It is currently Tue Apr 16, 2024 12:37 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Viste "barnevernerne" i Sør-Odal empati da de røvet barna fra foreldrene?
Ja, barnestjeling er en empatisk handling, ifølge Kari Killén 0%  0%  [ 0 ]
Nei, de ansatte i "barnevernet" er generelt blottet for empati 50%  50%  [ 5 ]
Ja, "barnevernet" er de gode og foreldrene de onde. Slik er det bare. 0%  0%  [ 0 ]
Nei, "barnevernerne" i Sør-Odal var totalt empatiløse overfor de tre barna som ble bortført fra skolen 20%  20%  [ 2 ]
Nei, manglende empati er en forutsetning for ansettelse i "barnevernet" 30%  30%  [ 3 ]
Ja, "barnevernet" har alltid barnas beste for øye 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 10
Author Message
 Post subject: Barnevernet kidnappet barna
PostPosted: Tue Jul 21, 2009 8:52 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Høyesterett fastslår at Sør-Odal kommune tok tre barn ulovlig fra familien sin. Etter 25 dager kunne barna komme hjem til foreldrene, etter å ha blitt ulovlig tatt hånd om av barnevernet i Sør-Odal.

Ifølge dommen i Eidsivating lagmannsrett skulle ikke barna plasseres i fosterhjem før saken mot familien skulle behandles i september. Stikk i strid med kjennelsen, og uten at verken foreldre eller barna var informert, troppet barnevernet opp på skolene til barna på 16,12, og 8 år, og tok dem med seg.

Dommen fra Høyesterett var klar: Barnevernet i Sør-Odal tok de tre barna ulovlig.


Norges Høyesteretts ankeutvalg - Kjennelse.

Kommentar: Dette er verken første eller siste gang det såkalte "barnevernet" begår lovstridige handlinger mot barnefamilier. Det er blitt kutyme i "barnevernet" å hente barna for å sikre seg dem før hovedforhandling. Dette går som oftest domstolene med på, men i ovennevnte tilfellet har Høyesterett besinnet seg og latt barna få vende tilbake til familien i påvente av sak om tvangsfjerning i september.

Altfor mange barn tvangsfjernes unødig av "barnevernet". I dette tilfellet har barna blitt røvet fordi de ansatte i "barnevernet" i Sør-Odal mener at foreldrene ikke har «evne til å være til stede for barna og vise empati med dem og deres situasjon».

Er det ingen som ser at manglende empati nettopp er problemet til de ansatte i "barnevernet" og deres samarbeidspartnere?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 4:52 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Fint du belyser sanheten om det påståtte barnevern. Ikke mye barnevern men rov av barn i fleng. De skulle jo blitt straffet barnevernet, det er jo både rett og rimelig.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 7:23 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Joda det er mange som ser den manglende empatien og som ikke finner noen logikk i barnevern og rettsystemets rovdrift på uskyldige barn og foreldre.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Aug 04, 2009 3:45 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det påståtte barnevern er en gjeng med skrullinger som ikke bryr seg i det hele tatt om barna.

De farer som landeveisrøvere rundt og plyndrer hjem for barn. Får de ikke loven med på galskapen så røver de barn uansett.

Barna de røver blir plassert i fosterfengsel. Barna får der munnbind, nåde den som sier at de lengter hjem, den skal tuktes med både det ene og det andre.

Når barnevernet ikke får det som de vil gjør de som de vil.


Jeg må bare si det........Jeg er glad jeg har Jesus.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]