kun for å beskytte andre enn barna - Løvetannbarna knekker ikke!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 22, 2007 10:58 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Du får først adgang til å prøve det øverst, i seksjonen for nye medlemmer. Skriv gjerne der! Les på forhånd grundig om tema og brukergruppe. Dette forumet er ikke til almen debatt, ser du, bare for opplysninger og diskusjon av hvordan barnevernet skader familier.

Det betyr ikke at vi som skriver her, ikke vet at det fins andre ting her i livet. Det betyr bare at Arild, som er eier av forumet, har valgt å stille dette til disposisjon spesielt for barnevernsofre, fordi de blir tiet ihjel, hindret i å få sin info ut, overfust, eller plaget på andre fora og i nesten hele den almindelige pressen. Dette skal være et fristed for barnevernets ofre.

Det du skriver om hjemmeundervisning, høres nettopp ut som noe som er interessant informasjon for dette forumet.

Hilsen
Marianne Haslev Skånland
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Et alment forum til debatt av barnevernets ødeleggelser
PostPosted: Tue May 22, 2007 11:33 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
  
Dette forumet er ikke til almen debatt, ser du, bare for opplysninger og diskusjon av hvordan barnevernet skader familier.


Alle kan bli medlem av forumet bare de ikke eksponerer meninger som bryter med forumets formål, som er debatt av barnevernets ulike måter å ødelegge familiene på.

Dette er et av få steder hvor du vil høre en annen sannhet enn den offisielle om barnevernet. Her trenger du ikke være redd for å bli slått ned dersom du ikke forguder barnevernet etter å ha vært vitne til deres skremmende og sjikanerende adferd.

Det kan være fin terapi å skrive om hvordan barnevernet opptrådde mot deg. De fleste som har vært i ufrivillig kontakt med barnevernet føler seg overkjørte, misbrukte og traumatiserte. Barnevernet besitter et enormt maktapparat som det ikke nøler med å sette inn av full kraft mot den lille mann og kvinne for å fornedre, knuse og nedbryte.

Myndighetene liker naturlignok ikke at r-b-v.net eksisterer. Derfor har eieren av forumet blitt utsatt for sjikanøse anmeldelser fra barnevernet i Vefsn kommune i Nordland fylke. Selveste statsadvokaten i Nordland, Jenny Sællegg, har bøtelagt eieren for å ha "sjikanert" barnevernsansatte som har trengt seg inn i hans hjem og truet med å bortføre barna hans. Du må derfor regne med at innleggene dine blir lest av maktens håndlangere. De fråder om munnen av raseri over innlegg som navngir barnevernsovergriperne, som krever fullt hemmelighold rundt sin skitne krig mot barnefamiliene. Men vit at du har ytringsfrihet og kan navngi de ansatte som har urettmessig plaget og forfulgt deg. Det er de som ikke har rett til å gi ut opplysninger om barnevernssaken (men de gjør det likevel!). Ikke la barnevernet kue deg til taushet. Skriv om det du har opplevd. Da kan flere bli advart mot å kontakte barnevernet, som har absolutt intet å tilby, unntagen skadeverk og destruksjon. De som jobber der er simpelthen moralsk forkvaklede individer uten evne til å sette seg inn i andre menneskers følelser. Og de har staten betrodd ansvaret for å "verne" våre barn. Det hadde vært morsomt dersom det ikke hadde vært så tragisk...

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue May 22, 2007 12:50 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Sjansen for å få bøter av å skrive her på forumet, er minimal. Dette er beskyttet av Grunnloven § 100 og menneskerettighetene.

Jeg har både avbildet og kritisert knallhart navngitte personer. Dette har politiet bedømt som lovlig 2 ganger i Mosjøen og 1 gang i Stavanger.

At statsadvokaten utviser "skjønn" (jfr rådmann i Vefsn) mht loven, viser bare at statsadvokaten er på jordet.

Bøter for å ytre seg..! Jeg tror statsadvokat-dama er gal! Hun bør emigrere til Kina. Der passer meningene hennes inn.

Ingen av medlemene på r-b-v.net er bøtelagte for å ytre seg her. Det er lovlig å fortelle om sine opplevelser. Maktpakket forsøker å ta meg, ved hjelp av å tolke lovene med "skjønn"! :roll:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Milde himmel for en verden jeg har kommet inn i?!?!?
PostPosted: Wed May 23, 2007 12:13 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue May 22, 2007 9:48 am
Posts: 82
Milde himmel for en verden jeg har kommet inn i?!?!?

Den verdene som var, var jo egentlig ganske så trygg...

Men en gang barnevern, alltid barnevern...og du da ikke mister unga første gang...

Men savner ett sted der man kan skrive sin egen historie...?? Eller har jeg bare ikke lest nok??

Og hvorfor er alle her(nesten) annonyme??

_________________
Munnkurver er kun for å beskytte andre enn barna - Løvetannbarna knekker ikke!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed May 23, 2007 1:01 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:53 am
Posts: 90
Du er ganske så anonym selv, og flere her er mindre anonyme enn deg.
Og foreløpig forteller du ganske forvirrende historier. På mange nettsteder er folk mye mer anonyme enn de er her. Dette er jo ikke noen chat hvor folk skriver frem og tilbake om ymist som en telefonsamtale, men et sted for informasjon. Det er heller ikke tvang til å skrive her hvis du føler at du er kommet til feil forum. Du kan jo lese mye her også og på Barnas Rett og finne informasjon som du kanskje trenger? Med tid kommer råd.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Milde himmel for en verden jeg har kommet inn i?!?!?
PostPosted: Wed May 23, 2007 6:34 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Lena wrote:
Milde himmel for en verden jeg har kommet inn i?!?!?


Du har jo selv vært i denne "verdenen" i årevis. Det du leser her på forumet kan vel ikke være nytt for deg?
:?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]