It is currently Sat Apr 27, 2024 2:00 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Bryter barnetraffickerne loven når de truer seg adgang til private hjem?
Ja, det kreves en kjennelse 67%  67%  [ 6 ]
Nei, barnetraffickerne kan komme og gå som de vil i familier som blir undersøkt 22%  22%  [ 2 ]
Vet ikke 11%  11%  [ 1 ]
Total votes : 9
Author Message
 Post subject: Økokrim hadde kjennelse
PostPosted: Wed Dec 12, 2007 11:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Den pensjonerte kontreadmiralen Kjell Birger Olsen (62) syntes det var en usedvanlig ubehagelig opplevelse å få Økokrim på døra.

Tirsdag morgen banket politiet på døra til en rekke forsvarstopper og siktet flere for korrupsjon.

- Som en rettskaffen borger blir jeg vekket mitt på natten av politi med en kjennelse som ville ransake mitt hjem. Det synes jeg var uverdig, sier den pensjonerte kontreadmiralen til VG Nett.


Tenk da på alle de rettskafne borgerne som også blir vekket midt på natten eller sent på kvelden av den såkalte "Barnevernsvakten", som krever adgang til hjemmet - uten noen form for kjennelse.

Det er ikke få foreldre som har blitt truet til å åpne dørene for denne offentlige mafiaen uten å få opplest sine rettigheter (for man har ingen!). Snushanene skriver lange "referater" som deretter blir lagt frem i domstollignende organer for å tvangsfjerne barna.

Den gamle generalen som fikk Økokrim på uventet besøk har lite å klage over i sammenligning. Økokrim er rene barnematen iforhold til den hemmelige og utvidete spesialenheten som kaller seg "Barnevern" men hvor Stasi er en mer korrekt benevnelse.

Men alle foreldre bør huske på å kreve kjennelse før de slipper barnetraffickerne innenfor husets vegger. Selv om såkalt "hjemmebesøk" er hjemlet i den kriminelle barnevernsloven, så betyr ikke det at barnetraffickerne bare kan presse seg inn sånn uten videre. Gjør det vanskelig for dem ved å kreve en kjennelse og ha advokat eller andre vitner til stede. Ikke prat med dem og ta opptak av alt som foregår. Bare slik kan du beskytte barna dine mot den legaliserte barnekidnappingen.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 13, 2007 11:13 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Jeg så det samme innlegget, Agrippa, og tenkte med en gang.....
"Uverdig?" Hvordan tror du det føles når politi og barnevern banker inn døra di midt på natta og i tillegg til å snoke rundt også tar med seg barna dine da?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]