It is currently Tue Mar 19, 2024 12:30 pm



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: BJARNE GROV fikk panikkangstanfall og ringte politi
PostPosted: Wed Dec 30, 2009 3:55 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Bernar wrote:

    BJARNE GROV fikk panikkangstanfall
    og ringte politi da jeg ba om navnet hans


    Når jeg ringte opp igjen for å få vite navnet til skolerådgiver BJARNE GROV, MUNKEGATA l, 7004 TRONDHEIM, så ble han livredd og ringte til politiet. Han følte seg truet og var redd og turte ikke forlate kontoret alene.


    Når barna nekter å gå på skolen, kommer hjem fra skolen og går direkte til senga og legger seg, og ikke sier et eneste ord på flere timer, og har vondt i magen, på grunn av at de har blitt ydmyket på skolen, da er det nokk!

    Som far står jeg ikke og ser på at barna mine blir pint på den måten. Dette også i det offentlige skolen hvor barna er tvunget til å være. Jeg har da også plikt til å forsvare mine barn. Dette gjaldt et av barna mine.

    Når skolen har lærere som ser på et barn som dum og behandler det som dum, er det alvorlig. Dermed har læreren invitert hele klassen, og mer enn det, til å snakke til ungen som dum.

    Læreren var dum.

    På grunn av dette ble ungen på en utspekulert og jævlig måte mobbet av andre elever. I tillegg til læreren. Til slutt greide ikke den stakkars ungen mer nedverdigelse og ydmykelse, og nektet å gå på skolen. Hun lærte omtrent ingen ting de 2 årene, og ble tilbakesatt i mange fag. De andre elevene lærte heller ikke mye av denne læreren

    Rektor HILDE KLUNGSØYR - en forvirret apekatt

    Jeg tok kontakt med henne pr. telefon angående forholdene. At det går an! Jeg snakket ikke med en saklig rektor, men med en forvirret apekatt som snakket meg i kjeften og brøt meg av hele tiden.


    Hun hadde fått med seg det meste, sa hun lenge før jeg hadde sagt hva problemet gjaldt. Hun brøt meg av gjentatte ganger og sa at det hette trinn og ikke klasse. Dette var viktig for henne. Hele samtalen endte i forvirring.

    Hun brukte all populæruttrykkene hun hadde hørt fra TV. «Du får ha en god dag” sa hun hele tiden. «Sosial profil», «et par enkle grep» osv. osv.

    Hun skulle ringe meg tilbake.

    Da jeg ikke hørte noe mer fra henne, så gikk jeg derfor på skolen, til hennes kontor. Da igjen ble jeg møtt av en rektor som heller lignet en apekatt.

    Jeg presenterte meg, og ble spurt i en freidig og avskyelig tone om hva jeg ville. Jeg fikk 4 minutter til å snakke sa hun.

    De 4 minuttene og mye mer brukte hun til å hisse seg opp i et veldig sinne. Hun tok ordet fra meg hele tiden, og det ble bare kaos igjen. De var bare flinke lærere ved skolen som hadde bred erfaring og var faglig svært dyktige, sa hun. Hun hadde snakket med denne læreren som hadde sagt at det var ingenting gale.

    - Dette er ikke sant, sa jeg. Ungen greier jo ikke mer, og nekter å gå på skolen, og har bare faren og mora som ikke kan gjør noe med problemet.

    Svar : Jeg måtte bare komme meg ut der i fra.

    DA ER DET NATTA, ALTSÅ!

    Før dette hadde jeg snakket med en annen familie som hadde skrevet et utførlig brev til rektor HILDE KLYNGSØYR angående skole, og ikke fått svar. Lenge etterpå og før sommerferien hadde de møtt rektor HILDE KLUNGSØYR ved et kjøpesenter og spurt henne når de ville få svar
    fra henne.

    Svar : Dere får ha en god dag og en god sommerferie.

    Image Rektoren

    De har nå flyttet og fått barna sine fra denne skolen, selv om dem ikke hadde råd til det.

    Som siste håp ringte jeg en rådgiver ved Trondheim Rådmannskontor. Jeg forklarte han omhyggelig hva problemet dreide seg om, og at det gikk ikke an med en slik oppførsel som rektor. Jeg forklarte at problemet blir bare større og verre. Jeg kan ikke stå å se på at mine barn blir ødelagt på skolen. Du må gjør noe med det, for rektor gjør ingen ting med det. Han hørtes heller ikke interessert ut, men han skulle ringe meg opp igjen.

    Han ringte ikke, så jeg måtte ringe han.

    Han hadde snakket med rektor, sa han, og hun hadde sagt at det var ingen ting gale.

    Da er du som er ansvarlig for at mine barn får sitt liv ødelagt i skolen, sa jeg til han.

    HER VAR DET HAN SOM BESTEMTE, SA HAN MED MORSK STEMME.

    Da jeg ikke la vekt på navnet hans, ringte jeg han opp igjen for å spørre han om navnet og ikke noe mer, tro meg på det.

    Da fikk skolerådgiver BJARNE GROV , RÅDMANNSKONTORET I MUNKEGATA 1, 7004 TRONDHEIM, PANIKKANGST ANNFALL OG RINGTE TIL POLITI. Han følte seg redd og han måtte ha noen med seg for å forlate kontoret sitt om ettermiddagen.

    Hva mer Bjarne Grov hadde løyet i politiet kan en bare selv tenke seg. Jeg fikk politiet etter meg i lang tid etterpå. Politi hadde gått i Trondheims gater og lett etter meg. De hadde gått opp i leiegårder og sett etter meg. Politi fra andre steder hadde de fått til å lete etter meg på overtid. Politiet har brukt masse penger på å lete etter meg.

    Jeg var blitt kjent med at jeg var voldelig og farlig og at de var meget bekymret for mine barn. Dette fantes selvsagt ikke et fnugg av sannhet i.

    AT DET GÅR ANN!

    Jeg sitter med flere tekstmeldinger fra politi, som jeg har fått bekreftet fra Notarius Publicus.

    Skolen har fått en rådgiver ved selve skolen til å gå til barnevern med denne oppdiktede og råtne konstruerte historien fra det offentlige skoleverket

    Barnevernet tar dette veldig alvorlig og vil tvangsavhøre barna i lukket rom av psykologer.

    Denne rådgiveren ved skolen omgåes barna daglig og gir seg ut for å være barnas beste venn. Så går han hen og utretter slike tvert igjennom råtne handlinger mot barna. Jeg har henvendt meg til denne rådgiveren og bedt han gi meg en forklaring på hva han drev med. Dette avviste han i en spiss tone. Denne rådgiveren er kjent for å sette diagnose på barna til intetanende foreldre.

    Ved Fylkesmannen får jeg fått opplyst at jeg får ingen fri rettshjelp, for politiet selv er rettsinnstans på dette nivået. Politiet selv er barnemisshandlere og hjelper barnevernet og skolen med å
    misshandle barn, og dette med makt.

    Som en samvittighetsfull far kontaktet jeg skolen for å få en løsning på et problem som bare dem kunne gjør noe med. Jeg møtte veggen.

    Jeg spurte om navnet til Bjarne Grov. Det var det hele.

    DETTE BLE RESULTATET.


( Ta debatten her. )

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]