It is currently Thu Apr 18, 2024 4:05 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: "Kidnapping" vekk fra barnevernet var flykt fra tyranni
PostPosted: Thu Feb 24, 2011 9:26 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
"Kidnapping" vekk fra barnevernet var flykt fra tyranni

Kjell Marius Klevstadberget, gutten som liksom hadde blitt kidnappet fra barnevernet, hadde i virkeligheten arrangert en flykt. Her vil vi legge ut guttens egne beskrivelser.

Tidligere har guttens storebror tatt sitt liv etter barnevernets terror mot familien.

Lars Rønbeck i Norgespartiet skriver på Facebook
Quote:
NYHET - NYHET - NYHET
Den 13 år gamle Kjell Marius Klevstadberget som rømte/ble kidnappet fra SOLE barneverninstitusjon forteller nå sin historie på støttegruppen til familien - http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 1627201726
Quote:
Det er ikke bare skammelig oppførsel av ordensmakten. Det er skammelig oppførsel av statsmakten. Skammelig oppførsel av de politiske ideologer som har lagt til rette for galskapen. Skammelig oppførsel av presse og media som er vel vitende om familiens sak og ikke ikke refser de forut nevnte. Det er tragisk å konstatere at vi nå er på full fart å få en totalitær stat. Håper du går inn på gruppen og kommenterer også der.


Her er da hva Kjell Marius Klevstadberget selv har skrevet inne på gruppen:
Quote:
Min opplevelse av anngepet 11/1 20011

Hei alle de gode støttespillerne jeg og mamma har vært så heldige å få. Det er Marius. Må si jeg trudde mamma tulla litt når hun sa at vi hadde en såå stor støttegruppa som er der for oss. Og tusen takk for alt det kjempe fine dere har skrevet til meg. Det var skikkelig kult og moro å få. Aldri fått så mye brev i hele mitt liv. Tusen takk for at dere er så snille <3

Nå skal jeg fortelle hva jeg syns skjedde da polti tok oss 11 januar. Institusjonen maste på meg og mamma hele tiden om at vi måtte få til et samvære med Knut (pappa) 2 timer i uka. Dette ville vi egentlig ikke men når de hadde mast lenge og jeg ikke hadde sett Knut (pappa) på mange måneder så sa jeg ja hvis mamma og dyra min e kunne bli med og det kunne de.

Knut (pappa) kom og hentet oss klokken 6 og det tar ca 20 min å kjøre til Knut (pappa) Der skulle vi spise middag og så rett hjem til mor og far <3

Når vi var ca 10 min fra der Knut (pappa) bor så kom det masse poltibiler etter oss med blålys og sirener. Jeg ble redd og begynte å gråte. Jeg sa til mamma og pappa at de ikke skulle stoppe for da ville polti og bv ta meg. Mamma ble også redd og begynte å gråte og sa hun tenkte på Michael og dette orket hun ikke mer. Knut (pappa) sa han ikke kunne kjøre fort eller over fartsgrensen da det var farlig og til slutt måtte vi stoppe da de sperret veien alle steder. Da hundene kom fant de meg. Da ble jeg kjempe redd. Jeg har det bra bare hos mamma og det er der jeg vil være. Ingen skjønner det bare. De hadde satt på mamman min håndjern og hun gråt og var redd for meg. Da tok 2 politimenn meg med bort til bilen der mamma satt for at jeg skulle få si hade.

Da jeg så hva de hadde gjort med mamma ble jeg redd og sint men da reiv de meg bare ut av politibilen og slo hodet mitt 2-3 ganger inn i politibilen. Ene gangen traff de kinnbeinet mitt og jeg ble blå. Det gjorde skikkelig vondt. Etterpå kasta de meg i bakken og satte håndjern på meg som de strammet så hardt at det gjorde vondt og jeg fikk merker rundt håndleddene. De slepte meg inn i en annen bil uten at jeg fikk si hade til mamman min:((

Først ble jeg kjørt til Jessheim politistasjon også videre til jessheim legevakt. Der lytta de på hjertet mitt og tok pulsen min og konkluderte med at jeg ikke var suicidal!! Så ble jeg kjørt tilbake til jessheim politiet så videre til lillestrøm politiet og ble fraktet derfra av 4 uniformerte politimenn iført håndjern!! De var skikkelig slemme og tok å fløy på både meg og mamma !! Har savna mamma hvert sekund siden....

Hentet herfra:
http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 7832882772

Det kommer mer om denne saken.

Følg med selv her:
http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 1627201726
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: "Kidnapping" vekk fra barnevernet var flykt fra tyranni
PostPosted: Thu Feb 24, 2011 11:47 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det er kjempefint at gutten skriver om sine grusomme opplevelse selv. At det går an å være så stygge mot gutten. for et barnemisshandler politi.

Klart gutten ville hjem til mamma fra en slik forferderlig plass. Broren tok livet sitt der og der tvangsplaser de den stakkars gutten. Helt grusomt!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: "Kidnapping" vekk fra barnevernet var flykt fra tyranni
PostPosted: Mon Feb 28, 2011 8:28 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Her forteller Kjell Marius Klevstadberget om oppholdet under det såkalte barnevernets "omsorg".

http://www.facebook.com/?sk=group_12864 ... 2959456926

Quote:
Oppholdet på Sole

Den kvelden jeg ankom Sole så kom jeg dit i uniformert politibil iført håndjern fulgt av 3 stykk poltibetjenter!! For en vanlig 13 åring ville det å bli revet vekk fra mamman sin på den måten og bli håndtert og fraktet vekk av polti på den måten knekt dem helt og ihvertfall lagd sår i sjela som vil være der resten av livet. Men for meg og for broren min Michael har det vært annerledes for vi har vært under bv omsorg siden mars 2003 og har måttet venne oss til en hverdag full av urettferdighet, unødig maktbruk og vold.

Alt dette grunnet at vi har vært under bv omsorg.

Og der endte broren min livet sitt nettopp pga at han ikke ble sett eller hørt!!

Sier vi imot eller gjør vi motstand så ringes det etter flere vakter som da kommer for å "TA" oss. Vi blir herdet av systemet og mister all respekt for autoritære personer!!

Da jeg ankom Sole ble jeg kroppsransaket for så å bli fortalt husreglene. Deretter ble jeg fulgt inn på et rom som de kalte akuttrommet og det var utstyrt med kun en madrass!! Så fulgte en hel uke uten at jeg engang fikk snakke med mamma på tlf. Dette førte til at jeg ble syk. Jeg hverken spiste eller drakk den første uken. Bare kastet opp!!

Det gjorde at jeg ble kjørt til lege vakten 2 ganger den uken. Så kom jeg til psykiateren på Sole. Han var ikke helt god i hue og burde legges inn;)) Men etter å ha vært hos han fikk jeg snakke med mamma i telefonen. Dette fordi de nå var redde for min fysiske og psykiske helse.

Så sneglet tiden seg frem til onsdagen da vi skulle til Statoil for å handle. I mellomtiden fra jeg kom og til den dagen hadde det eneste jeg kunne tenke på var hvordan jeg skulle komme meg vekk fra det stedet og hjem til mamma og dyra våre!!;)) Så kommer onsdagen og vi er på Statoil. Vi går inn på Statoil da den ene ansatte ved Sole glemmer nøkla til bilen i tenningen og bilen står og går!! Jeg løper da ut fra Statoil, inn i bilen og låser dørene. Jeg hopper så over i førerstet da den ene ansatte kommer løpende og prøver å få opp døren. Jeg setter da bilen i gir og kjører. Jeg kjører da i retning motorveien da jeg begynner å tenke på politiet og at dem sikkert vil komme. Jeg kjører da i retning Sole igjen.

Ca 10 min etter jeg kom til Sole så kom politiet. De ville ha meg med på glattcelle og anmelde meg for biltyveri og kjøring uten lappen!! Dette fikk de ansatte fra Sole pratet politiet vekk fra.

Etter dette har tiden igjen sneglet seg avsted og noen gjentatte rømningsforsøk har det blitt da anledningen har bydd seg. Men det har den ikke gjort mange ganger da vi går rundt med vakter på oss hele tiden og må søke om den minste ting vi skal.

Men så gikk det da til den dagen da jeg skulle ta solarium og det kom noen reddende engler og hjalp meg ut fra fangenskap. Resten vet dere jo for jeg sitter her med internett tilgang og skriver til dere nå!!;))

Nå har jeg det kjempe bra og er sammen med mamma og dyra våre <3 <3 HURRA!!;))

Dette sier vel mer enn de fleste kommentarer!
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]